Jos teet pastakastikkeen ja käytät siihen 400g jauhelihaa, montako kertaa syöt tuosta?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku miettii, miksi suomalaisista on yli puolet lihavia. 🤣
Olen normaalipainoinen ja syön tuosta 2 kertaa. Mutta en syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä
N31/182/64
Kiva kun olet olemassa 🤗
Säilyy usko , että ihmisen pituisia, normaalipainoisia naisiakin on vielä olemassa, tässä teletappien luvatussa maassa.
Ja pituuteenhan voi hirveästi itse vaikuttaa? T. Teletappi45/ 158/ 54
Saat anteeksi koska taskuvenus 😋
Lapsen kanssa syödään kerta ja siitä jää itselle töihin eväät,eli 3 annosta.
En käytä noin paljon lihaa. Käytän erilaisia kasviksia, lihaa jotain 150g.
Esim. isoon lasagnevuokaan, minestronekeittoon, kastikkeeseen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 400grammaa ? Ainoastaan Yhden kerran jos saan lisukkeeksi 500 grammaa pastaa,juustosämpylän ja litran maitoa. Olen jo iso poika, En oo mikään lapsi enää.
Ja jälkiruuaksi lapsen vanukkaat?
Njääh. Piparia tai piirakkaa.
Meillä kaksi ihmistä syö kahtena päivänä. Tosin lisukkeena on aina sekasalaattia tai muita kasviksia.
Tiedoksesi vain, että olen vegenisti, enkä näin ollen käytä lihaa. Olipas tyhmää kysellä minulta tällaista.
2 kertaa yleensä, enintään 3.
M40
Vierailija kirjoitti:
Kaksi, en käytä pastaa/riisiä/perunaa jne, eli salaatin kanssa tuo määrä.
Minä teen lisukkeeksi keräskurpitsapastaa.
Kolmihenkinen perheemme syö kerran ja siitä jää yksi, pieni annos. Yleensä otan lounaaksi sen.
Annosten määrähän riippuu ihan kastikkeen kanssa keitetyn pastan määrästä.
Neljä, jos jaan ruuan heti sen tehtyäni annoksiksi.
Kerran, jos annan mieliteoilleni vallan enkä mieti syömisiäni yhtään.
400 grammaa on oikeasti aika vähän 191 pituiselle lähes 100 kiloiselle miehelle joka tekee fyysistä työtä ja käy salilla, mutta kyllä tuosta nyt kerran syö.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi vain, että olen vegenisti, enkä näin ollen käytä lihaa. Olipas tyhmää kysellä minulta tällaista.
Minustakin oli tyhmä kysymyksen asettelu koska ei sanottu mitä lihaa, sillä en syö sianlihaa lainkaan. Uskontoni kieltää sen kokonaan.
4 annosta. Meillä nelihenkinen perhe rli paketti menee kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Neljä kertaa
Trolli! Sä et edes jaksa neljää kertaa! Tavan suomalainen nainen jaksaa vain kerran ja sitten se vaan makaa loppupäivän.
Vierailija kirjoitti:
400 grammaa on oikeasti aika vähän 191 pituiselle lähes 100 kiloiselle miehelle joka tekee fyysistä työtä ja käy salilla, mutta kyllä tuosta nyt kerran syö.
Eipäs ole.
Vierailija kirjoitti:
Neljä, jos jaan ruuan heti sen tehtyäni annoksiksi.
Kerran, jos annan mieliteoilleni vallan enkä mieti syömisiäni yhtään.
No etpä kyllä näytä siltä että olisit kovin usein miettinyt. 🐷
Ja jälkiruuaksi lapsen vanukkaat?