Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
141/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi laihduttaa, harmaat värjätä piiloon, urheilla ja hoitaa ihoaan. Suotta huolehdit. Kyllä ne miehetkin vanhenee.

Hei, mä tiedän oikein hyvin että ihan kaikki vanhenee. Konteksti on se, että mä en luvannu olla yhdessä myötä -ja vastamäessä ja sen jälkeen pettänyt kumppaniani. Vaimoni teki sen. Hän menetti mut, minä sain mahdollisuuden etsiä jonkun paremman hänen tilalle.

AP

Mun mielestä tää kuulostaa hyvältä ajatusmallilta ap. Ei tarvi ulkonäön ruotimista ja halventamista. Sulle selvis ikävällä tavalla, että teidän arvot ei kohtaa. Ja ihan totta, että voit löytää itsellesi sopivamman kumppanin, onnea siihen etsintään.

Vierailija
142/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään. 

Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori. 

Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?

AP

Vika on siinä, että keskityt haukkumaan vaimosi

"Vika on siinä, että keskityt haukkumaan vaimosi ulkonäköä, vaikka luonteessa se vaimon vika tuntui olevan."

Joo mä oon selvästi se tarinan pahis tässä :D Miten mä voinkaan olla tällainen hirviö?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap vaimosi petti?

Vierailija
144/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

AP

Ikävä kertoa sinulle tätä, mutta miehet vanhenevat ihan samalla lailla, sinäkin. Lisäksi tilastoista näkee, että käytännössä kaikki pariutuvat saman ikäisten kanssa kuin itse ovat plus miinus 2 vuotta. Joten eiköhän vaimollasi ole erinomainen menekki samanikäisten miesten parissa. Toivottavasti sinäkin vielä löydät uuden naisen, toki hänkin tulee olemaan samanikäinen kuin sinä olet. Laita vaikka Tinderiin oma ikäsi täsmärajaukseksi, niin näet, miltä ikäisesi naiset näyttävät. Ehkä sitten ymmärrät, ettet sinäkään ketään parikymppistä enää saa. Toivottavasti kuitenkin kumpikin löytää onnellisen suhteen elämäänsä.

Vierailija
145/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?

Velkaa sen ettei petä mua. Jos olisin kohdellut paskasti, niin olisin saanut mitä ansaitsen.

AP

Vierailija
146/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverusten keskustelua:

-Kaupungilla on sellanen baari jossa saa juoda ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa ja vielä illan päätteeksi voi naida kenen kanssa haluaa

-Lähdetään sinne heti, missäs sellainen baari on?

-En tiedä mutta vaimosi kertoi...

Vierailija
147/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tää nykyaika kun muodikasta on haukkua 35 v ihmisiä harmaiksi ja ryppysiksi. Nykyajan pillerillä, hoioilla, voiteilla ja aineilla 60 vuotiaskin näyttää oikein freesille jos haluaa.

Vierailija
148/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kerta sinne tänne on anteeksiannettavissa. Jostain syystä Hilla antoi Jussille anteeksi 8 vuoden sivusuhteen, josta syntyi lapsi. Mutta sulla särähti ego rikki yhdestä kännipanosta, johon varmaan oli syy. Tutkimusten mukaan joka kolmas ihminen pettää, jos tarjoutuu tilaisuus. Sellaisia ihmiset ovat: joillain on voimakkaampi libido kuin toisilla.

Kommenteistasi päätellen suhteen pitää naiselle riittää ja olla tarpeeksi hyvä silloin, jos mies ei lyö.

Haloo, lyömättömyys on normaalia, ei mikään hyve. Eli jos ainut hyvä asia suhteessanne sinun puoleltasi oli se, niin haista vee, itse olet syyllinen siihen, että läheisin ihmisesi karkaa pois.

Sä vääristelet mun sanomisia ihan tarkoituksella. Sori mutta ei mee läpi. Varmaan jotain katkeruutta taustalla.

AP

Vierailija
149/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tää palsta kun aina 40 v miehet on upeita uroksia joiden perään parikymppiset kuolaa mutta saman ikäiset naiset näyttää muka mummoilta. En kyllä itse ole huomannut kumpaakaan.

Vierailija
150/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?

Velkaa sen ettei petä mua. Jos olisin kohdellut paskasti, niin olisin saanut mitä ansaitsen.

AP

Ehkä mutta kohtelet epäkunnioittavasti häntä kun haukut ulkonäköä, joten turha ulista.

Vierailija
151/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sinunkaan markkina-arvo olla kovin korkea. 

Vierailija
152/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myötä kuin vastamäessä. Ei se avioliitto pettämiseen lopu, sovitaan ja terapiaa ja jatkuu. Niin olet papin edessä luvannut. Äläkä puhu noin rumasti vaimosi ulkonäöstä ja muille miehille kelpaamisesta. Pettäminen on oire jostain, selvitä mistä.

Vierailija
153/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sinusta ap paljon kun keskityt haukkumaan vaimosi ulkonäköä ja väittämään ettei saa ketään, olisithan sinäkin tyytyväisenä hänen kanssaan jos ei olisi pettänyt.

Niin olisin, koska en ole mikään oman elämäni Leo DiCaprio joka ei pysty olemaan naisen kanssa joka ei ole niin kaunis että silmät putoaa päästä aina kun vilkaisee. Mulla on ylipäätään elämässä muita arvoja kuin nuorten ja kauniiden naisten paneminen. Mieluummin rakennan jonkun kanssa yhteistä elämää ja vaikka joskus kuuskymppisenä se nainen olis jo kovin erilainen ulkoisesti kuin oli tavatessamme, niin ei se rakkautta vähennä. Mutta se ei poista sitä, että yleisesti nuoruus ja kauneus on ne naisen suurimmat valttikortit. Kauneudella nainen saa vaikka mitä anteeksi, ruma nainen voi tehdä mitä vaan ja se ei silti ole yhtä haluttu kuin kaunottaret.

AP

Vierailija
154/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa nyt autuaasti unohtaa kaikki ne kerrat, kun nukahti vieraaseen sänkyyn. Koska sehän on Täysin Eri Asia.

Ja miksiköhän mä olisin pettäjä?

AP

Vierailija
155/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ap mitä itsesi pönkittämistä kaikki juttusi.

Vierailija
156/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään. 

Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori. 

Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?

AP

Tietenkin saat olla vihainen, eihän sitä kukaan

No katotaan miten pehmeää maailmaa syleilevää tekstiä sä suollat sitten, kun sua petetään...

Vierailija
157/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin petti ja sitten ihmettelet, mahtaako saada. No siinähän sulla on todiste, sai se ja tulee saamaan, mutta sulla on vaikeampaa. Eronneet miehet on paarialuokkaa, eronneet naiset eivät. Naiset nimittäin jatkavat elämää, mutta miehet surkastuvat omaan mitättömyyteensä trollimaan vauva.fissä.

Tiedät sen koska olet itse sellainen. Myönnä se.

Vierailija
158/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olisit saanut varmasti enemmän s

Leikitsä tyhmää? Kyllähän aloituksesta jokainen tajuaa sanomattakin että paheksun pettämistä siinä. Olisko mun pitäny kirjoittaa essee siitä miten väärin pettäminen on, niin kuin ihmiset ei sitä muutenkin ymmärtäisi?

AP

Vierailija
159/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde saa rupsahtamaan. Odota vaan niin kohta vaimosi kukoistaa. Oisit pitänyt vaimoasi kuin kukkaa kämmenellä, niin hän olisi voinut suhteessa hyvin ja kukoistanu.

Vierailija
160/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen  vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....

Tee jotain tolle katkeruudellesi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän