35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että olet surullinen ja järkyttynyt, mutta kumppanin ulkonäön mollaaminen ei silti ole kovin tyylikästä.
Ei niin. Sekään ei olisi tyylikästä multa, jos vaimo raivopäissään iskisi mua puukolla käsivarteen ja huutaisin hänelle "v**** l*ski idi*****!" Mutta jos olisit tilanteessa, niin kummalle meistä huutaisit "mikä sua vaivaa?"
AP
Toivottavasti exäsi on kunnossa ja ymmärtää pysytellä susta mahdollisimman kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että olet surullinen ja järkyttynyt, mutta kumppanin ulkonäön mollaaminen ei silti ole kovin tyylikästä.
Ei niin. Sekään ei olisi tyylikästä multa, jos vaimo raivopäissään iskisi mua puukolla käsivarteen ja huutaisin hänelle "v**** l*ski idi*****!" Mutta jos olisit tilanteessa, niin kummalle meistä huutaisit "mikä sua vaivaa?"
AP
Älä kirjoita tällaista mistä joku saattaa jopa oppia jotain. Mun mielestä on hyvää viihdettä katsoa kun tietyt naiset kokee, että heillä on moraalinen oikeus syyllistää miestä vaikka nainen olisi se osapuoli, joka on sikaillut ja loukannut toista. Koskaan se ei toimi kovon hyvin, mut samaan virheeseen ne sortuu silti kerta toisen jälkeen.
Niin noloa vastailla itselleen 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Toivottavasti exäsi on kunnossa ja ymmärtää pysytellä susta mahdollisimman kaukana.
Aika heikko mustamaalausyritys tääkin. Yritä nyt edes.
AP
Jos mitään pettämistä on edes tapahtunut niin saat tuntea ihan mitä tunnet, mutta tuollaiseen purkaukseen se ei oikeuta että haukut ulkonäköä etkä tekoa. Jos nainen löytää seuraa pettämiseen niin eiköhän jatkossakin. Luulet selvästi itse olevasi joku luojan lahja adonis? Ja siitä huolimatta nainen lähtee? Samalla kun käyt kurkkaamassa peiliin niin katso myös ja erityisesti persoona oikein olet.
Vierailija kirjoitti:
Ensin petti ja sitten ihmettelet, mahtaako saada. No siinähän sulla on todiste, sai se ja tulee saamaan, mutta sulla on vaikeampaa. Eronneet miehet on paarialuokkaa, eronneet naiset eivät. Naiset nimittäin jatkavat elämää, mutta miehet surkastuvat omaan mitättömyyteensä trollimaan vauva.fissä.
Ja tämän keulimisen tarjosi aamusta iltaan palstalla mätivä mamma
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään pettämistä on edes tapahtunut niin saat tuntea ihan mitä tunnet, mutta tuollaiseen purkaukseen se ei oikeuta että haukut ulkonäköä etkä tekoa. Jos nainen löytää seuraa pettämiseen niin eiköhän jatkossakin. Luulet selvästi itse olevasi joku luojan lahja adonis? Ja siitä huolimatta nainen lähtee? Samalla kun käyt kurkkaamassa peiliin niin katso myös ja erityisesti persoona oikein olet.
Luultavasti parempi persoona kuin minä ihan sen pohjalta, että maalaat mut piruksi koska menin sanomaan muutaman ruman asian pettäjästäni ja samalla syyllistit mua siitä että tulin petetyksi. Kysy itseltäsi: toimiiko kiva ja kiltti ihminen noin?
AP
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään näistä haisee pahasti läpi katkeruus miehiä kohtaan. Se on heikkous mikä tekee myös sun mustamaalauksesta heikkoa. Me ei olla missään ala-asteella missä aimo ripais ilkeyttä ja syyllistämistä riittää itsessään siihen, että muut alkaa itkeä ja alistua.
AP
Eli AP haukkui pettävän vaimonsa. Odotti saavansa sympatiaa ja tukea, mutta yllättyi, että saakin lähinnä kritiikkiä muilta. Ja on lähettänyt kymmeniä viestejä tänne.
Jos sama aloitus olisi tehty ilman minkäänlaista haukkumista neutraalisti, niin olisiko sympatiaa tullut, vai olisiko silloin viesti ollut lähinnä "itsepä olet vaimosi valinnut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti parempi persoona kuin minä ihan sen pohjalta, että maalaat mut piruksi koska menin sanomaan muutaman ruman asian pettäjästäni ja samalla syyllistit mua siitä että tulin petetyksi. Kysy itseltäsi: toimiiko kiva ja kiltti ihminen noin?
AP
Kyllä toimii. En usko että aloitus oli ainoa hetki jolloin ns. sorruit puhumaan noin rumasti hänestä tai naisista yleensä, koska tuollaiset ajatukset eivät tapahtu vahingossa vaan ovat syvälle juurtuneita asenteita. Kiva ja kiltti ihminen ei hyväksy sellaista kielenkäyttöä millään tekosyyllä.
Jos olisit asiallinen ja osaisit käsitellä suhteen päättymistä niinkuin kypsä aikuinen, saisit sympatiaa, eikä kenelläkään olisi syytä epäillä että naisesi ei ollut onnellinen kanssasi sinusta johtuvista syistä (esim. juuri tuo myrkyllinen asenne naiseesi/naisiin).
Vierailija kirjoitti:
Eli AP haukkui pettävän vaimonsa. Odotti saavansa sympatiaa ja tukea, mutta yllättyi, että saakin lähinnä kritiikkiä muilta. Ja on lähettänyt kymmeniä viestejä tänne.
Jos sama aloitus olisi tehty ilman minkäänlaista haukkumista neutraalisti, niin olisiko sympatiaa tullut, vai olisiko silloin viesti ollut lähinnä "itsepä olet vaimosi valinnut"
On täällä paljon tullu tukea eikä kaikki oo samaa mieltä siitä että mä olisin toiminut väärin siinä mitä avausviestissä sanoin. Mielipiteet eroaa paljon. Jokainen voi miettiä että mistä se saattaa johtua. Jostain syystä kun naiselle on tehty paska temppu ja se haukkuu miehensä rumasti, niin ymmärtäjiä riittää maailman ääriin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Olet aika kattavasti tuonut esille aloittamassasi "keskustelussa" millainen ihminen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään näistä haisee pahasti läpi katkeruus miehiä kohtaan. Se on heikkous mikä tekee myös sun mustamaalauksesta heikkoa. Me ei olla missään ala-asteella missä aimo ripais ilkeyttä ja syyllistämistä riittää itsessään siihen, että muut alkaa itkeä ja alistua.
AP
Sinä olet heikko mies. Pahin asia mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä paljon tullu tukea eikä kaikki oo samaa mieltä siitä että mä olisin toiminut väärin siinä mitä avausviestissä sanoin. Mielipiteet eroaa paljon. Jokainen voi miettiä että mistä se saattaa johtua. Jostain syystä kun naiselle on tehty paska temppu ja se haukkuu miehensä rumasti, niin ymmärtäjiä riittää maailman ääriin.
AP
Kyllä naurattaisi ihan yhtä paljon vaikka sanoja olisi nainen tai vaikka muunsukupuolinen. Luuleeko se saavansa parempaa kuin minut on yhtä naurettava asenne kuin ettekö te tiedä kuka minä olen. Narsismin multihuipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä toimii. En usko että aloitus oli ainoa hetki jolloin ns. sorruit puhumaan noin rumasti hänestä tai naisista yleensä, koska tuolla
Toi on ihan vaan sun arvailua. Sillä ei oo yhtään mitään väliä mitä sä nyt satut uskomaan. Lisäksi vaadit multa täydellisyyttä. Mä oon ihminen, se ei tee musta huonoa tai moraalitonta että kriisin keskellä menee hermot. Se ei lähellekään riitä tekemään musta epäkypsää ihmistä. Älä nyt kehtaa. Seuraava.
AP
35-vuotias saa helposti uuden. Itse olen 57-vuotias ja olen tosi yllättynyt miten nuoret miehet osoittaa kiinnostustaan. Mistähän johtuu? Ei tämmöistä ollut vielä kymmenkunta vuotta sitten.
Tähän ikään osaan keskustella mistä vaan, heitän iloista läppää, osaan kuunnella, enkä ota paineita mistään. Kai se asenne vetoaa sitten ja moni haluaisi viedä juttua eteenpäin. Tuntuu ettei moni nuori mies jaksa ikäisiään, usein aika pinnallisia nuoria naisia.
Olisi aika huvittavaa jos paljastuisi että Ap:n kaveri himoaa sen vaimoa tai ei pidä hänestä, ja siksi sepitti tuon tarinan. Ja sitten Ap mennyt haukkumaan vaimonsa että sinä huorna, ruma vanha akka, hyi yäk en panis. Ehkä vaimo onkin todellinen voittaja tässä erossa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Olet aika kattavasti tuonut esille aloittamassasi "keskustelussa" millainen ihminen sinä olet.
No millainen?
AP
Mitenköhän ap kommentoisi, jos petetyksi tullut nainen haukkuisi samanikäisen miehensä rupsahtaneeksi ja pohtisi, saako mies enää koskaan toista naista suhteeseen kanssaan?
Päälle kehuisi antaneensa kaikkensa miehelle, kertomatta yhtään, mitä tämä "kaikki" oli?
Ainakin ketju olisi silloin täynnä itsepäs valitsit / mitä lähdit jännämiehen mukaan ivailua miehiltä.
Minkä näköinen kissa? T. Pertti 70v
Ei kukaan oikeasti avioliitossa ja pettämistilanteessa oleva aloittaisi kuvailemalla puolisoa *35 v vaimoksi* :D
Kyllä tämä on ihan post-laasaslainen teoreettinen fantasia.