Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
281/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä apn vaimon kantaa asiaan. Onko vaikka yrittänyt puhua ongelmista aplle tai miten ap häntä on kohdellut.

Vierailija
282/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'"'Samaan aikaan kerrot täällä kuinka naisilla ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus.

Ei sunkaan kannata koko sukupuolta vihata'

En oo näin sanonut vaan olen vittuillut mun vaimolle täällä epäsuorasti näistä asioista. Jos mulle vain kauneudella olisi väliä, niin pyrkisin elämään kuin Leo DiCaprio sen sijaan että suunnittelin yhteistä vanhenemista vaimoni kanssa.

AP"

"Mutta se ei poista sitä, että yleisesti nuoruus ja kauneus on ne naisen suurimmat valttikortit. Kauneudella nainen saa vaikka mitä anteeksi, ruma nainen voi tehdä mitä vaan ja se ei silti ole yhtä haluttu kuin kaunottaret."

Tosiaan pahoittelut. Tulkitsin kommentin turhan kärkkäästi.

Niin. Mikä tuossa jälkimmäisessä osassa on valhetta? Ihan kaikki tietää että k

"Miten se miehinen logiikka menee?" 

No tässä paljastit vain olevasi seksisti. Kertonee myös muuten motiiveistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö millä tavalla tähän tarinaan saa järkeä? Kun hiffaa ettei ap:llä mitään vaimoa tai naista ole koskaan ollutkaan. Idea on siis purkaa omaa katkeruutta ja toitottaa, miten muka 35 v nainen ei kelpaisi. Ja pettäisi kuitenkin.

Happamia on pihlajan marjat. Katkeruus on ihan aitoa, mutta ei pettämisestä, vaan ettei ole saanut edes sitä petollista naista.

Kaikki parisuhteessa olevat tajuaa hyvin, ettei toi ikä ole mikään ongelma, ja jos tarina olisi totta, vientiähän on jo ollut.

Näin se on. Infantiili tyyppi, voisi olla jopa lapsi, mutta tuo diCapriosta horiseminen saa ajattelemaan vanhempaa ikisinkkua  

Lapsi aikuisen miehen kropassa. Tavallaan surullista että elämä menee tämmöistä keksiessä, eikä ole rahkeita oikeaan elämään.

Siksi nainen pitää demonisoida petturiksi, kun totuus on ettei mitään naista ole koskaan ollutkaan, kun ei ne hae mamman kammarista. Ja jos hakisi, tämä huutaisi äitiä apuun. :(

Vierailija
284/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö millä tavalla tähän tarinaan saa järkeä? Kun hiffaa ettei ap:llä mitään vaimoa tai naista ole koskaan ollutkaan. Idea on siis purkaa omaa katkeruutta ja toitottaa, miten muka 35 v nainen ei kelpaisi. Ja pettäisi kuitenkin.

Happamia on pihlajan marjat. Katkeruus on ihan aitoa, mutta ei pettämisestä, vaan ettei ole saanut edes sitä petollista naista.

Kaikki parisuhteessa olevat tajuaa hyvin, ettei toi ikä ole mikään ongelma, ja jos tarina olisi totta, vientiähän on jo ollut.

Näin se on. Infantiili tyyppi, voisi olla jopa lapsi, mutta tuo diCapriosta horiseminen saa ajattelemaan vanhempaa ikisinkkua  

Lapsi aikuisen miehen kropassa. Tavallaan surullista että elämä menee tämmöistä keksiessä, eikä ole rahkeita

Ymmärrän että tunnet itsesi vahvemmaksi kun kehittelet tällaisia teorioita toisista ihmisistä. Mutta tämä oli jo syntyessään vähän vanha ja väsynyt heitto. Kaipaan vähän lisää terävyyttä näihin, tämä oli kuin vittuilua vanhainkodin bingo-pelin tuoksinassa.

AP

Vierailija
285/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä, auttaa me täällä sinua yritämme. Että menisit terapiaan etkä keksisi juttuja, joihin lähinnä itse uskot. Elämäsi ei tarvitsisi olla tätä.

Vierailija
286/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä porukka menee halpaan provoon. Aloittaja laittoi itsensä tahallaan uhrin (petetyn) asemaan ja valmistautui siihen, ettei porukka hyväksy sitä että hän vittuilee noin pettäjävaimolleen. Kun palstailijat sitten vittuilee ap:lle, saa hän tästä ns. oikeutuksen vittuilla takaisin. Ja ap:han on vittuillu kuin viimeistä päivää aina kun joku tarjoaa hänelle oikeutuksen kultalautasella. Ennen kuin saavutatte moraalisesti vahvan position, niin tämä keskustelu toimii vain alustana millä ap mäiskii muita.

Vierailija
287/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä, auttaa me täällä sinua yritämme. Että menisit terapiaan etkä keksisi juttuja, joihin lähinnä itse uskot. Elämäsi ei tarvitsisi olla tätä.

Oikein AAA-luokan gaslighttaus. "Sinä, ihminen jota en tunne, olet ihan fucked up mt-potilas ja minä vain täysin pyyteettömästi yritän auttaa."

Vierailija
288/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei vaan ymmärrä trolleista mitään ja siks niitä on hauska trollata :D Mun mielestä teit ihan oikein, itse en olis edes ottanu puhutteluun vaan suoraan kantanu kamat ulos.

Vierailija
289/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossei lapsia ole niin mikäs tässä. hyvä kun tässä kohtaa selvis

Vierailija
290/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ei vaan ymmärrä trolleista mitään ja siks niitä on hauska trollata :D Mun mielestä teit ihan oikein, itse en olis edes ottanu puhutteluun vaan suoraan kantanu kamat ulos.

Naiset on liian impulsiivisia. Niiden tunteet vie. Sen sijaan että ne vaikka johdattaisi ap:n ansaan ja sitten tuhoaisi tämän kun tämä on tehnyt jonkun pahan virheen ne lähtee hyökkäykseen miekka kädessä ilman kilpeä ja haarniskaa. Kuin se sotaleffoista tuttu tyhmänrohkea tyyppi joka kuolee heti alussa.

Vierailija
291/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tavasta korostaa itseään tulee mieleen narsisti.

Vierailija
292/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Missäs te ootte sitten aikoinaan tavanneet? Shakkikerhossa? 

Vierailija
293/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n tavasta korostaa itseään tulee mieleen narsisti.

Mielenkiintoista.

T. Ap

Vierailija
294/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Missäs te ootte sitten aikoinaan tavanneet? Shakkikerhossa? 

Tää on tietysti ihan järkevä kysymys jos ei poistu kotoa muualle kuin kauppaan, baariin ja työkkäriin. Itse tapaan ihmisiä muuallakin kuin baarissa.

T. AP

Vierailija
295/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v on aika nuori. Olen 50v ja 15 vuotta nuoremman kanssa seksi on ollut aika hyvää. Mutta ehkä riippuu missä piireissä liikun kun oman ikäiseni naisetkin on aika kuumia. 

Toisaalta, olin lauantaina pitkästä aikaa ulkona ja tanssimassa, niin vientiä olisi ollut. Erään tutun vaimo tuli jossain vaiheessa sanomaan: "Sä näytät olevan aika suosittu täällä". Ei voinut kuin hymyillä :D

Vierailija
296/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että olet surullinen ja järkyttynyt, mutta kumppanin ulkonäön mollaaminen ei silti ole kovin tyylikästä.

Vierailija
297/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että olet surullinen ja järkyttynyt, mutta kumppanin ulkonäön mollaaminen ei silti ole kovin tyylikästä.

Ei niin. Sekään ei olisi tyylikästä multa, jos vaimo raivopäissään iskisi mua puukolla käsivarteen ja huutaisin hänelle "v**** l*ski idi*****!" Mutta jos olisit tilanteessa, niin kummalle meistä huutaisit "mikä sua vaivaa?"

AP

Vierailija
298/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on liian impulsiivisia. Niiden tunteet vie. Sen sijaan että ne vaikka johdattaisi ap:n ansaan ja sitten tuhoaisi tämän kun tämä on tehnyt jonkun pahan virheen ne lähtee hyökkäykseen miekka kädessä ilman kilpeä ja haarniskaa. Kuin se sotaleffoista tuttu tyhmänrohkea tyyppi joka kuolee heti alussa.

Naiset impulsiivisia? Snägäritappelu? Turpiinveto? Autolla kumit ulvoen lähtö? Äärimmäisyydestä toiseen meno? Miehet ostaa autoja, naiset kengät

Vierailija
299/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Sekään ei olisi tyylikästä multa, jos vaimo raivopäissään iskisi mua puukolla käsivarteen ja huutaisin hänelle "v**** l*ski idi*****!" Mutta jos olisit tilanteessa, niin kummalle meistä huutaisit "mikä sua vaivaa?"

AP

Älä kirjoita tällaista mistä joku saattaa jopa oppia jotain. Mun mielestä on hyvää viihdettä katsoa kun tietyt naiset kokee, että heillä on moraalinen oikeus syyllistää miestä vaikka nainen olisi se osapuoli, joka on sikaillut ja loukannut toista. Koskaan se ei toimi kovon hyvin, mut samaan virheeseen ne sortuu silti kerta toisen jälkeen.

Vierailija
300/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset impulsiivisia? Snägäritappelu? Turpiinveto? Autolla kumit ulvoen lähtö? Äärimmäisyydestä toiseen meno? Miehet ostaa autoja, naiset kengät

Miehet on impulsiivisia snägärillä, naiset somessa ja juorukerhoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi