Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
261/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet. 

Exmies on vielä sinkkua.

Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.

Täytyy miehellä pahemman kerran heittää, jos tollaseen akkaan kajoaa!

Vierailija
262/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin myötä kuin vastamäessä. Ei se avioliitto pettämiseen lopu, sovitaan ja terapiaa ja jatkuu. Niin olet papin edessä luvannut. Äläkä puhu noin rumasti vaimosi ulkonäöstä ja muille miehille kelpaamisesta. Pettäminen on oire jostain, selvitä mistä.

Mä oo mitään papin edessä luvannut. Pettäminen ei kuulu sopimukseen Raamatussa eikä muuallakaan.

Pettäminen on oire vaimoni omista henkisistä ongelmista jotka kumpuaa lapsuudesta. Ne on hänen vanhempien syytä korkeintaan, ei mun. Mä oon realisti, jos jatkan hänen kanssaan niin hän tulee pettämään uudestaan ja silloin voin syyttää vain itseäni asiasta.

AP

Hienosti spinnattu taas. Pitäisikö sinun kirjoittaa miesten Harlekiini-sarjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta armias millainen myrsky täällä olisi jos tilanne olisi ollut niin päin, että mies ollut pettämässä baarissa

Kyllä täällä porvoolaisiksi huudellaan nekin, jos kyse on selkeästi sepitteestä. 

Vierailija
264/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'"'Samaan aikaan kerrot täällä kuinka naisilla ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus.

Ei sunkaan kannata koko sukupuolta vihata'

En oo näin sanonut vaan olen vittuillut mun vaimolle täällä epäsuorasti näistä asioista. Jos mulle vain kauneudella olisi väliä, niin pyrkisin elämään kuin Leo DiCaprio sen sijaan että suunnittelin yhteistä vanhenemista vaimoni kanssa.

AP"

"Mutta se ei poista sitä, että yleisesti nuoruus ja kauneus on ne naisen suurimmat valttikortit. Kauneudella nainen saa vaikka mitä anteeksi, ruma nainen voi tehdä mitä vaan ja se ei silti ole yhtä haluttu kuin kaunottaret."

Tosiaan pahoittelut. Tulkitsin kommentin turhan kärkkäästi.

Vierailija
265/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö millä tavalla tähän tarinaan saa järkeä? Kun hiffaa ettei ap:llä mitään vaimoa tai naista ole koskaan ollutkaan. Idea on siis purkaa omaa katkeruutta ja toitottaa, miten muka 35 v nainen ei kelpaisi. Ja pettäisi kuitenkin.

Happamia on pihlajan marjat. Katkeruus on ihan aitoa, mutta ei pettämisestä, vaan ettei ole saanut edes sitä petollista naista.

Kaikki parisuhteessa olevat tajuaa hyvin, ettei toi ikä ole mikään ongelma, ja jos tarina olisi totta, vientiähän on jo ollut.

Vierailija
266/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö millä tavalla tähän tarinaan saa järkeä? Kun hiffaa ettei ap:llä mitään vaimoa tai naista ole koskaan ollutkaan. Idea on siis purkaa omaa katkeruutta ja toitottaa, miten muka 35 v nainen ei kelpaisi. Ja pettäisi kuitenkin.

Happamia on pihlajan marjat. Katkeruus on ihan aitoa, mutta ei pettämisestä, vaan ettei ole saanut edes sitä petollista naista.

Kaikki parisuhteessa olevat tajuaa hyvin, ettei toi ikä ole mikään ongelma, ja jos tarina olisi totta, vientiähän on jo ollut.

Näin se on. Infantiili tyyppi, voisi olla jopa lapsi, mutta tuo diCapriosta horiseminen saa ajattelemaan vanhempaa ikisinkkua  

Vierailija
267/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Pitää perustella itselle, että ei ole lähtenyt sieltä mamman kammarista/itsariyksiöstä sen vertaa, että olisi saanut avioliiton. Että muka  pieleen olisi kuitenkin mennyt, ja nainen pettänyt. Piikki 35-vuotiaan harmaudesta ja rypyistä kertoo, ettei ole hajuakaan edes siitä miltä 35 oikeasti näyttää.

Katkeruus on aitoa, tarina ei.

Ei kukaan petetty oikeasti ole huolissaan onko pettäjällä vientiä, todistettavasti onhan jo ollut. :)

Vierailija
268/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä olet kerennyt olemaan vaimosi kanssa noin pitkään aviossa?

Vai oliko se niin että se on itselle ok elellä avioliitossa, "avoliitossa" ym epämääräisissä suhteissa saman aikaisesti ? 

Voi toki olla että olet eri henkilö kuin niiden muiden säälinkerjuukirjoitusten kyhääjä/t, mutta samaa roskaa silti.

Vierailija
269/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet. 

Exmies on vielä sinkkua.

Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.

Täytyy miehellä pahemman kerran heittää, jos tollaseen akkaan kajoaa!

Tuonkaan naisen "pirttihurmuilusta" ei taida olla kuin miehen sana? vaimo pyysi miestä siivoamaan omat jälkensä?  Vaimo pyysi miestä joskus viettämään aikaa lasten kanssa/hoitamaan lapsiaan? joo varsinainen pirttihirmu, vaati miestä osallistumaan perhe-elämään :D

Joskus aikoinaan kuulin kun mies sanoi puhelimeen kaverilleen, ettei voi tulla nyt harrastamaan, kun vaimo ei PÄÄSTÄ :D Ei laiskuuttaan viitsinyt mennä ja pisti homman vaimon syyksi. Eikä tätä tapahtunut vain kerran, vaan luultavasti aina, kun miestä ei huvittanut lähteä. No kyllä olisi saanut mennä ja olisi ollut toivottavaakin, koska mistään en suhteen aikana niin kärsinyt, kuin oman ajan puutteesta.  Olin aina erittäin tyytyväinen, kun mies lähti kotoa ja sain olla rauhassa. 

Luultavasti tuostakin "pirttihirmusta" joku sai mukavan elämänkumppanin. 

Vierailija
270/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin myötä kuin vastamäessä. Ei se avioliitto pettämiseen lopu, sovitaan ja terapiaa ja jatkuu. Niin olet papin edessä luvannut. Äläkä puhu noin rumasti vaimosi ulkonäöstä ja muille miehille kelpaamisesta. Pettäminen on oire jostain, selvitä mistä.

Mä oo mitään papin edessä luvannut. Pettäminen ei kuulu sopimukseen Raamatussa eikä muuallakaan.

Pettäminen on oire vaimoni omista henkisistä ongelmista jotka kumpuaa lapsuudesta. Ne on hänen vanhempien syytä korkeintaan, ei mun. Mä oon realisti, jos jatkan hänen kanssaan niin hän tulee pettämään uudestaan ja silloin voin syyttää vain itseäni asiasta.

AP

Parhaansa ap yrittää, mutta kyllähän tämä tarina on jo taputeltu. Keksi uusi aloitus, ja tästä viisastuneena, älä hauku sitä mielikuvitusvaimoasi vaikka se mitä olisi tehnyt. Saat enemmän sympatiaa :)

Vierailija
271/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia. Ap on juuri tullut petetyksi. On normaalia että haluaa sättiä kumppania ja purkaa pahaa mieltään.

Olen pahoillani, ap. Voimia sinulle raskaaseen tilanteeseen. Elämä hymyilee vielä sinullekin, ota nyt rauhassa ja toisaalta voit olla tyytyväinen, kun (ex-)vaimosi jäi kiinni. Joskus suhteissa käy näin, älä lähde kostamaan vaan keskity nyt itseesi ja omaan hyvinvointiisi.

Vierailija
272/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Spinnaus se, että sanon että pettäminen ei oo jotain mitä avioliitossa on velvollisuus katsella? Mitä aktuualista vittua?

AP

Vierailija
273/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'"'Samaan aikaan kerrot täällä kuinka naisilla ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus.

En oo näin sanonut vaan olen vittuillut mun vaimolle täällä epäsuorasti näistä asioista. Jos mulle vain kauneudella olisi väliä, niin pyrkisin elämään kuin Leo DiCaprio sen sijaan että suunnittelin yhteistä vanhenemista vaimoni kanssa.

AP"

"Mutta se ei poista sitä, että yleisesti nuoruus ja kauneus on ne naisen suurimmat valttikortit. Kauneudella nainen saa vaikka mitä anteeksi, ruma nainen voi tehdä mitä vaan ja se ei silti ole yhtä haluttu kuin kaunottaret."

Niin. Mikä tuossa jälkimmäisessä osassa on valhetta? Ihan kaikki tietää että käytännössä naisella kuin naisella on vientiä jos on tarpeeksi kaunis ja että rumaa naista jonka perässä on lauma miehiä, ei ole olemassakaan.

AP

Vierailija
274/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ilkeitä vastauksia. Ap on juuri tullut petetyksi. On normaalia että haluaa sättiä kumppania ja purkaa pahaa mieltään.

Olen pahoillani, ap. Voimia sinulle raskaaseen tilanteeseen. Elämä hymyilee vielä sinullekin, ota nyt rauhassa ja toisaalta voit olla tyytyväinen, kun (ex-)vaimosi jäi kiinni. Joskus suhteissa käy näin, älä lähde kostamaan vaan keskity nyt itseesi ja omaan hyvinvointiisi.

Kiitti. Tää nyt on varmaan paikka missä on ihmisiä, joilla on jotain pahasti hampaankolossa ja kostavat sitä tuntemattomalle. Ihan sama. Ei tollasia ihmisiä kannata sen enempää miettiä.

AP

Vierailija
275/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "kaikkeni olen tehnyt hänen vuokseen" jo kertoo, ettei tarina ole tosi.

Vierailija
276/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP"

Niin. Mikä tuossa jälkimmäisessä osassa on valhetta? Ihan kaikki tietää että käytännössä naisella kuin naisella on vientiä jo

Siis korjasin tuon oman väärinymmärryksen sanoistasi. Väitin sanoiksesi, että "naisella ei ole juuri muuta valttia kuin kauneus", vaikka sanoit, että "naisen suurimmat valttikortit on kauneus ja nuoruus."

En siltikään ole väitteidesi kanssa samaa mieltä.

Vierailija
277/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaveri vastailee itselleen :D

Ei tämä ole petetty, tämä on ikineitsyt katkerikko, joka keksii syitä uhriutua. 

Vierailija
278/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi "kaikkeni olen tehnyt hänen vuokseen" jo kertoo, ettei tarina ole tosi.

Vauva-palstalaisten silmin se on juuri niin, sillä heistä 99 % ei ole tehnyt puoliakaan toisten hyvinvoinnin eteen vaan ovat itsekeskeisiä ja narsistisia vittuilijoita.

Vierailija
279/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP"

Niin. Mikä tuossa jälkimmäisessä osassa on valhetta? Ihan kaikki tietää että käytännössä naisella kuin naisella on vientiä jo

Heh, vieläkö tuon uhriutumisen jälkey joku uskoo, että tuolla olisi joku vaimo? Ja miten se miehinen logiikka menee: nytkö naisella onkin vientiä, kun aloituksessa se juuri oli pointti, ettei ole?

Itsesääli on aitoa, tarina sepite.

Vierailija
280/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kaveri vastailee itselleen :D

Ei tämä ole petetty, tämä on ikineitsyt katkerikko, joka keksii syitä uhriutua. 

Sellaset projektiot sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi