"Tähtimerkkiin tähtääminen" on vaiettu tabu lastenteossa- onko teistä väärin toivoa esim. skorpionilasta?
Jotkut ihmiset väittää, ettei tähtimerkeillä ole mitään merkitystä, mutta kyllä itse ainakin sanoisin, että jotkut asiat yhdistää aina tietynmerkkisiä ihmisiä.
Onko väärin toivoa tietynmerkkistä lasta, ja jopa suunnitella se niin, että lapsesta tulee oikeanmerkkinen?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani sattuivat saamaan Kaksosen. Kertokaapa sitten millainen olen?
Menevä tuuliviiri, hieman itsekeskeinen.
Pahimmat merkit saada lapsi olisivat ehdottomasti leijona, oinas, jousimies, vaaka ja kaksoset. Leijona on minäkeskeinen diivailija, oinas minäkeskeinen komentelija, jousimies ylivilkas hölösuu, vaaka on epätasapainoton kiusaaja ja kiusankappale ja kaksoset tuottavat liikaa työtä eivätkä ole uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuuliviiri, kertoo yhtä, tekee toista, joviaali ja sosiaalinen toki, muttei mikään luottoystävä.
Besserweisseri, sanoo ihan suoraan asioita jos kysyy. Loukkaa välillä pahasti. Hyvät puolet aikaansaava ihminen, huumorintajuinen ja kun sanoo jotain kaunista varmasti tarkoittaa sitä.
Yleensä pitää miehen tähdätä aivan toisaalle kuin tähtimerkkiin, jos lasta ollaan tekemässä, mutta kaipa tuokin voi toimia, jos kerta pitää saada joku eksoottinen ihmiskalaskorpionihybridilapsi. On naiset vaan vaativia ja hankalia nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat merkit saada lapsi olisivat ehdottomasti leijona, oinas, jousimies, vaaka ja kaksoset. Leijona on minäkeskeinen diivailija, oinas minäkeskeinen komentelija, jousimies ylivilkas hölösuu, vaaka on epätasapainoton kiusaaja ja kiusankappale ja kaksoset tuottavat liikaa työtä eivätkä ole uskollisia.
Tuli ja ilma-merkit ajattelevat teistä maa ja vesi-merkeistä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta, jotka ovat molemmat samaa sukupuolta ja samaa tähtimerkkiä. Luonteeltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan ovat kovin erilaisia.
Minä ja mieheni olemme myös keskenämme samaa tähtimerkkiä, oinaita. Olemme rauhallisia, asiallisia, kotona viihtyviä, riitoja ja yhteenottoja karttavia nörtihtäviä ihmisiä.
Katsos kun se aurinkomerkki ei ratkaise kaikkea, vaan myös kuumerkki ja nouseva merkki.Horoskooppimerkkejä tai sukupuolia laskelmoimatta olen saanut Jousimiestytön NousuLeijona, Vaakakuu ja Vesimiespojan NousuRapu Neitsytkuu.
Onko hyvä vai huono, en tiedä. Ihanat lapset jokatapauksessa.
Antamasi tietojen perusteella tyttö voisi olla sosiaalinen, iloinen, sydämellinen, nauravainen, temperamenttinen, joka nauttii paljon ystävien ja läheistensä seurasta. Vaakakuut ovat ihmiskeskeisiä ja lempeitä. He pyrkivät tasapainoon elämässään.
Vesimiespoika saattaisi olla ulkoiselta olemukseltaan ja käytökseltään lempeä ja suhtautua uusiin tilanteisiin varauksella, mutta pinnan alla on älykäs, käytännöllinen ja itsenäinen persoona, jolla on vahva oikeudentaju. Tunteiden ilmaisu saattaa olla analyyttistä. Tarkkanäköinen ja harkitseva.
Ei se ole mahdollistakaan. Kuukauden voi suunnitella mutta kellon aikaa ja tähtien asentoja silloin ei eikä aina paikkaakaan. Vai miten se tärkeä nousumerkki lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oinaan komentelun koska se näkee asiat selkeesti ja on horoskooppien ensimmäisenä merkkinä luonnollinen johtava merkki ja johtaja, mutta sosiaalinen ja ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuuliviiri, kertoo yhtä, tekee toista, joviaali ja sosiaalinen toki, muttei mikään luottoystävä.
No eipä pidä paikkaansa minun kohdallani. Olen harkitsevainen, se pidetään mitä sovitaan, positiivinen realisti, introverttejä piirteitä, tarkkailen ja kuuntelen enemmän kuin puhun, tyyppi jolle uskoudutaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt jo merkkinä skorppionia, lyllertää rumana maassa ja vaivoin kääntää peränsä ja pistää sillä kun on niin pöljä.
Skorpioni ei pistä ilman syytä ja saat olla tehnyt todella pahoja ja väärin, että skorpioni pistää.
Mä toivoin aina leijona tyttöä. Ei kuitenkaan ajotettu mitenkään siihen raskautta, vaan 10kk yritettiin ennen kun tulin raskaaksi. Mutta sen sain mitä toivoin. Tuli leijona tyttö. Itseasiassa tuli niin vahvasti leijona tyttö, että aurinkomerkki on leijona, samoin nouseva merkki, mars, venus ja merkurius. Ainoastaan kuu on ravussa 😅 ja ihanan omapäinen, aurinkoinen, hymyilevä tyttö tuli. Nyt jo 12 vuotias, rakastaa esiintymistä ja on ollu kaiken maailman tanssikilpailuissa ja harrastaa teatteria. On kyllä muutenkin kovin luova.
Yllättäen ei juurikaan oteta yhteen, vaikka leijonat on aika omapäisiä ja oon itekin aurinkoleijona. Ja tyttö riitelee tosi harvoin kavereidenkaan kanssa vaan on aina ollu sellanen "kaikkien kaveri" joskin monesti haluu johtaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani saivat kaksosen, jousimiehen ja leijonan :D
Vierailija kirjoitti:
Natalie Portman. Hoikka ja nätti mutta eriskummallinen luonne. Seksuaalisesti aktiivinen. Aikaansaapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menevä tuuliviiri, hieman itsekeskeinen.
Utelias, puhelias, sosiaalinen, kova etsimään tietoa ja lukemaan. Kaksoset ovat usein hyviä kommunikoijia, tiedottajia ja toimittajia. Eräänlainen nykyajan Tohtori Sykerö. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Pahimmat merkit saada lapsi olisivat ehdottomasti leijona, oinas, jousimies, vaaka ja kaksoset. Leijona on minäkeskeinen diivailija, oinas minäkeskeinen komentelija, jousimies ylivilkas hölösuu, vaaka on epätasapainoton kiusaaja ja kiusankappale ja kaksoset tuottavat liikaa työtä eivätkä ole uskollisia.
Vanhempani saivat kaksosen, jousimiehen ja leijonan :D
Anna kun veikkaan, tulette aika hyvin toimeen sisarusten kesken?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mahdollistakaan. Kuukauden voi suunnitella mutta kellon aikaa ja tähtien asentoja silloin ei eikä aina paikkaakaan. Vai miten se tärkeä nousumerkki lasketaan.
Voi voi taas. Syntymäkarttaasi katsomalla näen minkämerkkisiä, mitä sukupuolta ja montako lasta saat vai saatko ollenkaan. -Astrologi
Olen erittäin yksin viihtyvä, synkkyyteen taipuvainen jousimies joten se siitä sosiaalisesta ja valloittavasta minun kohdallani. Lapseni ovat ujo mutta huumorintajuinen, luotettava leijona ja älykäs, rauhallinen ja rohkea neitsyt. Horoskooppimerkit ovat silkkaa huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pitää miehen tähdätä aivan toisaalle kuin tähtimerkkiin, jos lasta ollaan tekemässä, mutta kaipa tuokin voi toimia, jos kerta pitää saada joku eksoottinen ihmiskalaskorpionihybridilapsi. On naiset vaan vaativia ja hankalia nykypäivänä.
Mikä on hybridilapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt jo merkkinä skorppionia, lyllertää rumana maassa ja vaivoin kääntää peränsä ja pistää sillä kun on niin pöljä.
Skorpioni ei pistä ilman syytä ja saat olla tehnyt todella pahoja ja väärin, että skorpioni pistää.
Kestääkös se itse vastaavaa? Tuntemäni skorppioni tulee hulluksi kun se tekee pahoja ja väärin ja sitä pistää. Kamala merkki hyi.