"Tähtimerkkiin tähtääminen" on vaiettu tabu lastenteossa- onko teistä väärin toivoa esim. skorpionilasta?
Jotkut ihmiset väittää, ettei tähtimerkeillä ole mitään merkitystä, mutta kyllä itse ainakin sanoisin, että jotkut asiat yhdistää aina tietynmerkkisiä ihmisiä.
Onko väärin toivoa tietynmerkkistä lasta, ja jopa suunnitella se niin, että lapsesta tulee oikeanmerkkinen?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta, jotka ovat molemmat samaa sukupuolta ja samaa tähtimerkkiä. Luonteeltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan ovat kovin erilaisia.
Minä ja mieheni olemme myös keskenämme samaa tähtimerkkiä, oinaita. Olemme rauhallisia, asiallisia, kotona viihtyviä, riitoja ja yhteenottoja karttavia nörtihtäviä ihmisiä.
Katsos kun se aurinkomerkki ei ratkaise kaikkea, vaan myös kuumerkki ja nouseva merkki.Horoskooppimerkkejä tai sukupuolia laskelmoimatta olen saanut Jousimiestytön NousuLeijona, Vaakakuu ja Vesimiespojan NousuRapu Neitsytkuu.
Onko hyvä vai huono, en tiedä. Ihanat lapset jokatapauksessa.
Antamasi tietojen perusteella tyttö voisi olla sosiaalinen, iloinen, sydämellinen, naurava
Kyllähän noissa tuttujakin piirteitä on. Tosin poika on aikalailla itseni kaltainen, vaikka omat merkit on Kaksoset, Vaaka, Vaaka.
Vai että horoskooppimerkkiä täällä pohditaan no kertoisitteko millainen lapseni on? Äitinä olen vesimies ja lapseni on aurinko oinas, kuukalat ja noususkorpioni. Lapseni ei ole mikään virtuoosimainen johtaja, päällepäsmäri, kovaääninen eikä eläväinen saati nopea.
No mites tämä aurinko oinas,kuuskorpioni ja nouseva leijona?
Kaksoslapseni on älykäs, sosiaalinen, kunnianhimoinen johtajatyyppi, äärettömän sydämellinen ja kaikkien rakastama. Kalat-lapseni herkkä, älykäs, ongelmanratkaisija ja sosiaalinen, ns helppo lapsi. Mutta skorpionin kanssa on kyllä eniten väännetty, on hyvin omapäinen oman tien kulkija ja tekee vain mitä itse haluaa, mutta silti hyvin sydämellinen, sosiaalinen ja perusluonne iloinen, vaikka syttyy nopeasti itsepäisyydessään.
No minä pohdin sitä että aika vaikea saada tietynmerkkistä lasta. Ovis on vain sen tietyn ajan kerran kuussa joten pitäisi tiettyyn aikaan vuodesta onnistua raskautumaan. Lisäksi se vauva saattaa syntyä omia aikojaan, eli jos laskettu aika olisikin halutun merkin puolella niin vauva voi tulla kolmea tai kuutta viikkoa aiemmin tai kaksi myöhässä. Lisäksi nousumerkit, kuumerkit, perääntyvät planeetat No. Minun lapsilla on merkit menneet hieman eri lailla kuin raskauden selvittyä toivoin mutta toisaalta ne mitä kartalla on niin ovat mielenkiintoisia kuvioita ja hauska seurata niiden kehittymistä. Omia polkujaanhan he kulkevat eikä ole minusta kiinni mitä heille toivon.
Minä tähtäsin siihen, että lapsi syntyisi vuonna 2015. Syntyi vuoden 2017 lopulla. Että voihan sitä tähtäillä mihin tahtoo, mutta aina asiat eivät mene niin kuin toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
No mites tämä aurinko oinas,kuuskorpioni ja nouseva leijona?
Vahvatahtoinen henkilö, joka on aina ensimmäinen kaikessa, kova kilpailuvietti, epäilee muita ja pitää syvimmät tunteensa pinnan alla. Tykkää kuitenkin paistatella valokeilassa ja on äänekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ainakaan kaloja haluaa?? Introvertteja nörttejä niistä kasvaa.
Kalat on ihana merkki. Empaattinen, taiteellinen, avulias ja ystävällinen.
On joo, silloin kun sillä tuulella. Silloin kun ei ole niin on kiukuttelee, on täysin kommunikointikyvytön ja syy käytökseen on joko joku vuosia sitten tapahtunut asia tai sanominen tai sitten "en tiedä, vituttaa vaan."
Kuulostaa ravulta, paitsi ettei yksikään tuntemani rapu kiroile.
Samat piirteet molemmilla. Rapu taas kun sanoo kyllä niin se oikeasti tarkoittaa ei mutta sekin riippuu päivästä onko se nyt oikeasti kyllä vai ei ja se pitäisi osata jotenkin lukea ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoin aina leijona tyttöä. Ei kuitenkaan ajotettu mitenkään siihen raskautta, vaan 10kk yritettiin ennen kun tulin raskaaksi. Mutta sen sain mitä toivoin. Tuli leijona tyttö. Itseasiassa tuli niin vahvasti leijona tyttö, että aurinkomerkki on leijona, samoin nouseva merkki, mars, venus ja merkurius. Ainoastaan kuu on ravussa 😅 ja ihanan omapäinen, aurinkoinen, hymyilevä tyttö tuli. Nyt jo 12 vuotias, rakastaa esiintymistä ja on ollu kaiken maailman tanssikilpailuissa ja harrastaa teatteria. On kyllä muutenkin kovin luova.
Yllättäen ei juurikaan oteta yhteen, vaikka leijonat on aika omapäisiä ja oon itekin aurinkoleijona. Ja tyttö riitelee tosi harvoin kavereidenkaan kanssa vaan on aina ollu sellanen "kaikkien kaveri" joskin monesti haluu johtaa tilannetta.
Leijonissa ei ole mitään vikaa, itse olen kauris ja bestis on leijona, hän on menevämpi social butterfly ja minä enemmän riskejä arvioiva introvertti, ei se ole meidän ystävyyttä mitenkään haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani sattuivat saamaan Kaksosen. Kertokaapa sitten millainen olen?
Menevä tuuliviiri, hieman itsekeskeinen.
Utelias, puhelias, sosiaalinen, kova etsimään tietoa ja lukemaan. Kaksoset ovat usein hyviä kommunikoijia, tiedottajia ja toimittajia. Eräänlainen nykyajan Tohtori Sykerö. :D
Taas pieleen omalla kohdalla, olen aina lukenut ja kirjoittanut, mutta puhelias ja sosiaalinen olen vain tutussa seurassa. Etevä olen tiedon etsinnässä, mutta inhoan esiintymistä.
Saanko minäkin diagnoosin lapsestani? Aurinko ravussa, kuu härässä, mars ravussa ja nousumerkki neitsyt.
Miten ihmeessä se voisi olla kiellettyä? Kuka tai mikä taho sen voisi tässä maassa estää? Kysymys on päätön, kuten sekin, että yritetään "tiettyä tähtimerkkiä". Toisaalta, sama kai se, että millä perustella kukakin lapsensa hankkii ja mihin aikaan. Kunhan hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Saanko minäkin diagnoosin lapsestani? Aurinko ravussa, kuu härässä, mars ravussa ja nousumerkki neitsyt.
tykkää varmaan että on rutiineja ja asiat on järjestyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ainakaan kaloja haluaa?? Introvertteja nörttejä niistä kasvaa.
Kalat on ihana merkki. Empaattinen, taiteellinen, avulias ja ystävällinen.
On joo, silloin kun sillä tuulella. Silloin kun ei ole niin on kiukuttelee, on täysin kommunikointikyvytön ja syy käytökseen on joko joku vuosia sitten tapahtunut asia tai sanominen tai sitten "en tiedä, vituttaa vaan."
Kuulostaa ravulta, paitsi ettei yksikään tuntemani rapu kiroile.
Samat piirteet molemmilla. Rapu taas kun sanoo kyllä niin se oikeasti tarkoittaa ei mutta sekin riippuu päivästä onko se nyt oikeasti kyllä vai ei ja se pitäisi osata jotenkin lukea ajatuksista.
Mitäääh? Oletko sinä rapu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat merkit saada lapsi olisivat ehdottomasti leijona, oinas, jousimies, vaaka ja kaksoset. Leijona on minäkeskeinen diivailija, oinas minäkeskeinen komentelija, jousimies ylivilkas hölösuu, vaaka on epätasapainoton kiusaaja ja kiusankappale ja kaksoset tuottavat liikaa työtä eivätkä ole uskollisia.
Vanhempani saivat kaksosen, jousimiehen ja leijonan :D
Anna kun veikkaan, tulette aika hyvin toimeen sisarusten kesken?
Jouskarin kanssa ollaan ihan eri planeetoilta, Leijonan kanssa enemmän samaa maata, introverttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykkää varmaan että on rutiineja ja asiat on järjestyksessä?
Voi kuulehan kyllä, kyllä ja vielä kerran kyllä. Itkee jos rutiineihin tulee suuria muutoksia ja haluaa tietää miksi asiat tehdään eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Etäinen isäsuhde, välillä tunteellinen, enemmän tekevä kuin pohtiva, tykkää karkista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoslapseni on älykäs, sosiaalinen, kunnianhimoinen johtajatyyppi, äärettömän sydämellinen ja kaikkien rakastama. Kalat-lapseni herkkä, älykäs, ongelmanratkaisija ja sosiaalinen, ns helppo lapsi. Mutta skorpionin kanssa on kyllä eniten väännetty, on hyvin omapäinen oman tien kulkija ja tekee vain mitä itse haluaa, mutta silti hyvin sydämellinen, sosiaalinen ja perusluonne iloinen, vaikka syttyy nopeasti itsepäisyydessään.
Olet onnekas, kun sinulla on skorpionilapsi, jonka tehtävänä on opettaa sinulle sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta. Skorpioni ei koskaan päästä ihmisiä helpolla, koska ovat sisältä herkkiä.
Ihmiset kyllä kaikkee keksii :,D