Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tähtimerkkiin tähtääminen" on vaiettu tabu lastenteossa- onko teistä väärin toivoa esim. skorpionilasta?

Vierailija
21.01.2024 |

Jotkut ihmiset väittää, ettei tähtimerkeillä ole mitään merkitystä, mutta kyllä itse ainakin sanoisin, että jotkut asiat yhdistää aina tietynmerkkisiä ihmisiä.

Onko väärin toivoa tietynmerkkistä lasta, ja jopa suunnitella se niin, että lapsesta tulee oikeanmerkkinen?

Kommentit (244)

Vierailija
121/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit lukeutuu eläinradan heikoimpiin merkkeihin joten kyllä on väärin toivoa skorpionia

Vierailija
122/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tähdännyt mihinkään horoskooppimerkkiin, mutta onnekseni sain kolme oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat sekopääminiäkokelaat pysyvät kaukana.

Pöh, Oinaathan on ihan parhaita rakastajia.

Olen pettäjä, jättäjä ja sydäntensärkijä Oinas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Siinä menee vain muutama munasolu ja biljoonia siittiöitä haaskioon odotellessa. Eli on sillä se merkitys että saa eri lapsen kuin olisi saanut ilman odottamista.

Vierailija
124/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti en pysty ottamaan tätä ketjua hyväntuulisena hömppänä. On henkistä väkivaltaa, että vanhempi päättää lapsellaan olevan tiettyjä negatiivisia ominaisuuksia tähtien asennon perusteella. Lähes yhtä paha on, että lapsessa nähdään toisen vanhemman negatiiviset ominaisuudet. Aikuinen ei tällöin ota aikuisen roolia vaan taantuu lapseksi lapsen rinnalle. Kun tuo on tuommoinen, niin se vaan on.

Kyllä! Äitini aina lapsena vetosi joo oli hitlerkin oinas, koska minä muka sellainen. No hitlerpä onkin härkä just syntynyt ku vaihtunut merkki. Ja joo äitini on skorpioni. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
125/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: miehen kannalta on myös riskialttiimpaa odottaa sillä jos on petollinen nainen niin hän voi siittää itsensä vieraan miehen siittiöillä.

Vierailija
126/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta, jotka ovat molemmat samaa sukupuolta ja samaa tähtimerkkiä. Luonteeltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan ovat kovin erilaisia.

Minä ja mieheni olemme myös keskenämme samaa tähtimerkkiä, oinaita. Olemme rauhallisia, asiallisia, kotona viihtyviä, riitoja ja yhteenottoja karttavia nörtihtäviä ihmisiä.

Katsos kun se aurinkomerkki ei ratkaise kaikkea, vaan myös kuumerkki ja nouseva merkki. 

Horoskooppimerkkejä tai sukupuolia laskelmoimatta olen saanut Jousimiestytön NousuLeijona, Vaakakuu ja Vesimiespojan NousuRapu Neitsytkuu.

Onko hyvä vai huono, en tiedä. Ihanat lapset jokatapauksessa.

Vierailija
127/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti en pysty ottamaan tätä ketjua hyväntuulisena hömppänä. On henkistä väkivaltaa, että vanhempi päättää lapsellaan olevan tiettyjä negatiivisia ominaisuuksia tähtien asennon perusteella. Lähes yhtä paha on, että lapsessa nähdään toisen vanhemman negatiiviset ominaisuudet. Aikuinen ei tällöin ota aikuisen roolia vaan taantuu lapseksi lapsen rinnalle. Kun tuo on tuommoinen, niin se vaan on.

Kyllä! Äitini aina lapsena vetosi joo oli hitlerkin oinas, koska minä muka sellainen. No hitlerpä onkin härkä just syntynyt ku vaihtunut merkki. Ja joo äitini on skorpioni. Hyvässä ja pahassa.

Olisit sanonut että Hitlerin propagandaministeri ja oikea käsi oli skorpioni nimeltään Joseph Goebbels samoin kuin hänen vaimonsa https://fi.wikipedia.org/wiki/Magda_Goebbels joka surmasi heidän kuusi lastaan.

Vierailija
128/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ainakaan kaloja haluaa?? Introvertteja nörttejä niistä kasvaa.

Kalat on ihana merkki. Empaattinen, taiteellinen, avulias ja ystävällinen.

On joo, silloin kun sillä tuulella. Silloin kun ei ole niin on kiukuttelee, on täysin kommunikointikyvytön ja syy käytökseen on joko joku vuosia sitten tapahtunut asia tai sanominen tai sitten "en tiedä, vituttaa vaan." 

Vierailija
129/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut että Hitlerin propagandaministeri ja oikea käsi oli skorpioni nimeltään Joseph Goebbels samoin kuin hänen vaimonsa https://fi.wikipedia.org/wiki/Magda_Goebbels joka surmasi heidän kuusi last

Haha, voi kun oisin tiennyt tuon! No joo, äitini on minulle tärkeä ja rakas ihminen, auttanut paljon, kun olen tarvinnut. Tuo taikausko vaan mennyt pikkasen liian pitkälle.

Vierailija
130/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tähdännyt mihinkään horoskooppimerkkiin, mutta onnekseni sain kolme oinaspoikaa. Horoskooppeihin uskovat sekopääminiäkokelaat pysyvät kaukana.

Pöh, Oinaathan on ihan parhaita rakastajia.

Olen pettäjä, jättäjä ja sydäntensärkijä Oinas.

Puhuinkin rakastajasta, en aviomiesmatskusta.

Vierailija
131/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius- ja Marsmerkkinä Skorpioni on kamala.

Vierailija
132/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä uskon jollain lailla horoskooppeihin, mutta ei sillä lapsen horoskoopilla ole mitään väliä. Tämä tuli huomattua, kun pari vuotta yritimme eikä lasta kuulunut. Siinä epätoivoisuudessa olin ihan valmis kalaan tai rapuun vaikka ne inhokkejani ovatkin. Tuli kaksonen.

Vierailija
133/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan sitä skorppionilasta tee jos voi valita.

Vierailija
134/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vahingossa saada oinaslapsen, mutta onneksi hän viihtyi masussa pari viikkoa ylimääräistä ja tuli härkä. Olisin tullut hulluksi oinas perheessä.

Oinaslapsi on fiksu, viisas, hyväsydäminen mutta usein väärinymmärretty. Oinaslapsi tarvii älykkäät vanhemmat tavallisilta menee hermot.

Vierailija
135/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen vanhempi sanoo lapselleen, että "olet samanmerkkinen kuin Hitler"?

Vierailija
136/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiltä löytyy rapu, kaksonen, oinas, jousimies ja kalat lapset. Tuo jousimies on valloittavin ja hyväntuulisin persoona, ollut jo ihan pienestä asti, sellainen mutkaton. Toki muillakin hyviä ominaisuuksia, en nyt sitä tarkoita.

Vierailija
137/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ainakaan kaloja haluaa?? Introvertteja nörttejä niistä kasvaa.

Kalat on ihana merkki. Empaattinen, taiteellinen, avulias ja ystävällinen.

On joo, silloin kun sillä tuulella. Silloin kun ei ole niin on kiukuttelee, on täysin kommunikointikyvytön ja syy käytökseen on joko joku vuosia sitten tapahtunut asia tai sanominen tai sitten "en tiedä, vituttaa vaan." 

Kuulostaa ravulta, paitsi ettei yksikään tuntemani rapu kiroile.

Vierailija
138/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meiltä löytyy rapu, kaksonen, oinas, jousimies ja kalat lapset. Tuo jousimies on valloittavin ja hyväntuulisin persoona, ollut jo ihan pienestä asti, sellainen mutkaton. Toki muillakin hyviä ominaisuuksia, en nyt sitä tarkoita.

Lähteekö jousimies lapsi helposti retkille?

Vierailija
139/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt jo merkkinä skorppionia, lyllertää rumana maassa ja vaivoin kääntää peränsä ja pistää sillä kun on niin pöljä.

Vierailija
140/244 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani sattuivat saamaan Kaksosen. Kertokaapa sitten millainen olen?