Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?
Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?
Kommentit (117)
Yleensä aika masentuneita työnarkomaaneja. Menestyneitä ehkä mutta eivät onnellisia eikä heitä kaveriksi halua kukaan. Perustavat yleensä perheen tai hankkivat koiran että olisi ees jotain seuraa. Homomaisia piirteitä.
Tykkää kanafileistä, salsasta, Rapalan uistimista ja vihaa goretexiä, kun se hiostaa. Arvostaa italialaista oopperaa, mutta vaihtaisi sen silti saksalaiseen oopperaan. Ei pidä pystykorvista (paitsi tätinsä Hallista), mutta kokee lurppakorvat kiehtovina. Työskentelee pikkutarkkuutta vaativalla alalla, mutta maalaa leveällä pensselillä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnollista, älykkäitä, tarkkoja. Uskollisia, hyviä puolisoita mutta eivät päästä ketä tahansa lähelleen.
Kuulostaa ihan minulta.
t. tammikuussa syntynyt
Olin parisuhteessa yli 10 vuotta neitsyt miehen kanssa. Hän paljastui petolliseksi, hän osasi verhoilla ja manipuloida toimintansa järkeväksi. En osannut epäillä häntä. Petollisuus tarkoitti minun pettämistäni toisen naisen kanssa. Ei sitten voinut kertoa minulle, että suhteemme ei toimi. Arvostin häntä, mutta arvostukseni karisi tämän pettämisen jälkeen. En hyväksy pettämistä ja se ei kuulu minun toimintakategoriaan. Yleensä osaan avata suun jos joku ei toimi, hän ei osannut. Korjailin itseäni useita vuosia tämän petollisuuden vuoksi. Hän jatkoi ja porskutti vain kivasti eteenpäin tämän naisen kanssa, jonka kanssa oli tämä salasuhde.
Pikkutarkkoja ja sisimmässään kylmiä ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä
Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.
Tästä kyllä helposti tunnistaa neitsytmiehen. PItävän terveydestään huolta, vaatteet ovat yleensä silitetty ja hiukset ovat suorassa. Töissä aina arvuuttelen itsekseni mikä jonkun horoskooppi on ja neitsytmiehet ovat omanlaisensa rotu. Osaavat antaa itsestään hurmaavan kuvan, jos tuntee paremmin niin osaavat olla kylmääviä.
Olen ihastunut neitsytmieheen, millä tavoin osaavat olla kylmääviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on neitsyt. Ärsyttävän suurpiirteinen henkilö. Varsinkin siivouksen ja tavaroiden paikoilleen laiton kanssa. Jokaikinen kaapin ovi jää auki hänen jäljiltään ja mitään lasten asioita on vaikea muistaa hoitaa. Töissä hän on sellainen suurten linjojen mies, tykkää jättää yksityiskohdat muiden hoidettavaksi.
No eipä ole sitten tyypillinen neitsyt. Neitsyt horoskooppiin yhdistetään juurikin tarkkuus ja siisteys. Tuntemani neitsyet ovat kaikki todella siistejä, ulkonäöstään ja terveydestään huolta tarkasti pitäviä ihmisiä elämässä fiksuudella ja ahkeruudella hyvin menestyviä ihmisiä. Ovat myös tuntemilleen kilttejä ja avuliaita, muille voivat olla ilkeitä ja sanoa asiat suoraan. Vihamiehille ovat kyllä ilkeitä ja tarkkailevat ihmisiä tarkkaan, eli tarpeen tullen tietävät mistä loukkannut eniten.
Ap ei kysynyt, millainen neitsyt on horoskoopin laatijoiden mukaan. Ap pyysi käytännön havaintoja. Typerää luokitella ihmisiä tuolla tavalla, kun me kaikki kuitenkin olemme yksilöitä ja samana päivänäkin syntyneet voivat olla todella erilaisia.
Horoskoopit ovat ihan täyttä paskaa ja niihin uskovat naiset ovat luusereita. Mies25
Vierailija kirjoitti:
Profiloidaan ap
Koulutus korkeintaan lukio. Asuu max. 200 000 asunnossa. Ei ison kaupungin keskustassa. Tekee suorittavaa työtä, jos tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä
Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.
Tästä kyllä helposti tunnistaa neitsytmiehen. PItävän terveydestään huolta, vaatteet ovat yleensä silitetty ja hiukset ovat suorassa. Töissä aina arvuuttelen itsekseni mikä jonkun horoskooppi on ja neitsytmiehet ovat omanlaisensa rotu. Osaavat antaa itsestään hurmaavan kuvan, jos tuntee paremmin niin osaavat olla kylmääviä.
Et ole tosissasi! Tuomitsetko ihmisen etukäteen jonkun horoskoopin takia :O ? Meinaat että joku osaa täällä sinulle sanoa, mitä kaikkea vikaa tuossa ihastuksen kohteessasi on? Kaikki samoihin aikoihin syntyneet ovat samanlaisia, really?
Huolestuttavaa taikauskoa, miten aikuiset (?) ihmiset viitsivätkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi, miksi tosikoida hauska ketju?
Hauska? Ihmisten lokerointi syntymäajan perusteella on typerää ja lapsellista, ei hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta, kun aloin oikein miettimään. Puhtaus on puoli ruokaa, vaatteet aina siistejä ja terveys sekä kauneus on todella tärkeitä. Vaikka joskus syön roskaruokaa, niin pääpaino on hyvin terveellisessä ruokavaliossa. Kauneus on myös erittäin tärkeää.
Mies ei voi sietää ryppyisiä vaatteita eikä likaa ja muruja pöydällä vaan ne on pyyhittävä heti pois. Mies rakastaa ruoanlaittoa ja siinäkin raaka-aineet ovat tarkkaan mietitty ja kun keitto on valmis, niin keittiö siistitään putipuhtaaksi heti. Vaatteensa ovat aina silitetyt ja puhtaat. Matot ja pöytäliinat viivasuorat.
Olen neitsyt. Luonteeltani boheemi, taiteellinen, aika suurpiirteinen, riehakas, aika laiska. Hommat hoituu asenteella huomennakin ehtii. Kämppä on ajoittain aika sekaisin, mutta onneksi neitsyt luonteeni jossain kohtaa kyllästyy epäjärjestykseen ja saatan pistää paikat kuntoon. Siinä kohtaa olen kyllä aika pikkutarkka. Saatan unohtua järjestämään kyniä pituusjärjestykseen ja muu jää. Inhoan nipottamista. Saatan innostua jostain terveys jututsta, mutta innostus lakkaa aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hauska? Ihmisten lokerointi syntymäajan perusteella on typerää ja lapsellista, ei hauskaa.
Ihan yhtä typerää ja lapsellista kuin lokeroida ihminen asuinkuntansa asujoiden määrällä, tai koulutuksen perusteella. Silti monet mielellään sitä harrastaa.
Ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin - hajonta on laaja ja löytyy "joka lähtöön".
Tunnollista, älykkäitä, tarkkoja. Uskollisia, hyviä puolisoita mutta eivät päästä ketä tahansa lähelleen.