Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
14981/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhaa kaikki epänormaalit,tämä just teille. Ennen oli koko perheen huvi, en halua lasteni katsovan enkä itsekkään enää halua katsoa omituisia perverssejä ihmisiä!

Vierailija
14982/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhameessaan esiintynyt voittaja Nemo on non-binäärinen, kerrottiin Ranskan uutisissa kanavalla 43!

Kroatiankin media on uutisoinut non-binäärisyydestä ja Bambie Thugin ihmetystä herättäneestä ohjelmasta, mutta Joostista tai mielenosoituksista ei oikein mitään.

Yrittävät vaieta olemattomiin sen tosiasian, että Hollantihan oli etukäteen ajatellen Kroatian suurin kilpailija yleisöäänissä, joten Mikäli maa olisi ollut mukana, niin vaikuttaa siltä, että Israel olisi voittanut yleisöäänestyksen kirkkaasti ja Hollanti olisi hyvin mahdollisesti kirinyt Kroatian ohi toiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14983/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viisucrushit: Ranskan Slimane, Viron poijaat ja Henri Piispanen. Naisista Armenian Zaklin ja se Norjan karjankutsujatar :D

Mulla muuten samat, mutta miehissä vaihdan Piispasen Baby Lasagnaan, lisään kunniamaininnan Espanjan tanssijoille.

Kunniamaininta on loistava idea ja kohde vielä parempi!

Vierailija
14984/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt että persuja on vähän? Lisäksi "muu maailma" = j-sanat. Ne nyt äänestävät vaikka itse pirua kunhan on omia. 

Äänestin ihan taviksena ja tilanteeseen puolueettomasti suhtautuvana Israelia, harmittaako?

Ei harmita kun päin vïttua meni teillä silti. Ei 5. sija ole mikään voitto. Ettekä päässeet ilkkumaan miten isreal pitää 2025 viisut. Putin sitäkin pettyi. 

Vierailija
14985/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt taustaa Nemon lipun salakuljetukselle - luulin että kyse oli siitä että lippukulkueessa ei saa olla muita kuin maan lippu, mutta protestin taustalla olikin se että se itse non-binary flag oli kokonaan kielletty 😯. Mikä järki siinä on kun ties mitkä muut sateenkaariliput on sallittuja?? Ja nimenomaan ainoina lippuina kilpailevien maiden lippujen lisäksi. Miksi ihmeessä juuri tuo oli bannattu? Ensin pidin Nemon tempausta vähän turhana mutta nyt tämän valossa sehän oli juuri oikea veto. Aseksuaalina kiinnostaa tietenkin olisiko sekin lippu kielletty areenalla 🤔.

Vierailija
14986/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhameessaan esiintynyt voittaja Nemo on non-binäärinen, kerrottiin Ranskan uutisissa kanavalla 43!

Kroatiankin media on uutisoinut non-binäärisyydestä ja Bambie Thugin ihmetystä herättäneestä ohjelmasta, mutta Joostista tai mielenosoituksista ei oikein mitään.

Yrittävät vaieta olemattomiin sen tosiasian, että Hollantihan oli etukäteen ajatellen Kroatian suurin kilpailija yleisöäänissä, joten Mikäli maa olisi ollut mukana, niin vaikuttaa siltä, että Israel olisi voittanut yleisöäänestyksen kirkkaasti ja Hollanti olisi hyvin mahdollisesti kirinyt Kroatian ohi toiseksi.

Tai sitten ei haluta mässäillä asioilla, joista ei tiedetä oikein mitään. Suomessahan näistä ollaan hyvin innostuneita.

Vierailija
14987/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muahhaa kaikki epänormaalit,tämä just teille. Ennen oli koko perheen huvi, en halua lasteni katsovan enkä itsekkään enää halua katsoa omituisia perverssejä ihmisiä!

"Perverssit" huvit on just parhaita 😇.

Vierailija
14988/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viisucrushit: Ranskan Slimane, Viron poijaat ja Henri Piispanen. Naisista Armenian Zaklin ja se Norjan karjankutsujatar :D

Mulla muuten samat, mutta miehissä vaihdan Piispasen Baby Lasagnaan, lisään kunniamaininnan Espanjan tanssijoille.

Siinä oli tosiaan serranon kinkkua tarjolla 😉.

Vierailija
14989/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uusi uutinen, että Hollanti olisi ollut Kroatian suurin kilpailija yleisöäänissä. Tuomariäänissä sitä ei ainakaan tarvinnut pelätä.

Vierailija
14990/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olen tähän ketjuun jo aiemmin kommentoinut, että ne Espanjan tanssijat olivat näiden viisujen parasta antia ja on suuri vääryys kuinka eivät saaneet mitään huomiota, kun koko kisa meni täysin esityksien ulkopuolisten asioiden kohkaamiseen. 

Vierailija
14991/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai jo todistella sitten Euroviisujen loppua ainakin nykymuodossa kun jo väistämättä muuttuu sitten kulloisen tilanteen mellakoinniksi ja kellään tunnu olevan enään yhtään sitten enään hauskaa.Mitkään kovat nimet enään lähde hakemaan mahdollisen mainehaitan takia.

Saa nähdä, mitä Euroviisuille jatkossa tapahtuu. Pahaan kriisiin ne joka tapauksessa joutuivat politisoinnin takia, ja Hollannin tapaus oli vielä onneton kirsikka kakussa. 

Vierailija
14992/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Olen tähän ketjuun jo aiemmin kommentoinut, että ne Espanjan tanssijat olivat näiden viisujen parasta antia ja on suuri vääryys kuinka eivät saaneet mitään huomiota, kun koko kisa meni täysin esityksien ulkopuolisten asioiden kohkaamiseen. 

Se hyppy ilmaan, kierros ja alas spagaatiin elää näkynä mielessäni varmaan loppuelämäni :).

Vierailija
14993/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn! 👅 

Rietas gay

Vierailija
14994/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt taustaa Nemon lipun salakuljetukselle - luulin että kyse oli siitä että lippukulkueessa ei saa olla muita kuin maan lippu, mutta protestin taustalla olikin se että se itse non-binary flag oli kokonaan kielletty 😯. Mikä järki siinä on kun ties mitkä muut sateenkaariliput on sallittuja?? Ja nimenomaan ainoina lippuina kilpailevien maiden lippujen lisäksi. Miksi ihmeessä juuri tuo oli bannattu? Ensin pidin Nemon tempausta vähän turhana mutta nyt tämän valossa sehän oli juuri oikea veto. Aseksuaalina kiinnostaa tietenkin olisiko sekin lippu kielletty areenalla 🤔.

Mä olen ymmärtänyt niin, että kaikki symboleja sisältävät liput on kielletty, alkaen muistakin seksuaalivähemmistölipuista. Eli kaikki ne ei valtioiden liput ovat olleet enemmän tai vähemmän salakuljetettuja.

Tavallaan ymmärrän tuon kiellon, kun kyseessä pitäisi olla epäpoliittinen musiikkikilpailu, mutta sillä epäpoliittisuudella on pyyhitty takapuolta jo aikaa sitten, joten lähinnä vitsi tuo kielto.

Vierailija
14995/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole tainnut muutenkaan olla juuri mitään spekulaatiota, että miten pistetaulukko olisi muuttunut, mikäli Hollanti olisi ollut mukana? Voittoon tuskin olisi yltänyt, koska raadit suosi selkeästi Kroatiaa, mutta juurikin yleisöäänten suhteen se taulukko olisi ollut kiinnostava nähdä, etenkin kun yleisöäänten kolme parasta oli vaan 30 pisteen sisällä toisistaan. Hollannin mukanaolo olisi hyvin todennäköisesti tiputtanut Kroatian yleisöäänissä vasta neljänneksi koska se olisi vienyt suuren osan Kroatian nyt saamia ääniä ja voinut hyvinkin nousta Kroatian edelle kun vertaa semeissä annettuja ääniä.

Vierailija
14996/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisuihastukset: Molemmat Armenian esiintyjistä, miehellä on söpö hymy ja naisella todella hyvää ilmeiden ja kehonkielen käyttöä sekä esiintyessä että lavan ulkopuolella. Kappale ei ollut ihan suosikkini mutta esityksestä tuli hyvälle tuulelle.

Vierailija
14997/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt niin, että kaikki symboleja sisältävät liput on kielletty, alkaen muistakin seksuaalivähemmistölipuista. Eli kaikki ne ei valtioiden liput ovat olleet enemmän tai vähemmän salakuljetettuja.

Tavallaan ymmärrän tuon kiellon, kun kyseessä pitäisi olla epäpoliittinen musiikki

Juu siis siinä lippukulkueessa ei saakaan olla muuta kuin maat. Mutta areenalla ylipäätään non-binary flag oli kielletty eli sitä ei saanut tuoda edes yleisöön tai greenroomiin, vaikka esim tavis sateenkaarilipun sai. Tätä en tajua?!

Vierailija
14998/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uusi uutinen, että Hollanti olisi ollut Kroatian suurin kilpailija yleisöäänissä. Tuomariäänissä sitä ei ainakaan tarvinnut pelätä.

Tätä on nyt turha spekuloida mutta Hollanti oli/on viisubiiseista soitetuin Spotifyssa ja toisaalta moni joka tykkäsi Baby Lasagnasta piti myös Europapasta.

Vierailija
14999/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen etttä Win95maniakin on häiriköity.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9dcbab8e-78a3-4e94-81d8-95e2e0…

Kannattaa jättää tulkinnat tekemättä, koska se on täysin turhaa ja merkityksetöntä. 

Tavoitteena heillä oli ilon välittäminen biisin myötä ja siinä onnistuivat. Saivat julkisuuttakin mukavasti. Keskittykää muutkin siihen mitä hyvää he saivat aikaan!

Olihan se sellainen köyhän miehen Käärijä versio. Täysin mitäänsanomaton.

T. Punasilmäinen hetero

Vierailija
15000/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nemo on mekkoon pukeutunut mies. Ja siinä ei ole mitään vikaa. 

Ketju on lukittu.