Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
9261/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanja on ihana! Minusta tuo laulaja on jotenkin kiehtova, ihanan pehmeä ääni tykkään! Ja alkujärkytyksen jälkeen noi persposkitanssijatkin sopii aiheeseen hyvin.

12 point Spain.

Ja olispa kiva kun kerrankin mature-mamma vei voiton noista teinityttö kekkuoijista!

Vierailija
9262/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% Israelin puolella sillä en toivo maailmaan enää yhtään muslimiterojen maata, josta valuu jihadia toteuttavia itsemurhapommittajia Eurooppaan. Hamasia tukevat idiootit eivät edes ymmärrä mitä tukevat. Äänestän Israelia. 

Israelin edustajan molemmat vanhemmat Neuvostoliitossa syntyneitä juutalaisia. Asuivat välillä Moskovassa mutta venäjän Ukrainaan kohdistaman hyökkäyssodan seurauksena muuttivat Israeliin.

Tarkemmin sanottuna toinen vanhempi on syntynyt Ukrainassa ja toinen Liettussa.

Eikö se ollut Ukraina ja Latvia? Niin ainakin englanninkielisen Wikipedian mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän huumoripläjäys meiltä lähtee ensi vuonna?? Kansa ei osaa päättää mitään oikein. 

Vierailija
9264/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutti Kreikka meni jatkoon, NIIN paska biisi.

Kreikka ja Kroatia, siinä minun suosikkini. Makuja on monia.

Mä en vaan pääse yli siitä ilmiselvästä Käärijän kopsaamisesta. Harmittaisi ihan vietävästi jos Kroatian "kakkoskäärijä" voittaisi, kun meidän aito ja alkuperäinen jäi kakkossijalle. :(

Ei ne oikeasti ole yhtään samanlaisia. Ihmisille tuli vain sellainen tunne hihoista ja siitä että Dorassa esityksessä sattui olemaan vihreätä väriä. Muuten niissä ei ole mitään samaa laulutyylissä, lavashowssa tai esiintymisessä. Lisäksi Käärijä oli lähinnä pelle joka ei osaa laulaa, Markon biisi on itse asiassa laulamista.

Tanssiliikkeet, hiukset

Eihän niiden hiuksissa ole mitään samaa! Käärijällä on musta pottatukka, Markolla on valkoinen + tumma tukka pystyyn laitettuna.

Vierailija
9265/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viron esityksessä päivittelin, että ne esiintyjien mustat puvut ei tahtonut näkyä oikein mitenkään hämäryydessä. Viron finaalin esitys oli parempi. Ansaitusti erilaisuudella kuitenkin jatkoon, ei se huono ole.

Mutta mikä se sanoma oli, huumemyönteisyys, vai mikä?

Muakin harmitti että ne oli jotenkin vaan semmosia epämääräisiä mustiin pukeutuneita ukkeleita, eikä lavastukseen ja puvustukseen panostettu. Mutta ihan tarttuvan kuuloinen biisi. Ei mitään hajua mistä siinä lauletaan:D

Vierailija
9266/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedonlyönnissä Ukraina on selkeässä laskussa, vaikka kappale on hyvä ja lavaesitys samoin. En käsitä mikä nyt mättää.

Onkohan Putler hakkeroinut systeemin?🤔 /vitsi 

Vierailija
9267/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia olisi ansainnut ehdottomasti finaalipaikan. Onhan kilpailu kuitenkin song contest. On ihan rikollista jättää yksi kisan parhaista biiseistä semiin. Luulen, että pikkuhiljaa aletaan pohtia raatien tuomista takaisin semeihin.

Belgian esiintyjä vaikutti vihaiselta ja etäännytti itsensä yleisöstä mikrofonimeren taakse

Ei näin huonolla suorituksella pitkälle pötkitä. Todella epävireistä ja kaikin tavoin tuskaista kuunneltavaa. Mun suosikit Armenia ja Ruotsi, Suomi ikävä kyllä ainoastaan nolo.

Vierailija
9268/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutti Kreikka meni jatkoon, NIIN paska biisi.

Kreikka ja Kroatia, siinä minun suosikkini. Makuja on monia.

Mä en vaan pääse yli siitä ilmiselvästä Käärijän kopsaamisesta. Harmittaisi ihan vietävästi jos Kroatian "kakkoskäärijä" voittaisi, kun meidän aito ja alkuperäinen jäi kakkossijalle. :(

Ei ne oikeasti ole yhtään samanlaisia. Ihmisille tuli vain sellainen tunne hihoista ja siitä että Dorassa esityksessä sattui olemaan vihreätä väriä. Muuten niissä ei ole mitään samaa laulutyylissä, lavashowssa tai esiintymisessä. Lisäksi Käärijä oli lähinnä pelle joka ei osaa laulaa, Markon biisi on itse asiassa laulamis

Ainakin jossain esityksessä minkä mä katsoin, sillä oli pottaotsis.

Vierailija
9269/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko bodysheimaa ja on cooycat. Älä ole kuin Marko

Miten niin bodysheimaa?

Vierailija
9270/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedonlyönnissä Ukraina on selkeässä laskussa, vaikka kappale on hyvä ja lavaesitys samoin. En käsitä mikä nyt mättää.

Muistaakseni semissä sen pulleamman esiintyjän ahdistus paistoi liikaa, se hoikempi esiintyjä olisi heiltä riittänyt

Vierailija
9271/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin bodysheimaa?

Twitterissä video jossa ns virnuilee Käärijän pötsille. Poisti sittemmin videon.

Vierailija
9272/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin bodysheimaa?

Käärijä ja Baby Lasagna ovat insta-kavereita, joten älä viitsi edes yrittää tätä shittiä. 

Vierailija
9273/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tietyt tahot kahtiajakavat.

Vierailija
9274/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kekkerit sais lopettaa vai auttaako tämä ilmastoahdistukseen? Krääsää ja lentoja Mälmöö täynnä. 

Vierailija
9275/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin bodysheimaa?

Twitterissä video jossa ns virnuilee Käärijän pötsille. Poisti sittemmin videon.

Äijähuumori taitaa olla sulle ihan vieras laji? Käärijähän seuraa BLa instagramissa, joten ulkopuolisten ei tarvitse puuttua heidän asioihinsa.

Vierailija
9276/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakin jossain esityksessä minkä mä katsoin, sillä oli pottaotsis."

Olet kuvitellut vain, olen seurannut häntä useamman vuoden ajan ja ei hänellä ole koskaan ollut Käärijän litteää, viivasuoraa pottatukkaa. Korkeintaan sillä on voinut olla geneerinen lyhyt tukka, mitä ei kyllä missään universumissa voi väittää Käärijän kopioksi, kun 80%:lla lyhyttukkaisista miehistä on se tyyli.

Vierailija
9277/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palestiinan huivit kaulassa on kulttuurista omimista! Saako jo loukkaantua

Vierailija
9278/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% Israelin puolella sillä en toivo maailmaan enää yhtään muslimiterojen maata, josta valuu jihadia toteuttavia itsemurhapommittajia Eurooppaan. Hamasia tukevat idiootit eivät edes ymmärrä mitä tukevat. Äänestän Israelia. 

Israelin edustajan molemmat vanhemmat Neuvostoliitossa syntyneitä juutalaisia. Asuivat välillä Moskovassa mutta venäjän Ukrainaan kohdistaman hyökkäyssodan seurauksena muuttivat Israeliin.

Tarkemmin sanottuna toinen vanhempi on syntynyt Ukrainassa ja toinen Liettussa.

Eikö se ollut Ukraina ja Latvia? Niin ainakin englanninkielisen Wikipedian mukaan.

Niin onkin. Sorry, muistin väärin.

Vierailija
9279/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin bodysheimaa?

Käärijä ja Baby Lasagna ovat insta-kavereita, joten älä viitsi edes yrittää tätä shittiä. 

Onko sulle insta-kaveruus kaiken määritelmä :D

Vierailija
9280/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia olisi ansainnut ehdottomasti finaalipaikan. Onhan kilpailu kuitenkin song contest. On ihan rikollista jättää yksi kisan parhaista biiseistä semiin. Luulen, että pikkuhiljaa aletaan pohtia raatien tuomista takaisin semeihin.

Belgian esiintyjä vaikutti vihaiselta ja etäännytti itsensä yleisöstä mikrofonimeren taakse

Mä tykkäsin todella paljon Belgian studioversiosta - live oli täysi floppi. Ei osunut yhteenkään nuottiin ja karisma puuttui kokonaan (kun verrataan nyt vaikka Nemoon jolla molemmat elementit täydellisesti kohdallaan). Olin todella pettynyt ja valitettavasti ansaitsi tippua finaalista :(.

Aikamoista liioittelua, ettei Mustii olisi osunut yhteenkään nuottiin.

No mihin nuottiin hän sitten osui? Kysyn ihan aidosti koska missään kohtaa hän ei mukaan päässyt vaikka loppua kohti paransi. Alku oli todella epävireistä ja epävarmaa ja vaikka lopun nostatus toimi paremmin, ei siitä puhtaita papereita antaa, kun verrataan oikeaati puhtaasti eilen laulaneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä