Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Onko jotain viisubingoa olemassa? Mies hameessa olis ainakin yks rasti.
ketäs h i n t t i tätä selostaa
Joo voisivat enemmän keskittyä laulamiseen ja jättää tanssin hyville ammattitanssijoille joita on yllin kyllin mukana.
Sveitsi on ihan älyvapaa.
Kamala tää Sveitsin hamepelle.
Yrittääkö tää Sveitsiläinen olla joku Harry Styles
Koska alkaa kunnon musa.... ihme yritystä ja sähellystä vaan.
Mä en jaksa näitä non-binäärisiä...
Vierailija kirjoitti:
Katos vaan, vähäpukeinen nainen ja miestanssijat. How original, Greece.
Sinulla on vaan rima liian korkealla. Laske ootuksiasi. On mukavampaa.
Vaihtoehtoisesti voi sitten juoda enemmän.
Sweitsillä aikamoinen sillisalaatti. Ihan seko biisi.
Tämä sveitsihän on kovasti samanlainen kuin finaaliin jo ekasta semistä päässyt liettua.
Niin esittäjä kuin kappalekin.
Onko Sveitsi teatraalisempi kuin Irlanti?
Kundi kikkailee lautas antennin päällä.
Noissa homobileissä HIV tarttuu.
pervoviisut
friikkiviisut
homoviisut
Vierailija kirjoitti:
Apua! Kävin äsken paskalla ja perseestä tuli verta, onko syy mennä päivystykseen? Veri oli kuivahtanutta/tumman punaista. Googletin ja aloin pelätä syöpää.
jos tarpeen mene, mutta katso kisat ensin.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Kävin äsken paskalla ja perseestä tuli verta, onko syy mennä päivystykseen? Veri oli kuivahtanutta/tumman punaista. Googletin ja aloin pelätä syöpää.
En tiiä, mutta itse äsken sormettelin peppuani ja sain erittäin voimakkaan peppuorgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Sweitsillä aikamoinen sillisalaatti. Ihan seko biisi.
Tosi hyvä!
Montako biisiä tämä sama pitkätukkabrunetti vetää?