Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Ihana Nemo! Yleisö oli tässä täysin mukana!!!! Ihan eri tavalla kuin esim kroatian biisissä. Tai suomen :D
Nemo...
En rakastanut asua.
Enkä tiedä lavasteesta. Ehkä omaan makuun juoksee liikaa.
Ja mä toivon tuolle äänenkäytölle menestystä.
Jatkoon tämä Tsekki pääsee, kaunis ääni, mutta kertosäe kauhea.
Sveitsiläinen oli ihan päällikkö. Toivottavasti voittaa koko bwaskan.
Migreenivalot jokaisessa esityksessä ollut tähän mennessä.
Näytti ihan vaipoilta mikä oli tuon yhden naislaulajan päällä.
Nemo oli loistava! Olen tähän mennessä suhtautunut aika varauksella mutta kova oli!
Voimaantunut nainen ja biisi 8Minäminä-sanomalla.
Nemon tarina, persoona, kyvyt- jep, Mercuryn jalanjäljissä 💙💙
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö nää playbackia? Kuulostaa siltä
Ei, mutta jotkut taustat voi tulla nauhalta. Varsinkin tanssitytöt hyödyntää niitä vähän liikaa
Sveitsin nemo taas on niin hyvä etten oo kuullut siltä väärää nuottia ikinä
toivotaan nyt kaikki että Israel voittaisi ja saataisiin rauha rätti-itään
Miksi kukaan ei pukeudu tuolla edes melkein normaalisti?
Toivottavasti kisapaikalla ja sen ulkopuolella jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä.