Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkenkö vai nauranko?
Mies jota tapailin sattumien kautta ja jonka jo totesin vääräksi itselleni kysyi että laulavatko he eri biisin siellä finaalissa.
Nou nou nou, red flag! :D Mun koko suku on täynnä viisuja fanittavia heteromiehiä eli tiedän että heitä on olemassa, eli mulla on todella korkeat vaatimukset mahdollista deittikumppania kohtaan tämä asian suhteen!
Ja muutenkin tämä kuuluu mielestäni yleissivistykseen. t, ap
Menee vähän samaan kategoriaan kuin perusyleistieto urheilusta... Tapasin joskus mielenkiintoisen miehen mutta kiinnostus loppui siihen kun hän tosissaan kysyi miten usein olympialaiset on ja mistä voi tietää milloin ja missä ne on seuraavaksi. Hän oli melkein kolmekymppinen - ei tarvi tietää jokaista
En seuraa urheilua, mutta ei kyllä kiinnosta sellaiset ihmiset, joilta puuttuu aivan perustason yleissivistys ja jotka sen lisäksi, eivät ole kiinnostuneita paikkaamaan näitä aukkoja edes käyttämällä googlea. En vain jaksa (enää vapaa-ajalla) ääliöitä, jotka eivät tiedä mistään mitään ja ovat ylpeitä siitä. Kyllä jotain tiedonhalua pitäisi ihmisellä olla. Suun voi pitää kiinni silloin, jos aihe ei yhtään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin biisi on huono. Norjan karsinnoissa oli pari vuotta sitten huikeasti parempi noitabiisi. Harmi kun sitä ei kisoihin asti päästetty. Emmyn Witch Woods nimittäin.
Mä en pidä Irlannin biisistä tipan tippaa mutta nämä ovat makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos CCC on tulossa huomenna, niin sitten alkuperäiset miestanssijat on valmiiksi paikalla. Mattikin on osana w95m tiimiä, Jesse tanssija. Toinen viime kevään naistanssijoista on raskaana joten ainakin 1 tuttu naistanssija taitaa tulla. Näille ne tutut maaniset ilmeet on valmiina 😁
Kaikki samat tanssijat on esityksessä mukana.
Norja ei pääse jatkoon tänään, tylsä
Vierailija kirjoitti:
Jos CCC on tulossa huomenna, niin sitten alkuperäiset miestanssijat on valmiiksi paikalla. Mattikin on osana w95m tiimiä, Jesse tanssija. Toinen viime kevään naistanssijoista on raskaana joten ainakin 1 tuttu naistanssija taitaa tulla. Näille ne tutut maaniset ilmeet on valmiina 😁
Tuleeko naistanssijat Etel ja Katri myös?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.
Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Norja ei pääse jatkoon tänään, tylsä
Toivoisin niin, että pääsisi. Mutta Norjan ongelmana on, että se on juuri Israelin jälkeen. Redditissä ainakin pelätään, että yleisö on niin vauhkoontunut ja ei jaksa innostua vielä mukaan. Oli kuulunut Edenille tarkoitettuja buuaksiakin vielä Norjan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tuosta jokin juttu, että Suomen edustaja aina jatkossa huutaa jonkin iskulauseen esityksensä lopuksi?
Minusta sitä oli muillakin mailla tiistaina? En tiiä onko tapaa ollut muulloin, mutta viime vuodesta muistan vain kärtsältä.
Ainahan siellä on jotain huudeltu, mutta useimmiten jotain tyyliin Thank you Europe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki neljä alkuperäistanssijaa on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta unesta tulikin mieleen, että ylistäisikö Ylen porukat ja kilpailun Suomen juontaja ja tietyt muut porukat varauksetta Suomen esitystä, jos se ei olisi tietyn ideologian mukainen.
Voi että. Varmaan on salaliittoteoria kyseessä. Mikä ideologia Käärijällä oli?
Siis jos edustajana olisikin joku persuja tai Suomen nykyistä hallitusta ylistävä kappale niin miten Yle tai kisan suomalaiset taustavaikuttajat tähän suhtautuisivat? Ylistystä, hehkutusta tai epärealistisia pärjäämishaaveita tuskin esitettäisiin millään tavalla. Sama olisi jos kappale ihannoisi jotain konservatiivista maailmaa ja 1950-luvun ydinperhemallia. Nämä nyt esimerkkeinä.Itse toki vihaan Suomen nykyistä hallitusta ja ahdasta konservatiivista maailmaa ja koko käsite ydinperhe aiheuttaa suunnilleen oksennusrefleksin.
Eli sinun mielestäsi on väärin, että Yle ei kenties hehkuttaisi konservatiivista maailmaa, vaikka et itsekään siitä pidä? Jos taas sitä ylistettäisiin, sinä varmaankin kritisoisit sitäkin asiaa täällä.
Windows on neljänneksi katsoituin live Irlannin, Kroatian ja Ukrainan jälkeen :)
En seuraa urheilua, mutta ei kyllä kiinnosta sellaiset ihmiset, joilta puuttuu aivan perustason yleissivistys ja jotka sen lisäksi, eivät ole kiinnostuneita paikkaamaan näitä aukkoja edes käyttämällä googlea
Tämä ihmetyttää, etenkin tuo että ei ole kiinnostunut hakemaan itse tietoa mistään. Netti (tämäkin palsta) on täynnä superhelppoja kysymyksiä jotka voisi itse ratkaista sekunnissa, mutta ei, pyydetään muita googlaamaan. En tajua.
Facebookissa ilmiö korostuu erilaisissa ryhmissä - kysymystä ei muotoilla edes kysymykseksi vaan ryhmän seinälle ilmestyy postaus tyyliin "kauppa joka myy tavaraa x" ja sitten oletetaan että muut vastaavat. Vaikka tuon saman lauseen voisi itse googlata!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin ettei Katri tulisi, eikös ole jo aika pitkällä raskaana. Mutta kiva jos kaikki alkuperäiset ovat mukana,
Vierailija kirjoitti:
Windows on neljänneksi katsoituin live Irlannin, Kroatian ja Ukrainan jälkeen :)
Hyvä Suomi!! Hyvä pojat!! Ehkä me ei ollakaan niin floppeja kuin moni uumoili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Suomi!! Hyvä pojat!! Ehkä me ei ollakaan niin floppeja kuin moni uumoili.
Ihan oikein niille jotka haukkuivat esityksen ja huusivat täällä ja muuaalla somessa että ei päästä edes finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa muumivälinumero. Olihan Australiallekin se maan oma teemavälinumero Tanskassa, kun osallistuivat seuraavana vuonna ensi kertaa viisuihin. Tämä on nyt Ruotsin tapa olla diplomaattinen ja pyytää anteeksi. Annetaan poloisille mahdollisuus.
Minäkin olen ihmetellyt porua tuosta väliaikanumerosta. Sehän kuullostaa vain hauskalta ja lämmöllä tehdyltä niin kuin Mikko Silvennoinenkin eilen sanoi livessä. Ei Käärijä olisi lähtenyt siihen muuten mukaan.
Ainoa miten hyväksyn osallistumisen, on se että Kärtsä saa raikuvat aplodit joista ei ole tulla ollenkaan loppua, ja sen jälkeen Käärijä-huudot joista ei ole tulla loppua, ja sitten vielä lavalta lähtiessään isot aplodit, joihin juontaja joutuu puhumaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees!!!
Tämä on sarjassamme siskonkumminkaima mutta Etelin isä palkkasi minut teininä kesätyöpaikkaan. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees!!!
Tämä on sarjassamme siskonkumminkaima mutta Etelin isä palkkasi minut teininä kesätyöpaikkaan. :-)
Ei. Se olikin Etelin isän veli mutta kuitenkin. :D