Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7961/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin tullaan näkemään finaalissa muumien ja pyyhkeissä olevien tanssijoiden kanssa 😭

Näin luin ylen euroviisu lähetyksestä.

Kuulostaa kammottavalta yhdistelmältä.

Ruotsi yrittää kateellisena edelleen kaikkensa lytätäkseen Suomen, mutta Suomi itse tekee joka vuosi vielä hassumman, rajoja rikkovan ja historiallisesti suositumman esityksen kuin mihin ruotsalaisten mielikuvitus ikinä riittää ;D

Toivottavasti kaikilta saunavihtatanssijoilta putoaa pyyhe kesken esityksen.

-winner-

Vierailija
7962/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan joka kannattaa Baby Lasagnaa ei ole ehkä nähnyt klippiä jossa bodysheimaa Käärijää? Video hävis aika nopeesti kyllä. Tumblerissakkn tästä tiedetään, niin että ei kannata äänestää BL:ää. Just saying. 

Siis BL taisi yrittää olla siinä kehopositiivinen ja  kertoa, että on ok jos vatsa pömpöttää jne. Epäonnistui vain ilmaisussaan todella pahasti. Mitä olen seurannut kyseistä ihmistä, niin hän tarvitsisi valmennusta siihen, miten käyttäytyä somessa ja haastatteluissa. Musta hän vaikuttaa aika raakileelta. 

Se oli jo hyväksynyt jonkun toimistotyötarjouksen jos oikein muistan, kunnes pääsi varasijalta mukaan karsintoihin ja ilmoitti ettei ota työtä vastaan. Eli en ihmettele jos ei ole ihan pr-hommat kasassa kun puskista kävi tämä, vaikka ihan hyvin on hoitanut pyörityksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

Milloin siitä tuli noin komea, oikeasti??

Ei ole komea. Eikä osannut vieläkään tanssia. Hiihti vaan edes takaisin. 

Komeat rintakarvat oli.

Vierailija
7964/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin live-esityksen jälkeenkin että Saksan biisi ja esitys ei etene mihinkään.  Eka reaktio on että onpas hieno ääni, ja sitten että kertsi on ihan menevä. Sen jälkeen se jotenkin junnaa paikallaan sen lopun aikaa.

MIten sen pitäisi edetä? Jäbä laulaa niin hyvin, etten paremmin sano. Hän ei tule riisumaan paitaa eikä pyörittämään helikopteria vaikka kuinka sitä toivot. Toiset katsos osaavat laulaa eikä tarvitse mitään pelleshowta eikä por no performanssia siihen kylkeen. 

Vierailija
7965/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti itseäni hieman bambi lehdistön pressissä.

Ensin se syytti Ebua,ettei saanut pitää vartalossaan kirjoituksia tulitauko ja vapautta palestiinaan (ceasefire,  freedom for palestine).

Sitten siltä kysyttiin mikä tekee siitä erikoisen:" katso minua, olen queer ja witch!!!!!"

Ainiin ja heti pressin alussa kertoi olevansa eka nonbinary ikinä viisujen finaalissa...

(Mitäköhän sanoisivat Palestiinassa,jos menisi sinne heiluttamaan sitä translippuaan). Sen koko pukuhan on lippujen lisäksi transväreissä.

Kävi vaan vähän ärsyttämään.

Itse äänestin Liettuaa.

Ugh, ärsyttää tällaiset. Antaisi sitten sen taiteen puhua puolestaan, mutta ei, pitää sekoilla. Sama on se Ruotsin nainen joka tykkää kieriä vesilammikoissa - nimi ei tule mi

Cornelia oli pöllyssä koko viikon. 

Vierailija
7966/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Israelille. Ihan piruuttaan😂👍😂

Et voi äänestää. Sorry

Vierailija
7967/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

Komeat rintakarvat oli.

Kunnon ryijy. 

Vierailija
7968/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Israelille. Ihan piruuttaan😂👍😂

Et voi äänestää. Sorry

Täytyy sitten äänestää finaalissa.

Vierailija
7969/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa Saksa ei ansaitse jäädä viimeisille sijoille finaalissa. Tällä kertaa niillä on voimakas ääninen laulaja hyvänkuuloisella laululla.

Ensimmäiset finaaliin pääsijät semistä kuulostivat paljon väkinäisimmiltä kappaleilta.

Viime vuonna ei todellakaan ansainnut. Ja oli kyllä hyvä-ääninen laulaja ja hyvä kappale, ja symppis tyypit silloinkin. Kokonaisuus oli parempi kuin tänä vuonna, vaikka nytkin se makea ääni löytyy. Ei tämäkään viimeistä sijaa ansaitse.

Mulla meni viime vuonna maku Saksasta,kun Chris heitti sen seksistisen kommentin Puolan blankasta.

Isaak taas vaikuttaa tosi symppikseltä.

(Tänä vuonna kyllä ihan eri fiilis koko kisoista. Kisaajat omissa oloissaan. Istuvat lähetyksissäkin sermien takana etc. Ja näkevät muiden esitykset vain telkkarista.

Kun pitää pelätä jotain palestiina aktivistien tai terro ristien juttuja.)

Vierailija
7970/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan joka kannattaa Baby Lasagnaa ei ole ehkä nähnyt klippiä jossa bodysheimaa Käärijää? Video hävis aika nopeesti kyllä. Tumblerissakkn tästä tiedetään, niin että ei kannata äänestää BL:ää. Just saying. 

Siis BL taisi yrittää olla siinä kehopositiivinen ja  kertoa, että on ok jos vatsa pömpöttää jne. Epäonnistui vain ilmaisussaan todella pahasti. Mitä olen seurannut kyseistä ihmistä, niin hän tarvitsisi valmennusta siihen, miten käyttäytyä somessa ja haastatteluissa. Musta hän vaikuttaa aika raakileelta. 

Se oli jo hyväksynyt jonkun toimistotyötarjouksen jos oikein muistan, kunnes pääsi varasijalta mukaan karsintoihin ja ilmoitti ettei ota työtä vastaan. Eli en ihmettele jos ei ole ihan pr-hommat kasassa kun puskista kävi tämä, vaikka ihan hyvin on h

Ei tarvitse olla mitään pr ammattilaista kertomaan mikä mautonta ja mikä ei. Ihan "toimistötyöläinenkin pystyy siihen".

Vierailija
7971/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku silta suljettiin vissiin Malmön ja Kööpenhaminan välillä tässä aiemmin, sanoivat syyksi pelastusoperaation, en sit tiiä yrittikö joku hypätä alas vaiko mitä (vielä ei ole mistään protestista tms tietoa). Mutta seuraus on se, ettei suuri osa yleisöä ehdi paikalle ajoissa tai ollenkaan. Mikä on artisteillekin harmi.

Vierailija
7972/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä teidän mielestä Nemossa on niin loistavaa?

Lahjakas laulaja, kertomus identiteettikriisistä, kaikki palikat kasassa enkä minä syty.

Vierailija
7973/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli cornelia jacobs. Muistan sen. Mietin koko ajan onko kännissä vai missä aineissa. Ilman kenkiä hipsutti menemään.

Just se!! Raivostuttavampaa naista ei voi olla olemassa. Ellei sitten Bambi osoittaudu vielä hirveämmäksi persoonaksi.

Vierailija
7974/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se väliaikanumero jossa Käärijä on mukana vaikuttaakin IS kuvauksen perusteella ihan hauskalta.

Erityisesti se, että Käärijä päättää esityksensä Windows95manin tavaramerkiksi muodostuneeseen poseeraukseen.

Ihan mahtava tsemppaus Käärijältä Suomen tämän vuoden edustajalle!

Vierailija
7975/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat rintakarvat oli.

Jep. En panisi pahakseni jos tulis se poika mun ovikelloa soittamaan 😍.

Vierailija
7976/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas laulaja, kertomus identiteettikriisistä, kaikki palikat kasassa enkä minä syty.

Australiakin oli parempi ja Suomi.

Vierailija
7977/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli jo hyväksynyt jonkun toimistotyötarjouksen jos oikein muistan, kunnes pääsi varasijalta mukaan karsintoihin ja ilmoitti ettei ota työtä vastaan. Eli en ihmettele jos ei ole ihan pr-hommat kasas

No en sitä väittänytkään. Kunhan sanon että olen tällaisille aika armollinen yleensä, kuten suomi-keltanokkienkin kanssa jos möläyttelevät. 

Vierailija
7978/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat rintakarvat oli.

Kunnon ryijy. 

Rakkauden talja 😅🥵

Vierailija
7979/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolisesti hyppelevä biisi, loistava laulaja. Eipä siinä muuta tarvita. Kertosäe ois voinu olla hitusen parempi mutta sekin on aika hyvä.

Vierailija
7980/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muumitaloa lukita yöksi. CHA CHA CHA. Karkeloi kansa ja kunnailla soi. CHA CHA CHA. 

Muumeilta elämää opia voi. CHA CHA CHA.

Hei muumit.  CHA CHA CHA.

Ketju on lukittu.