Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa Saksa ei ansaitse jäädä viimeisille sijoille finaalissa. Tällä kertaa niillä on voimakas ääninen laulaja hyvänkuuloisella laululla.
Ensimmäiset finaaliin pääsijät semistä kuulostivat paljon väkinäisimmiltä kappaleilta.
Viime vuonna ei todellakaan ansainnut. Ja oli kyllä hyvä-ääninen laulaja ja hyvä kappale, ja symppis tyypit silloinkin. Kokonaisuus oli parempi kuin tänä vuonna, vaikka nytkin se makea ääni löytyy. Ei tämäkään viimeistä sijaa ansaitse.
Mulla meni viime vuonna maku Saksasta,kun Chris heitti sen seksistisen kommentin Puolan blankasta.
Isaak taas vaikuttaa tosi symppikseltä.
(Tänä vuonna kyllä ihan eri fiilis koko kisoista. Kisaajat omissa oloissaan. Istuvat lähetyksissä
Olen yrittänyt etsiä sitä jälkikäteen. En ole löytänyt.Se oli sieltä turkoosilta matolta. En tarkkaan muista. Oli jotain muistaakseni blankan persiistä. Kun siltä kysyttiin jotain kauniista (oliko maisemasta tms).Sittenhän se lähestyi blankaa ja se suuteli sen kättä tms. Blanka ei näyttänyt kovin innostuneelta, vaikka olikin kohtelias.
Siis harmi,kun en ihan tarkkaan muista,olin vain sen jälkeen yök. Olisipa video siitä jostain tallella.
Mutta koska en sataavarmaa muista niin älkää lainatko mihinkään. En halua levitellä vääristyneitä huhuja. Mutta siinä vaiheessa en enää kannattanut sitä bändiä.
Vanha ukko ja jotenkin limainen olo jäi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
No olihan tuossa osa asiaa.. Siis tuossa Moldovan postauksessa.
Pitää olla joko nudisti tai demoni päästäkseen eteenpäin. :D :D
Mitäs se Moldovan muikkelin oma asu sitten oli? Tissiä ja reittä silläkin esiteltiin. Ja hänhän oli viisuissa myös Helsingissä maansa edustajana, silloin oli mahaa navan alta paljaana häpykumpuun asti.
Mitä nyt muistelen näitä niin Liettuan, Ukrainan ja Portugalin edustajien etenemistä ei haitannut se että oli vaatteet päällä eikä demonia mukana. Olisko kappaleelllakin jotain merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijäkin tullaan näkemään finaalissa muumien ja pyyhkeissä olevien tanssijoiden kanssa 😭
Näin luin ylen euroviisu lähetyksestä.
Kuulostaa kammottavalta yhdistelmältä.
Ruotsi yrittää kateellisena edelleen kaikkensa lytätäkseen Suomen, mutta Suomi itse tekee joka vuosi vielä hassumman, rajoja rikkovan ja historiallisesti suositumman esityksen kuin mihin ruotsalaisten mielikuvitus ikinä riittää ;D
Toivottavasti kaikilta saunavihtatanssijoilta putoaa pyyhe kesken esityksen.
-winner-
Munat tiskiin suomisaunakaljaperkele!!!! Näytetään niille mistä Suomi pissii!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85
Milloin siitä tuli noin komea, oikeasti??
Ei ole komea. Eikä osannut vieläkään tanssia. Hiihti vaan edes takaisin.
Komeat rintakarvat oli.
Jep. En panisi pahakseni jos tulis se poika mun ovikelloa soittamaan 😍.
sama täällä 😁😍
Panisitte kuitenkin😇
Hahhhaha ehkä tosiaan panisin hyväkseni 😆.
Tehkää oma faniketju Benjamin ingrossollenne.
Oli tosi tylsä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Ei muumitaloa lukita yöksi. CHA CHA CHA. Karkeloi kansa ja kunnailla soi. CHA CHA CHA.
Muumeilta elämää opia voi. CHA CHA CHA.Hei muumit. CHA CHA CHA.
Pidän kaksin käsin muumeista,
niinku CHA CHA CHA
Ettei ne karkaa laaksoon,
niinku CHA CHA CHA
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään Johnny Logania, aha
Niinku Loreen
Kun piti mennä laulaan Euforiaa, aha
-winner-
Itse toivon yllätysvoittajaa.
Ihan puskista.
Miettinyt kyllä vedonlyöjiä ...
Jos ne lyö vetoa isosta summasta jostain maasta niin eikö ne silloin halua myös äänestää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi tylsä esitys.
Täällä saa keskustella myös sellaisista asioista jotka ei just sua kiinnosta 🤷🏼.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi tylsä esitys.
Arto Satonen vs. Benjamin Ingrosso rintakarvat OFFICIAL
;D
-winner-
Belgia on harmillisesti jäämässä hehkutuksissa Sveitsin, Kroatian ja Hollanin varjoon. Toivon Mustiille onnistumista huomenna <3.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten viisut pidetään Malmössä eikä Tukholmassa? Onko tää joku Abbajuttu?
Kuulemma koko Ruotsinmaasta ei löytynyt muuta viisujen vaatimukset täyttävää areenaa, jota ei olisi jo buukattu johonkin muuhun tarkoitukseen.
Eilen olis voinu laulaa:
Epileeepsia, kun valot täällä vilkkuu niin
Ne saa mun pään pyörryksiin
Kun mä so-ka-ka-ka-kaistun
(Ei mut oikeesti, hirveesti vilkkui!)
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten eri tavalla Teemua kuvataan verrattuna muihin lähes alastomiin esiintyjiin?
Esityksessähän halutaan ainoastaan luoda illuusio alastomuudesta, ilman että sitä erityisesti esitellään, mutta monissa paikoissa tulee vastaan kuvia ja videoita Teemun takapuolesta, ja osa on aivan selkeästi laitettu esille tarkoituksena saada siihen negatiivisia ja kauhistelevan kommentteja seuraajilta, kuten täällä jo monesti mainitun Wiwibloggsin instassa.
Voisivatkohan tosissaan kuvitellakaan laittavansa jostakin naisesta/naisoletetusta/muunsukupuolisesta/tmv. vastaavia ihan vaan takapuolta esitteleviä videoita ja kuvia.
Esim. Chanelhan esityksessään suorastaan pyllisti kameralle, mutta miettikää mikä kritiikki siitä syntyisi, jos joku olisi esityksen aikana kuvannut häntä samalla tavalla tarkoituksella takaapäin saadakseen levitettyä sitä materiaalia seuraajilleen kauhisteltavaksi, kuten Teemun kohdalla on tehty.
Tosi outoa miten paljon Suomen edustaja saa ulkomailta negaa. Biisin sanoma ja rytmi on tosi euroviisumainen: tänään on bileet kaikilla.
Siinä on ilmeisesti ironiaa, joka ei vain avaudu kaikille. Jopa nerokasta miten mies vähissä vaatteissa pukeutuu kun vuosikaudet on katseltu naisia, jotka vähentää vaatteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei muka tiedä Malinia? Ollut tosi monessa leffassa ja sarjassa. Itse muistan parhaiten sarjasta Billions.
En seuraa mitään sarjoja enkä kovin paljon ole uudempia elokuviakaan katsellut. Enkä elokuvissa koskaan kiinnitä huomiota näyttelijöihin. Näyttelijähän on juuri silloin hyvä kun tekee roolihahmonsa niin että unohtaa, että siinä joku näyttelee.
En siis todellakaan tiedä mitään tuollaista Malinia.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi tylsä esitys.
Kuka hän on?
Yleensä tutkin asiat paremmin jos mua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruotsin esitystä ei löydy YouTubessa?
Ehkä kun se ei kilpaillut vielä?
Ei kilpaillut, mutta esiintyi silti. Ja mitä itse kysymykseen tulee, niin siksi ei löydy kun kysyjä ei osaa etsiä. YouTube-kanavalta eurovision.tv löytyy kyllä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten eri tavalla Teemua kuvataan verrattuna muihin lähes alastomiin esiintyjiin?
Esityksessähän halutaan ainoastaan luoda illuusio alastomuudesta, ilman että sitä erityisesti esitellään, mutta monissa paikoissa tulee vastaan kuvia ja videoita Teemun takapuolesta, ja osa on aivan selkeästi laitettu esille tarkoituksena saada siihen negatiivisia ja kauhistelevan kommentteja seuraajilta, kuten täällä jo monesti mainitun Wiwibloggsin instassa.
Voisivatkohan tosissaan kuvitellakaan laittavansa jostakin naisesta/naisoletetusta/muunsukupuolisesta/tmv. vastaavia ihan vaan takapuolta esitteleviä videoita ja kuvia.
Esim. Chanelhan esityksessään suorastaan pyllisti kameralle, mutta miettikää mikä kritiikki siitä syntyisi, jos joku olisi esityksen aikana kuvannut häntä samalla tavalla tarkoituksella takaapäin saadakseen levitettyä sitä materiaalia seuraajilleen kauhisteltavaksi, kuten Teemun kohdall
Well done, puhut asiaa.
Aivan naurettavaa, jos jossain kauhistellaan Suomen alastomuutta, kun muut saavat ketkuttaa ihan yhtä alastomina eikä se haittaa ketään.
Panisitte kuitenkin😇