Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7981/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

Milloin siitä tuli noin komea, oikeasti??

What? Järkyttävä karvapää. Odotin vaan, että typerä väliaikanumero loppuu.

Karvapäät on seksikkäitä ;)

Vierailija
7982/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

Ei ole komea. Eikä osannut vieläkään tanssia. Hiihti vaan edes takaisin. 

Komeat rintakarvat oli.

Jep. En panisi pahakseni jos tulis se poika mun ovikelloa soittamaan 😍.

sama täällä 😁😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa Saksa ei ansaitse jäädä viimeisille sijoille finaalissa. Tällä kertaa niillä on voimakas ääninen laulaja hyvänkuuloisella laululla.

Ensimmäiset finaaliin pääsijät semistä kuulostivat paljon väkinäisimmiltä kappaleilta.

Viime vuonna ei todellakaan ansainnut. Ja oli kyllä hyvä-ääninen laulaja ja hyvä kappale, ja symppis tyypit silloinkin. Kokonaisuus oli parempi kuin tänä vuonna, vaikka nytkin se makea ääni löytyy. Ei tämäkään viimeistä sijaa ansaitse.

Mulla meni viime vuonna maku Saksasta,kun Chris heitti sen seksistisen kommentin Puolan blankasta.

Isaak taas vaikuttaa tosi symppikseltä.

(Tänä vuonna kyllä ihan eri fiilis koko kisoista. Kisaajat omissa oloissaan. Istuvat lähetyksissäkin sermien takana etc. Ja näkevät muiden esitykse

Mikä kommentti?

Vierailija
7984/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän pukuharjoituksilla ei ole ollut muuta vaikutusta kuin se, että Baby Lasagna on edelleen vankistanut asemiaan voittajavedossa, Ukraina ohitti Italian ja muut jumittavat paikoillaan.

Vierailija
7985/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole komea. Eikä osannut vieläkään tanssia. Hiihti vaan edes takaisin. 

Komeat rintakarvat oli.

Jep. En panisi pahakseni jos tulis se poika mun ovikelloa soittamaan 😍.

sama täällä 😁😍

Mä en eka edes tajunnut kuka se on, kun on muuttunut niin paljon edukseen 😅. Talk about a glow up!

Vierailija
7986/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin tullaan näkemään finaalissa muumien ja pyyhkeissä olevien tanssijoiden kanssa 😭

Näin luin ylen euroviisu lähetyksestä.

Kuulostaa kammottavalta yhdistelmältä.

Ruotsi yrittää kateellisena edelleen kaikkensa lytätäkseen Suomen, mutta Suomi itse tekee joka vuosi vielä hassumman, rajoja rikkovan ja historiallisesti suositumman esityksen kuin mihin ruotsalaisten mielikuvitus ikinä riittää ;D

Toivottavasti kaikilta saunavihtatanssijoilta putoaa pyyhe kesken esityksen.

-winner-

Tuo pyyhkeiden putoaminenhan olisi oikeasti todella hyvä idea! Sehän antaisi Suomen esityksen alastomuudelle selkeän suoran viittauksen suomalaiskansallisiin perinteisiin eli maamme saunakulttuuriin, mitä nuivien olevinaan asiantuntijoiden ja raatien jäsentenkin luulisi arvostavan.

Vierailija
7987/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä teidän mielestä Nemossa on niin loistavaa?

Lahjakas laulaja, kertomus identiteettikriisistä, kaikki palikat kasassa enkä minä syty.

No juuri se lahjakkuus ja tarina. Lisäksi hyvä biisi. Yhdistyy ooppera, rap, rock ja balladi. Mut eihän kaikki kaikesta syty. Mä en syty Kroatiasta. 

Vierailija
7988/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä harmittaa jos Lasagne voittaa Cha Cha Chan keskinkertaisella kopiolla :/. Mutta muuten kyllä suon Kroatialle voiton, täytyy välillä saada uusiakin voittajia. 

Vierailija
7989/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän pukuharjoituksilla ei ole ollut muuta vaikutusta kuin se, että Baby Lasagna on edelleen vankistanut asemiaan voittajavedossa, Ukraina ohitti Italian ja muut jumittavat paikoillaan.

Sveitsin ja Alankomaiden esitykset eivät siis ilmeisesti ole ainakaan ylittäneet odotuksia,,,

Vierailija
7990/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

W&H viisumatkan toinen osa Youtubessa.

Vierailija
7991/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit;

Latvia (äänestin jo, laulavat vielä omalla kielellä!)

Norja (laulavat kanssa omalla kielellä)

Saksa (Isaakin ääni ja vaikuttaa symppikseltä)

Espanja (sellainen guilty pleasure, niin ja laulavat omalla kielellä).

Windows95 on jo tehnyt tehtävänsä. Ihan sama monenneksi sijoittuvat itselleni :)

Oletko se, joka on useaan otteeseen kehunut Liettuan biisiä Luktelk ja puhuu aina Latviasta? Kannattaa olla tarkkana finaalissa, jos Latvia sinne sattuu pääsemään. Ei ole varmaa, biisi on vähän tylsä englanniksi laulettu balladi.

? Ekassa semissä oli oma suosikkini.

Oletko vähän pihalla vai 

Liettua. Sitä Tarkoitin.

Latvia kuulostaa ihan hozieriltä. Vaikka tykkäsinkin siitä niiden "take me to church" biisistä.

Liettua. Aloin tykkäämään siitä vähän myöhään. 

Top 3

Liettua

Norja 

Saksa

Tällä hetkellä.  Eivät ole järjestyksessä.

Vierailija
7992/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas laulaja, kertomus identiteettikriisistä, kaikki palikat kasassa enkä minä syty.

No juuri se lahjakkuus ja tarina. Lisäksi hyvä biisi. Yhdistyy ooppera, rap, rock ja balladi. Mut eihän kaikki kaikesta syty. Mä en syty Kroatiasta. 

Persoona. Valloittava, muita arvostava, iloinen, eloisa. Sellainen, jonka kanssa haluaisi käydä vaikka jätskillä!

Vierailija
7993/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärrän täysin ja kaikki lajit ja pointit.

Mutta siitä puuttuu se joku.

Mutta olenkin erikoinen.

Vierailija
7994/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mun mielestä toi Kroatian laulu on aivan peffasta. Pidän varmaankin kaikista artisteista joita tohon on apinoitu, mutta en tästä. Toivon että aivan mikä tahansa muu voittaa. Todella mystistä että vedonlyöjät tykkää.

Vierailija
7995/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti rusut hyökkää Suomen euroviisuesitystä vastaan. Oksettavaa kommentointia niiltä. Katsokaa semiesitys YouTubessa ja valitkaa "uusimmat kommentit". Vtttu mikä paskakansa sekin on.

Vierailija
7996/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittoon!!!!

Vierailija
7997/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä esiintyy huomenna toisen semifinaalin väliajalla ja antaa Suomen pisteet finaalissa.

Vierailija
7998/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärrän täysin ja kaikki lajit ja pointit.

Mutta siitä puuttuu se joku.

Mutta olenkin erikoinen.

Karisma ei sytytä tarpeeksi. (suomenkielinen tulkinta).

Vierailija
7999/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti rusut hyökkää Suomen euroviisuesitystä vastaan. Oksettavaa kommentointia niiltä. Katsokaa semiesitys YouTubessa ja valitkaa "uusimmat kommentit". Vtttu mikä paskakansa sekin on.

Ja ne kutsuu meidän esitystä satanistiseksi. Hyvä kommentti joltain, että sori vaan mut vähän satanistisempaa lähteä murhaa toisen maan viattomia ihmisiä. 🤣

Vierailija
8000/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mun mielestä toi Kroatian laulu on aivan peffasta. Pidän varmaankin kaikista artisteista joita tohon on apinoitu, mutta en tästä. Toivon että aivan mikä tahansa muu voittaa. Todella mystistä että vedonlyöjät tykkää.

No ei ehkä aivan peffasta, mutta tylsä, mun mielestä. Näin ekaa kertaa kokonaan eilen semissä ja en kyl ymmärrä sen noin isoa suosiota. Sveitsi on ainakin tällä hetkellä suosikki, toivon et huominen esitys on hieno ja toivon sen voittavan.

Ketju on lukittu.