Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7921/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi brittien homppelit nylkyttävät ilmaa

Vierailija
7922/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vähän pettynyt Suomen esitykseen. Umk:n esitys oltiin paljon paremmin kuvattu.

Mä yllätyin, että Win95man pääsi jatkoon.

Mä taas olin häkeltyneen onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksihan tämä kilpailu voidaan identifioida myös nykyään niin muodokkaiden autismikirjolaisten kilpailuksi. Kaipa autismikirjolaisilla on joku kansainvälinen symboli ja tuollaisia lippuja vaan sitten paikan päälle heiluttelemaan. Voisi se ihan yhtä hyvin olla vaikka syöpäkun tai joku muukin vakava sairaus. Se yksi on selvää, että HIV se ei kuitenkaan ikinä olisi kun iloa ei haluta pilata. Toivottavasti tämän tapahtuman yhteydessä on kuitenkin tarjolla tietoutta jossakin kojussa vaikka tapahtumapaikan ulkopuolella ja jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä. Ruotsissa tällainen on varmasti sallittua. 

Vierailija
7924/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jymyjuttu: Käärijä nähdään Euroviisujen toisessa semifinaalissa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c6dab4d1-74d4-4de6-bc8a-6e317c…

Eli finaalissa nähdään itse Loreen.

Loreenin oli pitänyt esiintyä jo eilen yhdessä Johnny Loganin kanssa, Euphoria oli hänen oma valintansa, mutta peruutti yhtäkkiä viime tipassa esiintymisensä ja siksi Johnny esiintyi yksin. Kuka vielä uskoo mukavaksi?

No parempi, että Johnny sai esiintyä ilman noita-akkaa. Ja hyvin toimitti charmantti herrasmies vielä armon vuonna 2024 <3 Loreen voi suksia takaisin Kyöpelinvuorelle.

Eipä tosiaan Loreenia siihen esitykseen kaivattukaan, parempi ilman. Kertoo vaan persoonasta, että vetäytyy sovitusta viime tipassa.

Lisäksi laittanut jonkun edustajansa valehtelemaan, ettei hän ollut koskaan lupautunutkaan esiintymään yhdessä Johnnyn kanssa vaan vasta yksinään finaalissa. Todella ylimielistä käytöstä Irlantilaista viisulegendaa kohtaan. Loreen vaikuttaa myös olevan hänelle katkera, Johnny ehti ensin eikä hän olekaan ainut ja ensimmäinen joka kahteen voittoon on yltänyt.

Molemmat Loreenin voitot on kaiken lisäksi ratkenneet raatipisteillä. Yksikään maa ei äänestänyt Loreenia viime vuonna 1. sijalle.

Vierailija
7925/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rules, tää on teille:

Ysärillä nuoruutensa eläneille, oman tiensä kulkijoille, iloa kaipaaville.

Ja yllätysmomenteista pitäville, epänormatiivisille, tilannekomiikan ystäville, hyväntahtoisille.

Naivistisesta taiteesta pitäville, salaa älykkäille, huumorintajuisille.

Ja myöskin niille jotka eivät naura toisille vaan itselleen!

Vierailija
7926/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näytti moni ymmärtäneen ton kommentin niin että Käärijä itse esiintyi huonosti, itsekin tulkitsin sen niin kuin luin, vaikka englantia osaankin. Mutta se ihminen sitten selvensi monelle eri ihmettelijälle. 

Kylhän se vähän voi olla pettymys kun niin fanfaareilla ilmoittivat, että Käärijäkin on mukana.

Käärijä on mukana ja esittää CCC:n varmasti ihan täysillä tanssijoiden kanssa.

Joo siis tarkoitin että olettivat, että Käärijä on mukana normi-artistivieraana joka esitellään silleen kehuen, eikä randomissa sketsissä.

Tuskin se on ihan vain random sketsi, vaan väliaikanumero, joka luultavasti muistellaan vuosienkin kuluttua samaan tapaan kuin esim. Love love

Käärijä ei kylläkään pysty sellaisiin laulusuorituksiin kuin Måns.

Månsin laulua ei onneksi ole paljoa kuultukaan. Ei edes Viisuissa ;D Varmaan joku "jännä" visa hänellä taas finaalissa. Loreen onneksi suosiolla antoi lavan Johnny Loganille.

-winner-

Vierailija
7927/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vähän pettynyt Suomen esitykseen. Umk:n esitys oltiin paljon paremmin kuvattu.

Erottu hyvin joukosta ja kiva että pääsee finaaliin, mutta parempaa live toteutusta odotin.

Vierailija
7928/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Finaaliin pääsy on kyllä jo kruunannut tämän viisukevään. Suomi on saanut niin paljon kritiikkiä ns. viisuasiantuntijoilta, että vaikka jäätäisiin semifinaalin viimeiseksi, niin finaalipaikan vahvistuminen tuntuu jo siltä kuin oltaisiin voitettu koko kilpailu.

Vierailija
7929/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sen ihtensä nylkytys on lavalla kielletty. Kieltämättä mauton esitys, vaikka Olly muutoin söpö ja hyvä laulaja. Nyt liikaa hyppimistä ja laulu kärsii. 

Vierailija
7930/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rules, tää on teille:

Ja yllätysmomenteista pitäville, epänormatiivisille, tilannekomiikan ystäville, hyväntahtoisille.

Ok. Myönnän että päässä soi Steen 1 : tää on  teille. Mut oli pakko sanoa.

Vierailija
7931/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti itseäni hieman bambi lehdistön pressissä.

Ensin se syytti Ebua,ettei saanut pitää vartalossaan kirjoituksia tulitauko ja vapautta palestiinaan (ceasefire,  freedom for palestine).

Sitten siltä kysyttiin mikä tekee siitä erikoisen:" katso minua, olen queer ja witch!!!!!"

Ainiin ja heti pressin alussa kertoi olevansa eka nonbinary ikinä viisujen finaalissa...

(Mitäköhän sanoisivat Palestiinassa,jos menisi sinne heiluttamaan sitä translippuaan). Sen koko pukuhan on lippujen lisäksi transväreissä.

Kävi vaan vähän ärsyttämään.

Itse äänestin Liettuaa.

Muakin ärsytti se erikoisuuden korostaminen. Katsoi sitä kysymyksen esittäjää silleen "et voi olla tosissas..."

Onkohan Bambi vegaani, kertoiko sitä? 

Vierailija
7932/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle te, joiden mielestä W95:n perseen näkyminen on joku maailmanloppu, että miksei tuo Espanja ole? 👇(Edellyttäen että säilyy samanlaisena.)

Tuossahan näkyy perseet paljon lähempää ja tarkemmin ja liikehtiminen avoimen rivoa sukuelinten hivelyineen. Huom. Minua ei siis haittaa hiukkaakaan. 

Vierailija
7933/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

Milloin siitä tuli noin komea, oikeasti??

Vierailija
7934/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Rules, tää on teille:

Ok. Myönnän että päässä soi Steen 1 : tää on  teille. Mut oli pakko sanoa.

Siis teille kaikille!

Vierailija
7935/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sen ihtensä nylkytys on lavalla kielletty. Kieltämättä mauton esitys, vaikka Olly muutoin söpö ja hyvä laulaja. Nyt liikaa hyppimistä ja laulu kärsii. 

Siltä tippui myös mikkikotelo kesken esityksen, piti sitä sitten kädessä lopun aikaa muttei kuullut kaikkea niin hyvin. Joten esityksen pitäis varmaan olla parempi finaalissa.

Vierailija
7936/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa putkeen voi katsoa Benjamin Ingrosson väliaikaesityksen ennen kuin menee epäterveen puolelle? T. Utelias -85 

What? Järkyttävä karvapää. Odotin vaan, että typerä väliaikanumero loppuu.

Vierailija
7937/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit;

Latvia (äänestin jo, laulavat vielä omalla kielellä!)

Norja (laulavat kanssa omalla kielellä)

Saksa (Isaakin ääni ja vaikuttaa symppikseltä)

Espanja (sellainen guilty pleasure, niin ja laulavat omalla kielellä).

Windows95 on jo tehnyt tehtävänsä. Ihan sama monenneksi sijoittuvat itselleni :)

Vierailija
7938/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa Saksa ei ansaitse jäädä viimeisille sijoille finaalissa. Tällä kertaa niillä on voimakas ääninen laulaja hyvänkuuloisella laululla.

Ensimmäiset finaaliin pääsijät semistä kuulostivat paljon väkinäisimmiltä kappaleilta.

Vierailija
7939/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nemo on uskomattoman hyvä livenä. Voitto on lähes varma. Kroatia kolmas. Ukraina toka. Israel taitaa saada tosi vähän ääniä, mutta ehkä raatiäänillä finaaliin, koska pääsponsori. Siksihän se yleensäkkään on kisoissa. 

Minkä maan esiintyjä tää Nemo on? En oo kuunnellut kovin montaa biisiä etukäteen, kun tykkään aina saada freshin katsauksen sitten finaalissa.

Sveitsi. Tajuton ääniala ja pysyy nuotissa vaikka mikä olisi. Lavashowhun on tehty aika temppurata mikä on riski mutta näyttää pysyvän nuotissa silti.

Ei pelkkä nuotissa pysyminen riitä.

Vierailija
7940/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? Järkyttävä karvapää. Odotin vaan, että typerä väliaikanumero loppuu.

Ei vaan illan paras esitys. Uskomattoman hienosti teki paluun viisulavalle, suorastaan rautainen suoritus. Poika onkin mies nykyään!

Ketju on lukittu.