Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset ymmärrä rakkautta enää?

Vierailija
06.08.2024 |

Erotaan ja ihmisiä kohdellaan kuin käyttötavaraa. Lapsiperheet hajoaa, kun vanhemmat haluaa omaa aikaa. Mistään ei välitetä ja millään ei tunnu olevan väliä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ideaalina on nyt niin erilainen rakkaus, että siinä ei vanhanaikaisemmat hyveet kauheasti paina.

Vierailija
2/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiítos persujen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä on tärkein.

Vierailija
4/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitlerkin rakasti vaimoaan

Vierailija
5/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen sitä ikäluokkaa että jos jokin menee rikki, niin se korjataan, eikä heitetä roskiin ja hommata uutta. 

Säälittää nykynuoret kun eivät osaa kehittää itseään ja suhteitaan.

Vierailija
6/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiítos persujen.

Eikös tämä nykyajan sairas pervoilu ole enemmän vihervassareiden juttu.

Vierailija
7/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ideaalina on nyt niin erilainen rakkaus, että siinä ei vanhanaikaisemmat hyveet kauheasti paina.

Mitä ovat sun mielestä vanhanaikaiset hyveet? Nykyään ei rakkaudesta tiedetä just mitään, seksi se on joka on tärkeääkin tärkeämpää ja siihen ei mitään rakkautta tarvitakaan vaan kiimaa ja sitä riittää kun suuri osa kansaa on seksihulluksi tullut.

Vierailija
8/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvarakkaus ja huuhaa-artikkelit ovat vääristäneet ihmisten käsityksiä niin, ettei kukaan enää viitsi edes nähdä vaivaa tutustua toiseen ja sen myötä mahdollisesti rakentaa pohjaa jollekin kestävälle. Suuret tunteet pitää saada kaikki heti nyt, eikä tajuta että moiset tunteet ovat yleensä lähinnä merkki siitä, että tapailee narsistia.

Vierailija
9/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään ei ole mikään sosiaalinen tai mikään muukaan pakko olla puolisonsa kynnysmatto.

Vierailija
10/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat sun mielestä vanhanaikaiset hyveet? Nykyään ei rakkaudesta tiedetä just mitään, seksi se on joka on tärkeääkin tärkeämpää ja siihen ei mitään rakkautta tarvitakaan vaan kiimaa ja sitä riittää kun suuri osa kansaa on seksihulluksi tullut.

No semmoisia kuin uskollisuus ja huolenpito, esimerkiksi.

Vierailija
11/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä tullut todella tunteettomia ja turtuneita. Mikää ei tunnu missään. 

Vierailija
12/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse ajattelen, että näitä vanhoja arvoja olis syytä palauttaa kiireesti julkisuuteen. 

Pitkiä avioliittoja, joissa hoidetaan asiat kuntoon, kunnioitetaan toinen toista ja pidetään huolta lapsista yhdessä. 

Vierailija
13/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parinvalintaan ei panosteta tarpeeksi. Mennään yhteen liian erilaisen kumppanin kanssa ja kun ensihuuma lakkaa ja arki alkaa, se on liian haasteellista. Tai elämä vain osoittautuu liian raskaaksi, ollaan väsyneitä ja välinpitämättömiä.

Voipi olla, että vain klassisesti kasvetaan eri suuntiin. Toinen voi tulla uskoon, alkoholisoitua, sairastua tai muuten muuttua eri ihmiseksi. Enpä lähtisi ketään tuomitsemaan suhteen epäonnistumisesta.

Vierailija
14/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään ei ole mikään sosiaalinen tai mikään muukaan pakko olla puolisonsa kynnysmatto.

Jaettu elämä on kaksinkertainen ilo oikean ihmisen kanssa. 

Vierailija
15/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisessa on kyse heikosta luonteesta. Suoraviivainen seksi on kaiken a ja o.

Vierailija
16/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitä koskaan ymmärretty? Mikä eroavaisuus tässä nyt on, mihin tätä verrataan?

Vierailija
17/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse olen sitä ikäluokkaa että jos jokin menee rikki, niin se korjataan, eikä heitetä roskiin ja hommata uutta. 

Säälittäisi jos ei ärsyttäisi väkisin naimisissa roikkuvat vanhat ihmiset. 

Vierailija
18/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvarakkaus ja huuhaa-artikkelit ovat vääristäneet ihmisten käsityksiä niin, ettei kukaan enää viitsi edes nähdä vaivaa tutustua toiseen ja sen myötä mahdollisesti rakentaa pohjaa jollekin kestävälle. Suuret tunteet pitää saada kaikki heti nyt, eikä tajuta että moiset tunteet ovat yleensä lähinnä merkki siitä, että tapailee narsistia.

Huhuu, 1950-luku asenteineen meni jo!

Vierailija
19/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittäisi jos ei ärsyttäisi väkisin naimisissa roikkuvat vanhat ihmiset. 

Mikä niissä sitten ärsyttää?

Vierailija
20/42 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta ole olemassakaan. Vain kemiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi