Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Siis harrastaako tämä yksi serakiimainen tyyppi jotain nerokasta kiusaamista ympäri internettiä? Koko ajan jauhaa yhden keskinkertaisen harrastaja rumpalin maailman parhaasta improvisaatiosta ja motoriikasta sadoissa viesteissä. Jos minun puolesta puhujani jossain olisi tuollainen, häpeäisin ja pyytäisin häntä heti lopettamaan homman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan pysty esittelemään?
(hitler-video poistettu)
Jos et kykene keskustelemaan asiallisesti, voisitko pysyä poissa pilaamasta hienoa keskustelua.
Osaatko kertoa mihin pyrit Hitlerin vainoamisella ja mustamaalaamisella? Olet siis jo 20 vuotta harrastanut samaa, etkä ole saavuttanut yhtään mitään tuhansien tuntien panostuksesta huolimatta. Hitleristä tuli maailman parhaita samassa ajassa. Uskon, että se sinua kovin harmittaa.
Nyt sorrut taas yhteen narsistien käytösmaneeriin. Kun et enää kykene keskustelemaan millään tasolla asiallisesti, yrität pilata keskustelun häirikö
Ja Hitleriä on siis pidetty Muusikoiden.netissä parhaana improvisaatiossa ja Hitlerin improvisaatio on saanut paljon kehuja Youtubessa. Hyväksy se.
Vierailija kirjoitti:
Siis harrastaako tämä yksi serakiimainen tyyppi jotain nerokasta kiusaamista ympäri internettiä? Koko ajan jauhaa yhden keskinkertaisen harrastaja rumpalin maailman parhaasta improvisaatiosta ja motoriikasta sadoissa viesteissä. Jos minun puolesta puhujani jossain olisi tuollainen, häpeäisin ja pyytäisin häntä heti lopettamaan homman!
Serakiimainen Sera harrastaa Serailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serakiimainen Sera harrastaa Serailua.
Olet siis vainonnut ja mustamaalannut yli 20 vuotta jotain soittamisen harrastajaa jonka kerrot olevan kehitysvammainen? Olet kyllä aika sankari.
Minkälaisia paradiddlejä soittaisitte kappaleen Villihevosia päälle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuohon saa soittaa useampia kertoja ja todennäköisesti vuosia. Nuo trigatut basarit on lähes poikkeuksetta itellä vaan luotaantyöntävä. Voisin melkein sanoa että ilman triggereitä tuo olis ollu huomattavasti parempi pätkä. Soitto oli kuitenkin kaikessaan suhteellisen tylsää. Hyvää mutta tylsää. Soitetaan vaan rumpuja piste.
Sera on kyllä kova "tykittämään" improvisaatiota. Maailman parhaita, kuten Muusikoiden.netissäkin on todettu.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia paradiddlejä soittaisitte kappaleen Villihevosia päälle?
No vaikka LRLL RLLR-paradiddleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuohon saa soittaa useampia kertoja ja todennäköisesti vuosia. Nuo trigatut basarit on lähes poikkeuksetta itellä vaan luotaantyöntävä. Voisin melkein sanoa että ilman triggereitä tuo olis ollu huomattavasti parempi pätkä. Soitto oli kuitenkin kaikessaan suhteellisen tylsää. Hyvää mutta tylsää. Soitetaan vaan rumpuja piste.
Olen samaa mieltä.
T: penkin jukka-kukka
Sera on parhaita maailmassa mitä improvisaatioon tulee. Aika hienoa sellainen. Joops!
Jazz-rumpali Grayson Nekrutman nyt Sepulturan rumpalina.
Rupsautin juuri pahanhajuisen pierun.
Vierailija kirjoitti:
Rupsautin juuri pahanhajuisen pierun.
Olet sitten kai pierumpali.
Yksi tiukka viikonloppu treeniä niin kompit alkaa kuulostamaan paremmilta kuin tuo snare ja basari "taituruus"...
Älä höpötä. Hitler on yksi Muusikoiden.netin hienoimmista soittajista. Juugend-bändi soitti Pohjois-Suomessa 2000-alussa minta helvetin kovaa livevetoa.