Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Eikö kukaan pysty esittelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskoisin, että Uuno Turhapuro on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.net
Paljon on saanut Uunon improvisaatio kehuja Youtubessa. Paljon enemmän kuin yhdenkään kotimaamme ammattilaisen improvisaatiot. Niitähän ei ole näkynyt vielä yhtäkään.
Hienosti osaa soittaa, ja on maailman parhaita improvisaatiossa.
Improvisaatiovirtuoosi ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi joillain ottaa noin koville, että kun harjoittelee riittävästi, tulee jopa parhaimmaksi maailmassa?
Jos puhut edelleen tuosta "Serasta" niin hän ei objektiivisesti ole maailman paras rumpali. Olet harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sitäpaitsi jos hän on maailman paras tai huonoin, niin mitä väliä?
Ei asialla ole tosiaan mitään väliä. Kannattaa myös kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pitää. Sera on kuitenkin maailman parhaita improvisaatiossa, vaikka sinä et hänen improvisaatiosta pitäisikään.
Ei ole paras lähellekään. En pidä monestakaan asiasta vaikka joku olisi siinä maailman paras. Tämä Sera nyt kuitenkin on hyvin keskinkertainen snaren ja basarin tussuttelijä.
Ja siitä syystä olet vainonnut jotain soittajaa yli 20 vuotta? Saavuttamatta yhtään mitään.
Kuka? Ehei. Minä vain vastasin sinulle mitä mieltä minä olen tuosta sinun Serastasi.
Selvä. Menehän jo lepäämään, että jaksat kovassa serakiimassasi aloittaa jankutuksen taas heti aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Jos et kykene keskustelemaan asiallisesti, voisitko pysyä poissa pilaamasta hienoa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sitäpaitsi jos hän on maailman paras tai huonoin, niin mitä väliä?
Ei asialla ole tosiaan mitään väliä. Kannattaa myös kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pitää. Sera on kuitenkin maailman parhaita improvisaatiossa, vaikka sinä et hänen improvisaatiosta pitäisikään.
Ei ole paras lähellekään. En pidä monestakaan asiasta vaikka joku olisi siinä maailman paras. Tämä Sera nyt kuitenkin on hyvin keskinkertainen snaren ja basarin tussuttelijä.
Ja siitä syystä olet vainonnut jotain soittajaa yli 20 vuotta? Saavuttamatta yhtään mitään.
Kuka? Ehei. Minä vain vastasin sinull
Minä en ole Sera-fani. Minä en edelleenkään usko että on on edes keskinkertainen rumpali sen perusteella että hän vetelee E-typeä snarella ja basarilla paskankuuloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Jos et kykene keskustelemaan asiallisesti, voisitko pysyä poissa pilaamasta hienoa keskustelua.
Hitler on muusikoiden.netin mukaan paras improvisaatiossa. Ensimmäinen laatuaan motorisesti. Kova saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Hitler on muusikoiden.netin mukaan paras improvisaatiossa. Ensimmäinen laatuaan motorisesti. Kova saavutus.
Improvisaatiovirtuoosi ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Paljon on saanut Hitlerin improvisaatio kehuja Youtubessa. Paljon enemmän kuin yhdenkään kotimaamme ammattilaisen improvisaatiot. Niitähän ei ole näkynyt vielä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Paljon on saanut Hitlerin improvisaatio kehuja Youtubessa. Paljon enemmän kuin yhdenkään kotimaamme ammattilaisen improvisaatiot. Niitähän ei ole näkynyt vielä yhtäkään.
"Uskoisin, että Hitler on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.net
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Ei tämä nyt ole hienoa keskustelua kun sinä pidät rumpusoiton lakipisteenä basarin ja snaren rynkyttelyä hätäiseen rytmiin. Ihan kuin vanhat naisi tai joku kävisi ruumishuoneella vähän kokeilemassa, miltä kylmä liha tuntuu ennenkuin kukaan yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Osaatko kertoa mihin pyrit Hitlerin vainoamisella ja mustamaalaamisella? Olet siis jo 20 vuotta harrastanut samaa, etkä ole saavuttanut yhtään mitään tuhansien tuntien panostuksesta huolimatta. Hitleristä tuli maailman parhaita samassa ajassa. Uskon, että se sinua kovin harmittaa.
Sanna Marin on parempi rumpalisti kuin Sera.
Joopa joo. Maailman parhaat rumpalit muusikoiden.netissä. On kyllä kuolleempi kuplasivusto kuin Saharan autiomaa. XD
No kuule Maple-koirakin soittaa paremmin ja tarkemmin kuin sera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(hitler-video poistettu)
Osaatko kertoa mihin pyrit Hitlerin vainoamisella ja mustamaalaamisella? Olet siis jo 20 vuotta harrastanut samaa, etkä ole saavuttanut yhtään mitään tuhansien tuntien panostuksesta huolimatta. Hitleristä tuli maailman parhaita samassa ajassa. Uskon, että se sinua kovin harmittaa.
Nyt sorrut taas yhteen narsistien käytösmaneeriin. Kun et enää kykene keskustelemaan millään tasolla asiallisesti, yrität pilata keskustelun häiriköinnilläsi poistokuntoon.
Kuka? Ehei. Minä vain vastasin sinulle mitä mieltä minä olen tuosta sinun Serastasi. Jokaiselta Suomen kylältä löytyy tuommonen kepittäjä. Lähes jokaisesta. Sinä et vain kestä sitä.