Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
2321/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.

En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .

"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen

Näin on marjat!

T: penkin jukka

Vierailija
2322/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?

Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.

Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?

Ei vaan pahempaa on luvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?

Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.

Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?

Ei vaan pahempaa on luvassa

Mitäpä jos niitä varten aloittaisit vaikka ihan oman ketjun, kun sinulla ei näytä olevan mitään sanottavaa tässä ketjussa ketjun aiheeseen liittyen. Olet vain häirikkö ja trolli.

Vierailija
2324/2340 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne linkkejä rumpuimprovisaatioon? Rumpusoolot olisivat hyviä. Ei siis sellaista, jossa soitetaan mitä sattuu jonkun biisin päälle

Vierailija
2325/2340 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylläpä oli huonot ja latteat "saundit". Luulisi, että tuon tason soittaja saisi aikaan vähän parempiäänisempää soittoa."

Soundit olivat kyllä erittäin huonot, kuten myös koko setti, tila ja mikitys. Chad on tunnettu hänen huonosta timestään ja hänen motoriset taidot ovat alintatasoa. Kuuntelin alle sekunnin kyseistä pätkää ja selvisi, että hän vain soittaa suutaan eikä edes soittanut rumpuja siinä. Jos hän harjoittelisi 1000 vuotta hänestä voisi tulla jonain päivänä vielä rumpali johonkin vähemmän tunnettuun bändiin, mutta hän käyttää selvästi sen ajan pelkästään suunsoittoon

Vierailija
2326/2340 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.

En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .

"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen

"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."

- Muusikoiden.netin ammattilainen

Vierailija
2327/2340 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 tuntia näyttäisi Muusikoiden.netin ammattilaisten mielestä kestää tulla Seraa paremmaksi. Oma arvioini oli pari viikkoa, joka meni näköjään pahasti yläkanttiin.

Vierailija
2328/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-6 tuntia näyttäisi Muusikoiden.netin ammattilaisten mielestä kestää tulla Seraa paremmaksi. Oma arvioini oli pari viikkoa, joka meni näköjään pahasti yläkanttiin.

Näyttää Sera olevan ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus.

Vierailija
2329/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki "ammattilaisen" kommenttiin?

Vierailija
2330/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää Sera olevan ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus.

Kyllähän se niin on, että maailman parhaus on parasta parhautta.

Tykitellään!

Vierailija
2331/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."

Löytyykö sen "ammattilaisen" omaa improvisaatiota jostain, että nähtäisiin taitojen taso? Että ei ole mikään pelkkä suunsoittaja kyseessä.

Vierailija
2332/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että maailman parhaus on parasta parhautta.

Tykitellään!

Tykittely on parasta!

T: penkin jukka

Vierailija
2333/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?

t: ammattilainen

Vierailija
2334/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?

t: ammattilainen

Kullin käyryys?

Vierailija
2335/2340 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Vierailija
2336/2340 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löytyykö sen "ammattilaisen" omaa improvisaatiota jostain, että nähtäisiin taitojen taso? Että ei ole mikään pelkkä suunsoittaja kyseessä."

"Mikä funktio improvisaatiolla edes on, niin että se vaatii keskustelua tai pätemistä mihinkään suuntaan? Vastaan tähän heti itse - ei niin minkäänlaista."

m-netistä

Vierailija
2337/2340 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykylevitsin drummer lessons on ... rumpaloinnin riemua, myös katsojalle

Vierailija
2338/2340 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?"

Mitä merkitystä asialla on minkään kanssa?

Voit aina käydä m-netin puolella kyselemässä asiasta. Ai niin, et sinä uskallakaan tulla takaisin. Häntä koipien välissä luikit karkuun kun ensin ihan itse ehdottelit vetoa

Vierailija
2339/2340 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2340/2340 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sera on kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi