Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?
Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.
Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?
Ei vaan pahempaa on luvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?
Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.
Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?
Ei vaan pahempaa on luvassa
Mitäpä jos niitä varten aloittaisit vaikka ihan oman ketjun, kun sinulla ei näytä olevan mitään sanottavaa tässä ketjussa ketjun aiheeseen liittyen. Olet vain häirikkö ja trolli.
Tänne linkkejä rumpuimprovisaatioon? Rumpusoolot olisivat hyviä. Ei siis sellaista, jossa soitetaan mitä sattuu jonkun biisin päälle
"Kylläpä oli huonot ja latteat "saundit". Luulisi, että tuon tason soittaja saisi aikaan vähän parempiäänisempää soittoa."
Soundit olivat kyllä erittäin huonot, kuten myös koko setti, tila ja mikitys. Chad on tunnettu hänen huonosta timestään ja hänen motoriset taidot ovat alintatasoa. Kuuntelin alle sekunnin kyseistä pätkää ja selvisi, että hän vain soittaa suutaan eikä edes soittanut rumpuja siinä. Jos hän harjoittelisi 1000 vuotta hänestä voisi tulla jonain päivänä vielä rumpali johonkin vähemmän tunnettuun bändiin, mutta hän käyttää selvästi sen ajan pelkästään suunsoittoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.
En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
- Muusikoiden.netin ammattilainen
4-6 tuntia näyttäisi Muusikoiden.netin ammattilaisten mielestä kestää tulla Seraa paremmaksi. Oma arvioini oli pari viikkoa, joka meni näköjään pahasti yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
4-6 tuntia näyttäisi Muusikoiden.netin ammattilaisten mielestä kestää tulla Seraa paremmaksi. Oma arvioini oli pari viikkoa, joka meni näköjään pahasti yläkanttiin.
Näyttää Sera olevan ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Linkki "ammattilaisen" kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Sera olevan ensimmäinen lajiaan koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus.
Kyllähän se niin on, että maailman parhaus on parasta parhautta.
Tykitellään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.
En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
Löytyykö sen "ammattilaisen" omaa improvisaatiota jostain, että nähtäisiin taitojen taso? Että ei ole mikään pelkkä suunsoittaja kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että maailman parhaus on parasta parhautta.
Tykitellään!
Tykittely on parasta!
T: penkin jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?
t: ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?
t: ammattilainen
Kullin käyryys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
"Löytyykö sen "ammattilaisen" omaa improvisaatiota jostain, että nähtäisiin taitojen taso? Että ei ole mikään pelkkä suunsoittaja kyseessä."
"Mikä funktio improvisaatiolla edes on, niin että se vaatii keskustelua tai pätemistä mihinkään suuntaan? Vastaan tähän heti itse - ei niin minkäänlaista."
m-netistä
Tykylevitsin drummer lessons on ... rumpaloinnin riemua, myös katsojalle
"Löytyykö hänen omaa "kyntämistään" jostain?"
Mitä merkitystä asialla on minkään kanssa?
Voit aina käydä m-netin puolella kyselemässä asiasta. Ai niin, et sinä uskallakaan tulla takaisin. Häntä koipien välissä luikit karkuun kun ensin ihan itse ehdottelit vetoa
Näin on marjat!
T: penkin jukka