Onko sulla ohuet ja hennot hiukset?
Aina väitetään, että suomalaisilla on, mutta en usko tähän.
Itselläni on paksut hiukset, jotka kasvavat nopeasti ja pysyvät hyväkuntoisina vaikka vyötärömittaisinakin. Ikää 42 ja ihan suomalainen olen.
Kommentit (72)
Joo, on. Olisin mielelläni ottanut samalaiset hiukset mitä aloittajalla on, mutta äiti valitsi huonohiuksisen miehen isäkseni.
On kyllä. Suvussa on myös vahvempia hiuksia mutta niitä en perinyt.
Mielestäni ihan normaalit. Kampaajan mukaan yksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia on paljon.
On vähän, uskon että muilla on paljon paljon ohuempiakin. Voidaan laula pieni ja hento ote, ihmisestä kiinni. :)
Ohuet on meidän perheen kaikilla naisilla.
Ohuet on, sisko sai ne paksukutrigeenit.
Ei. Kampaajien ilmeet vaihtelevat epätoivosta kauhuun kun näkevät urakan. Viimeisen neljä vuotta olen karsinut enimmät itse, kun en jaksa kuunnella sitä ihmettelyä ja huokailua.
Hyvin ohuet ja hennot. Muilla perheessäni tosin on paksut. Hyvä puoli hiuksissani on taipuisuus. Lyhyenä lähes kiharat.
On, ikävä kyllä. Veli on perinyt äidin puolelta paksut hiukset :(
Heurekassa oli aikoinaan mittauslaite ja yksittäinen hiukseni paljastui paljon keskivertoa ohuemmaksi siinä.
On, ja todellakin jokainen uusi kampaaja siitä ilmoitti. Annoinkin tukan kasvaa, pidän pikku nutturalla ja leikkaan itse latvat. 15v ajan ei ole enää kukaan tukkaani kauhistellut. Veljeni oli myös saanut uudelta parturilta voivottelun tukastaan, eipä mennyt hälle toiste. Miten ammattilaisetkin voivat olla näin törppöjä, kyseessä ei harvinainen ominaisuus eikä ihmisen itsensä aiheuttama. Minä jopa tykkään silkinpehmeästä ja kiiltävästä tukastani.
Yksittäinen hius on hento pohjoismaiseen tyyliin, mutta niitä hiuksia on paljon joten siinä mielessä näyttävät kyllä paksuilta kun esim. letille laittaa.
Karheat, taipuisat ja paksuhkot löytyy.
Nuorena oli paksut, iån myötä ohentuneet puoleen, nyt varmaan aika keskiverrot
Vierailija kirjoitti:
On, ja todellakin jokainen uusi kampaaja siitä ilmoitti. Annoinkin tukan kasvaa, pidän pikku nutturalla ja leikkaan itse latvat. 15v ajan ei ole enää kukaan tukkaani kauhistellut. Veljeni oli myös saanut uudelta parturilta voivottelun tukastaan, eipä mennyt hälle toiste. Miten ammattilaisetkin voivat olla näin törppöjä, kyseessä ei harvinainen ominaisuus eikä ihmisen itsensä aiheuttama. Minä jopa tykkään silkinpehmeästä ja kiiltävästä tukastani.
Hyvä sinä! Itsekin ohuthiuksena harmittaa ja satuttaakin ne kauhistelut kuinka ko hiukset eivät saisi olla pitkät. Minä pidän pitkistä hiuksista enkä ymmärrä miksi lyhyet ja ohuet olisivat viehättävämmät, nyt kun ne saa kiinni voi sentään tehdä kampauksiakin. Enkä kyllä tähän ikään mennessä ole nähnyt oikeasti mitään lirutukkia joita kauhistella, sairauksien aiheuttamat asia erikseen (eikä niitäkään kauhistella pidä!). En tiedä kuinka moni on edes miettinyt mitä mieltä on hennoista ja ohuista hiuksista, se vaan tuntuu kuuluvan asiaan että ne ovat ehdoton nounou varsinkin pitkinä.
Ei sulla ap välttämättä hius ole sen paksumpaa kuin muillakaan vaan sitä karvaa on vaan enemmän. Kyllä se siitä harvenee kun vaihdevuodet iskee päälle, oota vaan.
Vierailija kirjoitti:
Törkeitä kampaajia. Erittäin "ammattimaista".
Joo ohuet on. Ne on just hyvät, kuivaa hetkessä pakkasella, joten ei palellu.
On hennot ja ohuet hiukset. Ja kuten katukuvasta näkyy, niin on monella muullakin.