Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla ohuet ja hennot hiukset?

Vierailija
20.01.2024 |

Aina väitetään, että suomalaisilla on, mutta en usko tähän. 

Itselläni on paksut hiukset, jotka kasvavat nopeasti ja pysyvät hyväkuntoisina vaikka vyötärömittaisinakin. Ikää 42 ja ihan suomalainen olen.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ap välttämättä hius ole sen paksumpaa kuin muillakaan vaan sitä karvaa on vaan enemmän. Kyllä se siitä harvenee kun vaihdevuodet iskee päälle, oota vaan.

Aina jonkun on pakko tulla lyttäämään :D 

Vierailija
22/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on superohut tukka. Pidän aina kiinni, enkä sen enempää ajatuksia uhraa tukan ulkonäköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla ap välttämättä hius ole sen paksumpaa kuin muillakaan vaan sitä karvaa on vaan enemmän. Kyllä se siitä harvenee kun vaihdevuodet iskee päälle, oota vaan.

Mikäli olen perinyt äitini hiusgeenit, niin ei harvene. Kiitos positiivisesta kommentista.

Ap

Vierailija
24/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli paksu tukka, mutta oheni lukioiässä.

Vierailija
25/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko paksu ja taipuisa tukka. Tumman ruskea.

Vierailija
26/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen hiuslaatu on ohut ja lasimainen, mutta hiuksia on paljon.

Sellainen on mullakin.

Vierailija
27/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hiukset ohentuneet vv.eiden jälkeen. Ne muuttuivat kihariksi. Aikamoinen yllätys. Mutta kampaajalta kuulin etten ole ainut.

Vierailija
28/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoo harvene. Ja on paksuja hiuksia. On luonnonkiharaa.

N54

Vierailija
29/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on se kumma. Ja tietää itseäsi paremmin. :D

Vierailija
30/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Geeneistä kiinni millaiset tulee, mutta aika yleistä naisten ohuthiuksisuus täällä on.

Vierailija
31/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin rotan ruikula häntä.

Vierailija
32/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, koska olen valkoinen nainen kohta 47 vee.

rotuominaisuus, kysytkö mustilta, miksi käkkärää! Tai arabeilta, miksi kyömy?

Vierailija
33/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja todellakin jokainen uusi kampaaja siitä ilmoitti. Annoinkin tukan kasvaa, pidän pikku nutturalla ja leikkaan itse latvat. 15v ajan ei ole enää kukaan tukkaani kauhistellut. Veljeni oli myös saanut uudelta parturilta voivottelun tukastaan, eipä mennyt hälle toiste. Miten ammattilaisetkin voivat olla näin törppöjä, kyseessä ei harvinainen ominaisuus eikä ihmisen itsensä aiheuttama. Minä jopa tykkään silkinpehmeästä ja kiiltävästä tukastani. 

Ei siinä olekaan ongelmaa, jos hiuksia kuitenkin on tarpeeksi. Kaikilla ei ole. Ja jotkut valittavat kaikesta. Olen ihan varma, että jos joku ohuthiuksinen saisi vaihtaa ne paksumpiin, sitten kuitenkin valittaisi, kun niitä on vaikea käsitellä. 

Vierailija
34/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei tuo edellinen ollut jo lähinnä hautausiässä, niin ei hän todellakaan tiedä, mitä hiuksilleen tapahtuu. Ei kukaan voi varmuudella vedota siihen, että omalla äidillä, isoäidillä, tai isoisoäidilläkin oli paksu hiukset.  (eri)

Vierailija
35/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet, suorat ja hennot vaaaleat hiukset (yksittäinen hius), mutta niitä on tosi paljon. Eli kampaajalla veloitetaan aina paksujen hiusten lisä ja esim. värjäämisessä kestää todella kauan, kun hiukset on lisäksi pitkät. Oon aina saanut kuulla muilta kuinka mun hiukset on niin paksut, mutta en oo koskaan kiinnittänyt huomiota omien tai muiden hiusten paksuuteen. 

Vierailija
36/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsesta lähtien ollut aina erittäin ohuet hiukset, joten siksi aina lyhyet hiukset. Muutama kampaajaakin on elämäni aikana ihmetellyt hiuksiani ja jopa kysytty että olenko sairas. Yksi kampaaja sanoi että 2v lapsenlapsellaankin on paksummat hiulset kuin minulla! Häpeän hiuksiani paljon ja mietin jo peruukkia vaikka olen vasta nelikymppinen...

Vierailija
37/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkani on hyvin ilmava, tuuhea ja laineikas, ja aika paksun näköinen. Isoisäni on keski-Euroopasta ja olen tainnut periä hiuslaatuni sieltä.

Vierailija
38/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hiukset ohentuneet vv.eiden jälkeen. Ne muuttuivat kihariksi. Aikamoinen yllätys. Mutta kampaajalta kuulin etten ole ainut.

Minkä tahansa lanka alkaa kihartumaan kun vetää riittävän ohueksi, ei pitäisi olla suuren suuri yllätys. 

Vierailija
39/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei tuo edellinen ollut jo lähinnä hautausiässä, niin ei hän todellakaan tiedä, mitä hiuksilleen tapahtuu. Ei kukaan voi varmuudella vedota siihen, että omalla äidillä, isoäidillä, tai isoisoäidilläkin oli paksu hiukset.  (eri)

Puhuuko ap. vanhusten hiuksista vai ihan yleisesti suomalaisten hiuksista? Mulla on hyvä tukka ja on luonnonkiharaa. Sama on mun isällä. Olen 50+.

Vierailija
40/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan tuo on. En närkästynyt koska koin saman kun vaihdevuodet alkoi. Minullakin oli paksu pitkä tukka vaan eipä oo enää.