Onko sulla ohuet ja hennot hiukset?
Aina väitetään, että suomalaisilla on, mutta en usko tähän.
Itselläni on paksut hiukset, jotka kasvavat nopeasti ja pysyvät hyväkuntoisina vaikka vyötärömittaisinakin. Ikää 42 ja ihan suomalainen olen.
Kommentit (72)
Mulla on ohuet hiukset. Täältä löysin vinkkejä tuuheimpiin hiuksiin. https://hiusclub.fi/lyhyet-ohuet-hiukset/
Karheat ja voimakkaasti luonnonkiharat hiukset minulla. Paksuudeltaan aika normaalit, ei ohuet mutta ei kauhean paksutkaan.
Paksu tukka on. Ohentaa pitää.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukkani on hyvin ilmava, tuuhea ja laineikas, ja aika paksun näköinen. Isoisäni on keski-Euroopasta ja olen tainnut periä hiuslaatuni sieltä.
Tämä on hassua. En sinusta tiedä, mutta monella on paksun näköinen tukka, paitsi kun alkaa tehdä lettiä tai ponnaria niin eipä olekaan, vaan ihan liru. Miten hiusten ilmavuus voikaan hämätä niin paljon. Vasta letistä tai ponnarista näkee hiusten paksuuden. Ja osa vielä käyttää jotain ihme hämäävää ponnarilisäkettä tai löystyttää lettiä, jotta se näyttäisi paksummalta. Naiset ovat kummallisia hiusjutuissaan.
Olen tuo kenelle vastasit. Tuo pitää paikkansa minunkin kohdalla, eli letti/ponnari on aika ohut. Mutta miksi vain ponnarin paksuus määrittäisi tukan paksuuden, miksi hiusten ulkonäkö ei sitä voisi määrittää? Minulla on suunnilleen tällaiset hiukset:
Ei onneksi. Ohuet ja hennot hiukset ovat rumat. Ihmimen näyttää sairaalta kun päänahka paistaa läpi.
On, mutta kampaaja loihtii niistä aina ilmavat ja ei näytä ohuilta ja hennoilta.
Valitettavasti. Niin hennot, että hiukset kuivuvat jo suihkusta olohuoneeseen kävellessä. Niin ilmavat ja kevyet, että eivät paina edes muutamaa grammaa. Lisäksi latva katoaa pois jos yrittää kasvattaa, olkapäitä pidemmälle en ole saanut niitä ikinä elämässäni. Ainoastaan pidennyksillä joskus.
Ohuet on ja ohenivat entisestään kun alkoi vaihdevuodet . Nyt niistä ei saa mitenkään edes siedettävän näköistä . Menin siis peruukkikauppaan ja ostin mittatilauksena aitohiusperuukin . Tuntemattomat eivät edes huomaa sitä peruukiksi . Suosittelen .
Oliskohan biotiinin syömisestä apua? Tai joku vastaava tuote mitä näitä nyt on?
On. Mun hiuslaatu on ohut ja hento, hiuksia on paljon, mutta yksittäinen hius on hyvin ohut ja vetkula. Mulla on näin aikuisenakin, eli 42-vuotiaana, sellainen tukka mitä pienillä lapsilla yleensä on. Pidän polkkamallissa, kasvatin jossain välissä pidemmän tukan, mutta kyllästyin, kun sen kanssa oli niin hankalaa, esim. poninhännälle kun halusi laittaa tukan, niin piti todella huolella kampailla ja asetella tasaisesti, että ei päänahka vilkkunut. Mä käytän kaikki mahdolliset kikat kuivashampoosta lainerautaan että ihan klonkulta näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on. Olisin mielelläni ottanut samalaiset hiukset mitä aloittajalla on, mutta äiti valitsi huonohiuksisen miehen isäkseni.
Mä taas perin äitini ohuehkot hennot hiukset. Isälläni on paksut ja pitkät vieläkin vaikka on jo vanha ukko:Dd
Mulla sama. Oli ohuet jo ennen vaihdevuosia, mutta nyt ohenee vaan. Pidän pitkänä, niin saa laitettua nätisti ylös päivän ajaksi, tulee yhdessä isojen lukulasien kaa sellain dark academia -kirjastonhoitajalookki.