Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana loppusuoralla ja sukuani kiinnostaa eniten se olenko töissä

Vierailija
07.07.2024 |

Eikä vointini niinkään. Laskettuun aikaan on alle kaksi kuukautta. Olin vastikään töissä kunnes määräaikainen loppui. Eikö millään muulla ole väliä kuin sillä työllä?! Kaveri taas vaahtosi ennen määräaikaisuuteni loppumista, että raskaasta työstä voi saada keskenmenon. Tuntuu ettei muille kuin omalle miehelle voi edes puhua mitään, mistään. Aina on kaikki väärin.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sen suvun kanssa on olla tekemisissä? Olet lisääntymässäkin, joten olisi aika itsenäistyä.

Haluatko, että kyselevät mieluummin seksielämästänne ja hiivastasi?

Vierailija
2/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti sun äitiä kiinnostaa, muita ei ja se on ihan tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä taas on juttuja naisista jotka ovat saaneet vakituisen työn raskaanakin kun ovat "huipputyyppejä". Entäs tavallinen raskaan työn tekijä? Mut ainakin laitettiin vain syrjään eikä määräaikaista jatkettu. Se tehtiin niin ovelasti ettei siitä ammattiliittokaan saa ex-työnantajaa kiinni. Viimeisenä päivänä ketään ei työpaikalla kiinnostanut lähtöni vaikka muille sitä ennen oltiin järkätty lahjat ja kortit. Välillä mietin, että mitä olen tehnyt elämässä väärin. Yritän tehdä asiat oikein ja en saa siitä mitään. 

AP

Vierailija
4/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa työ on tärkeintä. Surullista minusta. 

Muista aina, ettå sinun lapset (tai lapsi) on miljoona kertaa tärkeämpi kuin mikään työ maailmassa. 

Työstä ihmiset eivät sinua muista, mutta lapsesi muistavat millainen olit. He muistavat esimerkiksi sen, jos elit työllesi.

Vierailija
5/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sen suvun kanssa on olla tekemisissä? Olet lisääntymässäkin, joten olisi aika itsenäistyä.

Teillä varmaan on suku jotka eivät tapaa, mutta musta se on luonnotonta. Ei nyt ole ihan itsenäisyydestä kyse kun tavataankin vain parin kuukauden välein. Huh huh. Ihan itse elämääni kyllä järjestän. 

AP

Vierailija
6/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä taas on juttuja naisista jotka ovat saaneet vakituisen työn raskaanakin kun ovat "huipputyyppejä". Entäs tavallinen raskaan työn tekijä? Mut ainakin laitettiin vain syrjään eikä määräaikaista jatkettu. Se tehtiin niin ovelasti ettei siitä ammattiliittokaan saa ex-työnantajaa kiinni. Viimeisenä päivänä ketään ei työpaikalla kiinnostanut lähtöni vaikka muille sitä ennen oltiin järkätty lahjat ja kortit. Välillä mietin, että mitä olen tehnyt elämässä väärin. Yritän tehdä asiat oikein ja en saa siitä mitään. 

AP

Sellaista se on monella, useimmilla, niin minullakin. Ei työpaikoilla ihmisiä jäädä kaipaamaan.

Vierailija
7/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmän oletko mies?

Vierailija
8/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse päätät, mikä sinulle on tärkeää. Vauvan etu on, että pidät häntä tärkeimpänä nyt ainakin vauva-ajan. 

Vierailija
9/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista aina, ettå sinun lapset (tai lapsi) on miljoona kertaa tärkeämpi kuin mikään työ maailmassa. 

Työstä ihmiset eivät sinua muista, mutta lapsesi muistavat millainen olit. He muistavat esimerkiksi sen, jos elit työllesi.

Suomessa työllä on uskonnon asema. Jos ei ole töissä on kuin joku vääräuskoinen joka pitää saada takaisin oikealle tielle. Pitkään työttöminä olleet tai sairaat katsotaan sellaisiksi joita ei tarvitse pelastaa, työssäkäyvät katsotaan arvokkaiksi ihmisiksi ja työelämän palvelijoiksi.

Vierailija
10/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uhriutumista. Miksi teet raskasta paskaduunia, jos et voi hyväksyä, että sinä olet helposti korvattavissa seuraavalla lampaalla. 

Vierailija
11/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän raskaus ole mikään sairaus,  mitä siitä vatvoisi koko ajan.  Jos odottava äiti tahtoo hän itse kertoo raskausvaivoistaan.  Kuka niitä uskaltaisi edes kysyä.

Vierailija
12/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä varmaan on suku jotka eivät tapaa, mutta musta se on luonnotonta. Ei nyt ole ihan itsenäisyydestä kyse kun tavataankin vain parin kuukauden välein. Huh huh. Ihan itse elämääni kyllä järjestän. 

AP

Kannattaisko sitten olla vähemmän tekemisissä? Ihan selkeä ratkaisu ois tähänkin asiaan mutta pakko vaan vääntää. 

Vierailija
13/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun Selänteistä puhuttaessakin osa jaksaa meuhkata siitä, kun Sirpa ei käy töissä. Ihan kuin niillä miljoonilla sillä olisi jotain merkitystä onko rouvalla 8-16 työ vai ei. 

Vierailija
14/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Kai sä voit kysymättäkin kertoa voinnistasi, jos haluat sitä ympäriinsä jakaa. Aika harvaa kyllä aidosti kiinnostaa raskaana olevan närästykset ja jalkojen turvotukset. Yleensä niistä jaksaa jauhaa vain toiset raskaana olevat. Ehkä sullekin löytyisi vaikka joku somen vauvaryhmä, jossa saisit kertoa voinnistasi joka päivä. 

Vierailija
15/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kiinnostaa.  Se merkkaa, että onko raskaus mennyt hyvin, ettei ole tarvinnut olla sairaslimilla.

Ja sitä, miten sulla / teillä on rahaa elättää lapsi.  Etenkin jos on tulossa ensimmäinen lapsi.

Siinähän tarvii ostaa vaunut, pinnasänky, ja muuta sälää. Vaikka äitiyspakkauksen saakin.

Ja kun lapsi kehittyy hän tarvitsee yhtä sun toista.

Myös ilkeästi monet aattelee, että tuo on ruvennut lapsen tekoon, ettei tarvitse mennä töihin.

Vierailija
16/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme uhriutumista. Miksi teet raskasta paskaduunia, jos et voi hyväksyä, että sinä olet helposti korvattavissa seuraavalla lampaalla. 

Kumma, että töistä lähteneet työkaverit olivat ihan samassa työssä ja kollegat jotka jäivät firmaan myös aivan samassa työssä. Olin ainoa jota ei mitenkään muistettu ja tein töitä pitempään kuin muut siihen mennessä. Viimeiset kaksi viikkoa olin jo ihan ilmaa, kaikille - esimiehille ja työkavereille. Jatkossa en vaivaudu olemaan enää mitenkään sosiaalinen missään suhteessa ja työ on minulle enää pelkkä suoritus. Paha mieli kyllä jäi samoin kuin tuosta sukulaisten kysymyksestä OLETKO TÖISSÄ.

AP

Vierailija
17/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että töistä lähteneet työkaverit olivat ihan samassa työssä ja kollegat jotka jäivät firmaan myös aivan samassa työssä. Olin ainoa jota ei mitenkään muistettu ja tein töitä pitempään kuin muut siihen mennessä. Viimeiset kaksi viikkoa olin jo ihan ilmaa, kaikille - esimiehille ja työkavereille. Jatkossa en vaivaudu olemaan enää mitenkään sosiaalinen missään suhteessa ja työ on minulle enää pelkkä suoritus. Paha mieli kyllä jäi samoin kuin tuosta sukulaisten kysymyksestä OLETKO TÖISSÄ.

AP

Jotainhan sussa täytyy olla vialla, jos kaikkia muita on muistettu ja palvottu ja sinä olit vain ilmaa. Itsetutkiskelun paikka sinulle. 

Vierailija
18/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on tärkein.  Sillä palkalla elätät itsesi. Ja lapsesi.

Ei ihme, ei todellakaan, että Suomi on tässä kurjassa jamassa,

Kun suuri osa, terveisistä nuorista ja aikuisista elää, jatkuvasti vuodesta toiseen, kokonaan yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
19/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että olen lukenut tämän saman aloituksen eri muodossa monta kertaa ennenkin? Etenkin tuo osuus "kaikkia muita muistettiin paitsi minua" kuulostaa liiankin tutulta....

Vierailija
20/108 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kysy niiltä seuraavaksi, miksi olisit töissä kun vauva jo kohta syntyy? Eikö ne ole koskaan äitiyslomasta kuulleet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan