Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen lentoliikenne pysähtyy, lakko alkaa

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs just silloin tulla Malediiveiltä kotiin.. Ei auta kun tilata Learjet hakemaan

Vierailija
22/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaako lentoyhtiö, jos heistä riippumattoman lakon takia ei kyseistä lentoa ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tässä maassa on tosiaan yleislakko. Silloin ei ole kenelläkään kivaa. 

Näin on. Lakot ne vasta piristävätkin maan taloutta. Tai siis...Nykyisessä vaikeassa tilanteessa ne ovat

paha asia.

Vierailija
24/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhat lakot on kiellettävä ! Itepähän ootte ammattinne valinneet, turha on valittaa ja lakkoilla ! Ajatelkaa niitä, jotka saavat paljon vähemmän palkkaa, kuten esim mä ja muut vammaiset ihmiset. Mun pikkupalkka on VAIN 14 €/viikko ! Mitäs siihen sanotte, lakkoilijat ?!? Menemmekö mekin sitten lakkoon ? Takuulla mennään ! Ihan varmasti. Ja onko meillä siellä hullujen huoneella mukamas hyvät oltavat ? Ei tasan ole !! Siellä ei oo hetkeäkään rauhaa, yks jos toinenkin hullu huutaa siellä koko ajan, sekoilevat, ravaavat ympäriinsä..yks hullu kyselee kaikkea roskaa koko ajan ! Se vois iteki kattoo netist, mitä se ja se asia tarkoittaa, ku sillä on netti nenän edessä ! Lapsikin osaa hakea niitä. 

Okei. Kenenkään ei siis pitäisi tehdä kyseisten alojen töitä? 

Vierailija
25/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri vois taas vähän yllättyä ja kertoa tuntemuksistaan, kun nämä lakot tuntuvat vähän ylimitoitetulta. Peiliin ei tietenkään voi katsoa.

Vierailija
26/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka homma. Tämä lamaannutta pahasti Suomeen tulevaa turismia. 

Vierailija
27/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne meidän poliitikot nyt sitten pääsee Brysseliin ja Strasbourgiin?

Vierailija
28/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen! 

Vierailija
29/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mitenköhän tää nyt menee? Mulla on paluulento Helsinkiin 2.2 KLM:llä. Lentääköhän ne silloin ollenkaan?

Tuo selviää valitettavasti vasta ihan siinä päivää ennen. Pidä huolta, että luottokortilla riittää katetta muutamaan mahdolliseen lisäyöhön kohteessa ja ehkä uuden lentolipun ostoon.  

Vierailija
30/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaako lentoyhtiö, jos heistä riippumattoman lakon takia ei kyseistä lentoa ole?

Ei korvaa. Minä ainakin pistän korvaushakemuksen Ilmailualan liitolle, nehän vahingon ovat aiheuttaneet.

Vierailija
31/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEIS LAKKO TULOSSA SUOMEEN JA KAIKKI ON SILLOIN KIINI JA SYY AINOASTAA HALLITUKSEN..

Vierailija
32/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitty me tienataan tällä. Luulisi nyt saatana että vuonna 2024 jo voitaisiin ratkaista ongelmat neuvottelemalla eikä niin että aiheutetaan satojen miljoonien vahingot valtiolle ja yrityksille.

Kerro tuo Orpolle.

Vierailija
33/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, mitenköhän tää nyt menee? Mulla on paluulento Helsinkiin 2.2 KLM:llä. Lentääköhän ne silloin ollenkaan?

Täällähän se tietenkin tiedetään. Missään nimessä ei kannata kysyä aspasta. 

Vierailija
34/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa. Perusteluna juurikin se, että syy on heistä riippumaton. Matkavakuutus kannattaa olla juurikin tämän takia. 

Vierailija
35/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa. Minä ainakin pistän korvaushakemuksen Ilmailualan liitolle, nehän vahingon ovat aiheuttaneet.

Voit hakemuksen laittaa kenelle vaan haluat, vaikka kätilöopistolle.

Vierailija
36/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs ne meidän poliitikot nyt sitten pääsee Brysseliin ja Strasbourgiin?

Ehkä ne pari päivää pärjää ilman lentelyä. Ja ainahan voi ottaa yksityiskoneen. Rahalla saa ja silleen. 

Vierailija
37/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nekään korvaa. Sori siitä. 

Vierailija
38/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koska ilmasto kiittää kun suurimmat saastuttajat ei pääse matkustelemaan lentokoneilla. 

Vierailija
39/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on pahinta mitä voit tehdä ympäristön kannalta, kasvihuonepäästöt per kilometri ovat n. viisinkertaiset verrattuna henkilöautoon. Lisäksi kaikenlaista myrkkyä tulee suihkumoottorista suoraan herkkään yläilmakehään!

Vierailija
40/68 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa ollenkaan. En ole lentänyt vuosikausiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi