Suomen lentoliikenne pysähtyy, lakko alkaa
Kommentit (68)
Ihan oikein. Kenenkään ei tarvitse lentää yhtään minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen on ihan kivaa.
Jos toi venyy, niin tulee kurja yllätys monelle hiihtolomalaiselle.
Lakko koskee siis kaikkia Suomen lentokenttiä (pl sotilaskentät).
Maanantaina on siis odotettavissa lisää tietoa aiheesta.
Voi pahus, meillä on lento 3.2....
Kohta tässä maassa on tosiaan yleislakko. Silloin ei ole kenelläkään kivaa.
Mulla olisi kaukolento 1.2 . Niin kauan olen tuota lomaa odottanut ja tehnyt hankintoja sen varalle. Ay- mafian doncorleonet veivät ilon mun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tarvitsee. Käyn ulkomailla lomilla 3-4 kertaa vuodessa koska se tekee minut iloiseksi ja minulla on varaa matkustella koska teen töitä. Luusereita tämä tietysti harmittaa.
Eli mitään ruumaan meneviä matkalaukkuja ei kannata edes harkita tuolloin. Turvatarkastukset saattaa venyä 2-3 tunnin mittaisiksi. Lentoja Suomeen tullaan perumaan paljon.
Jaa-a, mitenköhän tää nyt menee? Mulla on paluulento Helsinkiin 2.2 KLM:llä. Lentääköhän ne silloin ollenkaan?
Vitty me tienataan tällä. Luulisi nyt saatana että vuonna 2024 jo voitaisiin ratkaista ongelmat neuvottelemalla eikä niin että aiheutetaan satojen miljoonien vahingot valtiolle ja yrityksille.
Meillä olisi lomalento lähdössä 6.2. Uskon ja toivon, että silloin ei enää lakkoilla.
Paluu Suomeen 2.2. Jospa loma jatkuu
Vasta alkua nämä ja syy löytyy..... HALLITUKSESTA....
Ai kun kiva. Mun piti lentää Ouluun just silloin 1.2. No, jääpä reissu nyt väliin.
Turhat lakot on kiellettävä ! Itepähän ootte ammattinne valinneet, turha on valittaa ja lakkoilla ! Ajatelkaa niitä, jotka saavat paljon vähemmän palkkaa, kuten esim mä ja muut vammaiset ihmiset. Mun pikkupalkka on VAIN 14 €/viikko ! Mitäs siihen sanotte, lakkoilijat ?!? Menemmekö mekin sitten lakkoon ? Takuulla mennään ! Ihan varmasti. Ja onko meillä siellä hullujen huoneella mukamas hyvät oltavat ? Ei tasan ole !! Siellä ei oo hetkeäkään rauhaa, yks jos toinenkin hullu huutaa siellä koko ajan, sekoilevat, ravaavat ympäriinsä..yks hullu kyselee kaikkea roskaa koko ajan ! Se vois iteki kattoo netist, mitä se ja se asia tarkoittaa, ku sillä on netti nenän edessä ! Lapsikin osaa hakea niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tarvitsee. Käyn ulkomailla lomilla 3-4 kertaa vuodessa koska se tekee minut iloiseksi ja minulla on varaa matkustella koska teen töitä. Luusereita tämä tietysti harmittaa.
Tai napaansa pitemmälle ajattelijoita.
Olkaa nyt aluksi lakossa vaikka kuukausi.
Just joo, mulla on kaukolento edessä helmikuun tokalla viikolla. Toivottavasti eivät lakkoile silloin enää.