SUURLAKKO! / ! \ Suomi pysähtyy helmikuun alussa. / ! \ Aiotteko tekin jäädä lakkoon vai menettekö töihin?
Minä jään tietysti lakkoon.
Rikkurit kyllä pysäytetään.
Kommentit (493)
Onneksi on nykyhallitus. Marin olisi suistanut Suomen Kreikan tielle nyt kun iski aikamoinen lama koko Eurooppaan.
Täysi tuki demokraattisesti valitulle hallitukselle.
Iljettää lakkoilijat, syövät meidän kaikkien hyvinvointia.
Meneekö raideliikenne lakkoon, tietääkö kukaan, vai koskeeko joukkoliikenne lähinnä kumitassuja? Millä ilveellä sitä pääsee töihin, kun ei voi olla töistäkään pois ja taksiin ei ole varaa. Huolestuttaa nää lakkointoilut, kun ei niillä sorrettua kansaa kuitenkaan pelasteta. Orpo vähät välittää ja lakkoon painostavat Ay-herrat ja rouvat ei tiedä tuon köyhän kansan huolista. Ei tässä sekasortoa kaivata.
Suomessa on enemmistön valitsema laillinen hallitus joka toteuttaa ennen vaaleja lupaamaansa agendaa. Sillä on siis enemmistön tuki.
Vähemmistö on sitä mieltä että he ovat enemmistö ja kapinoi.
Haistakaa pitkä ska, toivottavasti teidät muistetaan seuraavissa yt-neuvotteluissa ja korvataan työhaluisilla.
/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \/ ! \
Liiton jäsen ei mene töihin, joka on lakonalaista työtä. Ei sitä tarvitse erikseen kysellä.
Osallistun lakkoon, kiitos riittää määräaikaisten kyykytys.
Suurlakko? Tällä hetkellä mukana Teollisuus, akt ja pro
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta lakkoon! Hallitus on rikkonut vanhoja sopimuksia, eikä kunnioita kansalaisia saati demokratiaa. Orpo on rikollinen joka tulisi tuomita vankilaan. Ajaa vielä Suomen erittäin epäisänmaallisesti ja epäinhimillisesti yleislakkoon näinä vakavina aikoina. Erittäin vaarallista Suomelle!
Ei me sentään noin ajatella,
Töihin tietenkin. En osallistu SDPn tuki-lakkoihin.
Suomalaisena pidän kiinni niistä asioista, minkä eteen on tehty sukupolvien työt. Eli pelkästä periaatteestakin menen lakkoon, koska isänmaallisuus on minulle tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta lakkoon! Hallitus on rikkonut vanhoja sopimuksia, eikä kunnioita kansalaisia saati demokratiaa. Orpo on rikollinen joka tulisi tuomita vankilaan. Ajaa vielä Suomen erittäin epäisänmaallisesti ja epäinhimillisesti yleislakkoon näinä vakavina aikoina. Erittäin vaarallista Suomelle!
Surullisinta vasemmistossa on se pohjaton kauna ja katkeruus.
Ja jotenkin erittäin luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta vasemmistossa on se pohjaton kauna ja katkeruus.
Ja jotenkin erittäin luotaantyöntävää.
Neuvostoliiton mentaliteetistä ei päästä eroon. Samoja malleja toteutetaan vuosikymmenet eikä mitään kehitystä pääse vahingossakaan tapahtumaan.
Ja sitten eletään vielä sellaisissa harhoissa, että kuvitellaan muita kiinnostavan vastaavanlainen Putten kumartelu.
Jatkakaa vaan lakkoiluanne, Iken sanoin, jos lakkoilu on ratkaisu ongelmiin, niin lakkoilkaa niin kauan, että kaikki ongelmat ovat korjaantuneet.
Vierailija kirjoitti:
Liiton jäsen ei mene töihin, joka on lakonalaista työtä. Ei sitä tarvitse erikseen kysellä.
Sinä et h**o minua estä menemästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kranaattitehtaat suljetaan?
Eiköhän se ay-liike ole itään päin kallellaan.
Tuskin. Mutta kun ei olla sodassa, parin päivän seisokki ei vaaranna maata.
Minusta seisokki housuissa on aina mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene lakkoon, en tue tyhmiä työtaistoja tällaisena aikana. Erosin liitosta. Minua ei rikkaat AY- pomot laita nälkää näkemään. Tämä on esimiehen kanssa sovittu, tuun töihin ja saan palkan. Ottaa niin päähän tämä hulluus!
Olen ollut palkkatöissä alkaen 16 vuotiaasta saakka, ensin kesätöissä milloin missäkin. Tutkinnon jälkeen kävelin hakee ammattiavastaavaa töitä ja pääsin töihin. Pari kertaa olen työpaikkaa vaihtanut lomautusten vuoksi, työttömänä en ole suostunut olemaan. Suosittelen kaikille!
Eipä sinulla kaikesta mainostamastasi työnteosta huolimatta kovin hyvin rullaa, jos vuorokauden lakko saa sinut näkemään nälkää. Otan osaa.
Minulla menee hyvin, paremmin varmasti kuin sinulla. Tämä lakkoilu ei tähän lopu ja näiden lakkojen takia Suomen talous syöksyy, hinnat nousevat ja konkursseja tulee. Etkö älyä, että yksikin päivä lakkoilua maksaa Suomelle hurjia summia. Silloin minulla ei ole nälkä, mutta sinulla on. Meidän firmalla menee hyvin, koska työntekijät ovat sitoutuneet työntekoon eivätkä lakkoiluun.
En ole koskaan lakkoihin suostunut ja kuitenkin palkka on ollut sama kuin muilla, jos ei parempikin. AY- pomot tienaavat enemmän kuin pääministeri ja te nöyristelijät teette mitä AY- pomot käskevät, roposia noukitte kuin kerjäläiset ja olette tyytyväisiä.
Olen työtön mutta silti full support lakkoilioille!
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön mutta silti full support lakkoilioille!
Työttömät eivät valitettavasti voi lakkoilla. Niistä kun ollaan tekemässä orjia. Tuet pois jos ei suostu 9 euron orjaksi. Työnantajalle ilmainen työvoima on sitä kaikkein houkuttelevinta. Edes halvat ulkomaalaiset duunarit ei ole niin haluttuja kuin täysin ilmaiset ja mielellään nöyrät orjat.
Jos hallitus saa kaiken läpi mitä ek haluaa niin palkkatyöt vähenee.
Lakkoilijat on lapsellisia jotka pelaa liittojen pussiin,menen töihin. Niinkuin normaali henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmistön valitsema laillinen hallitus joka toteuttaa ennen vaaleja lupaamaansa agendaa. Sillä on siis enemmistön tuki.
Vähemmistö on sitä mieltä että he ovat enemmistö ja kapinoi.
Haistakaa pitkä ska, toivottavasti teidät muistetaan seuraavissa yt-neuvotteluissa ja korvataan työhaluisilla.
Ongelma on, että iso osa niistä jotka äänestämällä valitsivat hallituksen, eivät tienneet yhtään mitä äänestivät. Kun aina toitotetaan että äänestäminen on jokaisen velvollisuus, niin osa äänestää ihan tyyliin ehdokkaan ulkonäön tai jonkin yksittäisen lausahduksen pohjalta. Ihmiset jotka eivät seuraa politiikkaa ollenkaan, eivätkä edes tiedä eri puolueiden linjoista, äänestävät myös. Moni siis tulee äänestäneeksi täysin todellista ajatusmaailmaansa vastaan. Monet samat ihmiset jotka ovat äänestäneet hallituksen puolesta, ovat nyt lakkojen takana kun ymmärtävät mistä on kyse heidän itsensä kannalta, ruohonjuuritasolla. Hallituksella ei todellisuudessa ole, eikä ole koskaan ollutkaan enemmistön tukea. Se vain näyttää siltä, kun niin moni ei ole riittävän kiinnostunut politiikasta ymmärtääkseen mitä äänestää.