Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sosiaalityöntekijä tosiaankin "pakottaa" kotikäynnin? Kävin hakemassa täydentävää toimeentulotukea ja selvittämässä tilannetta...

Vierailija
19.01.2024 |

Tuo sossu sitten kirjasi asioita mm. epäsiististä olemuksestani ja oudosta käytöksestä.

Noilla yrittää oikeuttaa kotikäyntiä tarkastaakseen elinolot ja onko "kaikki kunnossa"

Asun yksin, lapsia ei ole.

Meneekö ihan lain mukaan?

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noitakin pellejä on olemassa? Joku terkkari, "omavalmentaja" ja sossu. Mtään hyötyä noista ei ole. Veronmaksajat maksavat noiden palkan.

Oikeuttaakseen omaa olemassaoloaan. Holhoavia tanttoja, eihän kukaan täyspäinen toisten asioihin tuolla tavalla tunkeudu. Aiheuttavat mielettömiä traumoja ihmisille "huolineen", "epäilyksineen" ja tunkeutumisineen henkilön asioihin ja tiloihin. Sairaita yksilöitä kerta kaikkiaan

Vierailija
162/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikäynti voi olla syy ettei usko sinun asuvan missään, minulle virkailija itse sanoi noin ja jätti katsomatta sopimuksen. Väittää yhä etten asu, vaikka vuokra maksut näkyy tililtä, mutta ei halunnut katsoa mitään. Oli tehtävä valitus. Jotkut työssä kiusaamista varten. Ei auttamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit susta on  joku huolestunut läheinen tehnyt huoli-ilmoituksen.

Kannattaa ihan oikeasti ottaa se tarjottu apu vastaan eikä tapella turhaan. Moni anoo ja suurinpiirtein rukoilee saada apua vuosia siinä onnistumatta.

No kuinkas nyt on mahdollista että jotkut eivät sitten saa sitä apua? Melkoisen ristiriitaista. Kaikkea paskaa te kyllä keksitte selitellä, kuulostatte melko typeriltä monissa kommenteissanne.

Erittäin hyvä kysymys. Niitä, jotka apua rukoilevat ei auteta ja niitä, jotka apua eivät halua pakkoholhotaan? Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
164/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sosiaalitoimisto virkailija epäili että vuokra ilmainen asunto tyhjä, ei katso tiliotteita kertaakaan. Meni niin pitkälle otti yhteyttä jopa isännöitsijään. Tein valituksen. Ainoa syy tuolle se että hän ei halua olla työssä, hän on pois joka viikko 1-3 päivää ja ei halua olla työssä niin kostaa sitä muille. Olen päihteetön, ei vaikuta kohteluun. Onneksi olen vahva ja en ala nujertua siksi kun kiusaa. Moni ei tuolla alalla viihdy ja kostaa muille oman alan valintaansa. Ja kiusattavaksi valitaan ns. Helpot kohteet kuten naiset tai perheet, muille ei uskalleta. Itse sanon takaisin, siitä ei tykätä pitäisi olla hiljaa kiusattavana. 

Vierailija
165/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on loistavaa. Sotke kotona ja hajota mööpeleitä (tai laita niihin jotain pisteitä jotka näyttää luteilta) niin saat neuvoteltua ilmaisen siivoojan ja huonekalut sossun piikkiin. 

Vierailija
166/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on loistavaa. Sotke kotona ja hajota mööpeleitä (tai laita niihin jotain pisteitä jotka näyttää luteilta) niin saat neuvoteltua ilmaisen siivoojan ja huonekalut sossun piikkiin. 

Oikeisiin ongelmiin ei sitten saa sitä apua kuulemma.

Vierailija
167/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta, mutta toisaalta me eletään sairaassa valtiossa.

Vierailija
168/168 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sairaalta, mutta toisaalta me eletään sairaassa valtiossa.

Mielivaltaa toteutetaan niin aikuisten kuin lastenkin kohdalla. Pitäkää perheistänne huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän