Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)

Vierailija
19.01.2024 |

No eipä yllättänyt. 

Myös puolueena PS on epämiellyttävin. 

Lähde: Maaseudun Tulevaisuus 

Kommentit (448)

Vierailija
281/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on pahimpia valehtelijoita. Ovat pettäneet jokaisen vaalilupauksensa, kokoomuksen  apulaiset.

Vierailija
282/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti petteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä  Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen

Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.

Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.

Olet väärässä. Äänestäminen tapahtuu niin päin, että ne ihmiset, jotka kannatta

Ketjun aiheena on se, ketä ei äänestäisi, ei se ketä äänestäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin muistaa, että voi olla vain yksi Mestari. Ja hän on helmikuussa koko kansan presidentti.

Mistä oot hankkinut noi sun positiivisuus jyvät , mitä ne on ja minkä hintasta ovat? Masennus vaivaa ja haluan samaa mitä sinäkin vedät.

Vierailija
284/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta henkilö, joka on tuomittu rikoksesta ei saisi olla presidenttiehdokkaana.

... eikä eduskunnan puhemiehenä.

Rikos? Tekemällä tehtiin väkisin. Että päästään sanomaan. Olihan homouskin rikos (1971) ja monissa maissa edelleen.Hallituksessa on paljon rikoksista tuomittuja myös muissakin puolueissa kuin ps. Miksi ? Miksi näin? Loppuisiko edustajat..

Aika vähän vaadittu että Suomen presidentti ei olisi tuomittu rikollinen. Pitäisi onnistua.

Vierailija
285/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä  Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen

Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.

Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.

Myöskin aggressiivesti käyttäytyvä Li saa ihmisten antipatiat.

Niin, siksihän hän onkin toisiksi epämieluisin ehdokasvaihtoehto heti Halla-ahon jälkeen.

Vierailija
286/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Kerro ihmeessä tarkemmin perverssioistasi ja väkivaltafantasioistasi. Miten ne liittyy

Olen pahoillani, että viestini osui sinua sellaiseen kipupisteeseen, että kiukultasi et kyennyt luetun ymmärtämiseen.

Vierailija
287/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kainuussa kaikki on halla-ahon puolella ja kaikki vihaa haavistoa homouden takia, ruokajonossa ainakin

Kaikki eli kake, make, pera ja sä.

Vierailija
288/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin moni kokoomuslainen nainen myöskään kyllä äänestää Halla-ahoa. 

Vierailija
289/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on Halla-ahon kannatusprosentti persuissa? 

Vierailija
290/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äänestän Jussia vastaan. Persut on tuhonneet Suomea jo tarpeeksi. Ennen miehen saanaan pystyi luottamaan, arvostettiin muita ihmisiä, noudatettiin sääntöjä ja halveksittiin rikollisia.

Vierailija
291/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde maaseudun tulevaisuus; onko totta että maaseudulla halutaan siis päinvastoin kuin PS:t vaativat ?

Ps haluaisivat pitää maaseudun asuttuna, palvelut lähellä. Polttoaineen hinnat kohtuullisina.

Leikkauksia, joita tehdään, ei Ps. niistä yksin päätä, vaan joutuu myötäilemään muuta hallitusta, tekemään kompromisseja.

mikäli leikkaukset sattuvat, niistä sitten syytetään aina yksin perussuomalaisia, riippumatta ovatko hallituksessa tai oppositiossa.

Vierailija
292/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi pressaksi vasemmalta, keskeltä enkä vihreistä ketään mutta en myöskää hyväksy ehdokasta joka on konservatiivinen. Missä ovat kaikki liberaalit oikeistolaiset?

Itse näen Halla-ahon vanhanaikaisen liberaalina, siis aitona suvaitsevaisena tietyin poikkeuksin. Itse näin sanonut, tuore Futucastin haastis avaa hänen maailmaansa hyvin. 

Liberaali oikeistolainen jenkkimalliin on Stubb, eli häntä kiinnostaa vain raha ja tämä istuu täysin yhteen monen hyvin huolestuttavan markkinapyrkimyksen kanssa. Ei pennin vertaa mikään suomalaisuuden varjeleminen tai "nurkkapatrioottisuus", joksi tervepäinen historiatajuinen  kansallishenkisyyskin leimataan. Ihme vimma nykyään että kaikki kärjistettävä äärimmilleen. Ikäänkuin emme saisi enää tietää keitä olemme.

Vierailija
293/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, ettei jengi halua rasistia presidentiksi.

Vierailija
294/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahosta ei koskaan tule Suomen presidenttiä. Ja hyvä niin. Puhemiehen paikka jää hänen uransa kohokohdakseen. Seuraavissa vaaleissa sekin paikka menee joko kokoomukselle tai demareille. 

Vierailija
295/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta henkilö, joka on tuomittu rikoksesta ei saisi olla presidenttiehdokkaana.

... eikä eduskunnan puhemiehenä.

Rikos? Tekemällä tehtiin väkisin. Että päästään sanomaan. Olihan homouskin rikos (1971) ja monissa maissa edelleen.Hallituksessa on paljon rikoksista tuomittuja myös muissakin puolueissa kuin ps. Miksi ? Miksi näin? Loppuisiko edustajat..

Aika vähän vaadittu että Suomen presidentti ei olisi tuomittu rikollinen. Pitäisi onnistua.

Niin kaikki ovat syntisiä ja syyllisiä jos mittapuuna suomen löyhä oikeus joihinkin asioihin. Mikäli mittapuuna että ei papereissa tuomittu niin niitä voi löytyä. Asenne voi olla silti rikollinen. Syyllistyä tietämättään rikokseen. Liikenteessä tai kävellä punaisia päin, vahingossa tietenkin.Rikos kuin rikos

Vierailija
296/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltolalla on eniten kansainvälisen politiikan tuntemusta ja on koko kansan edustaja koska ei ole sitoutunut puolueeseen eikä politiikkaan.

Käys pirruutas lukemassa Aaltolan vastaukset Ylen vaalikoneeseen. Ydinaseet suomeen, natomiehitys kaikkialle Suomeen Ahvenanmaahan myös. Presidentin vallan voi myydä sotatilanteessa muille.. 

Oikea viisauden ja maltillisuuden Tonava tämä Aaltola.

Vierailija
297/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää Jussia jonain mestarina ja Suomen pelastajana, ei voi itse olla kovin älykäs.

Vierailija
298/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattua:Olen pahoillani, että viestini osui sinua sellaiseen kipupisteeseen, että kiukultasi et kyennyt luetun ymmärtämiseen.

yhtä hyvin ymmärretty kuin lähes 100% vih-vas-sos linjan kommunistien (sanovat myös sosiaalisteiksi) -vastakommenteista. Mutta en odottanutkaan perusteluja kun niitä ei pystytä antamaan, on vain vanhoja hokemia

kiukku lisää sosialistien vihaa kun itse ovat ahdingon aiheuttaneet-miljardien jakaminen . Syyllistä etsitään aina ja iankaikkisesti muista. Kiukku kasvaa kun ps kertoo totuuden maamme tilasta ja yrittää pelastaa sen mikä pelastettavissa on.

Ehdotuksia ei tehdä eikä osata tehdä, mistä leikattaisiin. Liitot huutaa samaa virttä. Mistään ei saisi leikata.

Hurraa, tehdään marinit, otetaan miljardivelkaa vaikka tuplat lisää. Jaetaan kaikille, myös ulkomaille. Kellään ei kurjuutta tällöin. Sosialistien lyhytnäköisyys. Ei järkeä tehdään vaan velkaa.

Vierailija
299/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän Mika Aaltolaa. Tulee politiikan ulkopuolelta kuin Ahtisaarikin ja hänkin oli kansan presidentti.

Nato miehitys ja ydinaseet koko suomeen ja presidentin viran voi myydä sopuhintaan kriisitilanteessa.

No ainakin hän on rehellinen siitä että livistäisi heti kun tulee tosi tilanne eteen.

Vierailija
300/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia on hädissään Halla-ahon nousevasta kannatuksesta. Ajojahti käynnistyi samantien. Vähän sama kuin kesän rasismijahti. Halla-ahoa kaadetaan nyt median toimesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän