Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)

Vierailija
19.01.2024 |

No eipä yllättänyt. 

Myös puolueena PS on epämiellyttävin. 

Lähde: Maaseudun Tulevaisuus 

Kommentit (448)

Vierailija
261/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näkevät hänen vaimonsa katseen ja ymmärtävät mikä on sammuttanut ilon.

Vierailija
262/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täällä päivästä toiseen haukutte naisia ja vihervassareita on toki hyvää vaalimainosta persu ehdokkaalle...eiku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni ISn vaalitentti vähän pipariksi. Kohta Jucci vaatii että iltapäivälehdet kielletään. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010130010.html

Vierailija
264/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä  Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen

Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.

Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.

Vierailija
265/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin muistaa, että voi olla vain yksi Mestari. Ja hän on helmikuussa koko kansan presidentti.

Vierailija
266/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä rajanylitysrikokset ym. satavat Halla-ahon laariin. Luulenpa, että mies nähdään toisella kierroksella. On aika selvää, että Suomi on otettava kovempia otteita.

Olen itse jo äänestänyt enkä äänestänyt Halla-ahoa. Mutta jos toisella kierroksella on vastakkain Haavisto ja Halla-aho, äänestän jälkimmäistä.

Vierailija
267/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti petteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä  Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen

Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.

Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.

Olet väärässä. Äänestäminen tapahtuu niin päin, että ne ihmiset, jotka kannattavat Halla-ahos, äänestävät häntä. Loput äänestävät jotakuta toista kahdeksasta ehdokkaasta, tai eivät äänestä ollenkaan.

Siksi ei ole väliä, moniko vastustaa, väliä on vain sillä, kuinka moni kannattaa.

Tämän ketjun logiikallahan yli 75% kansasta vastustaa ihan jokaista ehdokasta ja puoluetta. On meillä silti eduskunta, ja saamme presidentinkin, kaikesta vastustuksesta huolimatta. 

Vierailija
268/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?

Myöskin aggressiivesti käyttäytyvä Li saa ihmisten antipatiat.

Vierailija
269/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin muistaa, että voi olla vain yksi Mestari. Ja hän on helmikuussa koko kansan presidentti.

e ole

Vierailija
270/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.

Ei se sulle aukeakkaan, koska et kuuntele Halla-ahoa vaan elät omassa kuplassa.

Häntä vastustetaan ihan vaan periaatteen vuoksi. Käy lukemassa Suomen uutisten sivuja.

Äänestin Halla-Ahoa siksi kun häntä yle/media haukkuu eniten.

Vierailija
271/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho:  "Työttömyystuet  ja sosiaaliturva  ovat  yhteiskunnan   luksustoimintoja". 

Vierailija
272/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä tarkemmin perverssioistasi ja väkivaltafantasioistasi. Miten ne liittyy tähän?

Vierailija
273/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho:  "Työttömyystuet  ja sosiaaliturva  ovat  yhteiskunnan   luksustoimintoja". 

Paradoksaalista kun varmaan 70% äänestäjistä nauttii jotain yhteiskunnan tukea.

Vierailija
274/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho välittää tosiasioista eikä vaan kerää pisteitä, toisin kuin muut poliitikot. Tietysti häntä vihataan.

Vierailija
275/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tosiasioista  kun  valehteli  jopa lapsiensa lukumäärästä?

Vierailija
276/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tosiasioista  kun  valehteli  jopa lapsiensa lukumäärästä?

Yhteiskunnallisista tosiasioista.

Vierailija
277/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi tulla yllätyksenä kenellekään, ei edes Petterille.

Vierailija
278/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.

Johtuu siitä, että sinä et ymmärrä tosiasioita, uskot valehtelijoita. 

Vierailija
279/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta henkilö, joka on tuomittu rikoksesta ei saisi olla presidenttiehdokkaana.

... eikä eduskunnan puhemiehenä.

Rikos? Tekemällä tehtiin väkisin. Että päästään sanomaan. Olihan homouskin rikos (1971) ja monissa maissa edelleen.Hallituksessa on paljon rikoksista tuomittuja myös muissakin puolueissa kuin ps. Miksi ? Miksi näin? Loppuisiko edustajat..

Vierailija
280/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiten vastustetaan Ollia, joka on Oxfordista väitellyt ekonomisti, ollut EU:n johtotehtävissä, kokemusta myös Suomen politiikasta ja tällä hetkellä Suomen Pankin pääjohtaja. Hän on ainoa, joka pystyy yhdistämään suomalaiset. Minun valintani on numero 3.

Kuin myös kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan