SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)
No eipä yllättänyt.
Myös puolueena PS on epämiellyttävin.
Lähde: Maaseudun Tulevaisuus
Kommentit (448)
Se, että täällä päivästä toiseen haukutte naisia ja vihervassareita on toki hyvää vaalimainosta persu ehdokkaalle...eiku.
Nyt meni ISn vaalitentti vähän pipariksi. Kohta Jucci vaatii että iltapäivälehdet kielletään. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010130010.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?
Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen
Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.
Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että voi olla vain yksi Mestari. Ja hän on helmikuussa koko kansan presidentti.
Kyllähän nämä rajanylitysrikokset ym. satavat Halla-ahon laariin. Luulenpa, että mies nähdään toisella kierroksella. On aika selvää, että Suomi on otettava kovempia otteita.
Olen itse jo äänestänyt enkä äänestänyt Halla-ahoa. Mutta jos toisella kierroksella on vastakkain Haavisto ja Halla-aho, äänestän jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti petteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?
Minua ei haittaa yhtään ja olen täysin samaa mieltä Jussin kanssa.Mutta en olekaan su vak ki.t.nainen
Mutta nythän ei ole kyse siitä, että ketä nämä kommentit eivät haittaa, vaan ketä haittaa. On päivän selvää, että meillä on kansalaisissa kaltaistasi ääriaineista jolla on väkivaltafantasioita ja Halla-aho on ilman muuta yhtenä samanlaisena teidän ehdokkaanne.
Tulos on kuitenkin se, että enemistö ei ole kanssanne samoilla linjoilla ja siksi tuo MT:n gallupin tulos on tuollainen.
Olet väärässä. Äänestäminen tapahtuu niin päin, että ne ihmiset, jotka kannattavat Halla-ahos, äänestävät häntä. Loput äänestävät jotakuta toista kahdeksasta ehdokkaasta, tai eivät äänestä ollenkaan.
Siksi ei ole väliä, moniko vastustaa, väliä on vain sillä, kuinka moni kannattaa.
Tämän ketjun logiikallahan yli 75% kansasta vastustaa ihan jokaista ehdokasta ja puoluetta. On meillä silti eduskunta, ja saamme presidentinkin, kaikesta vastustuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin Halla-ahon suosio perustuu, onko ihmisillä niin lyhyt muisti etteivät muista kun Halla-aho ilmoitti ketä naisia pitäisi r*skata?
Myöskin aggressiivesti käyttäytyvä Li saa ihmisten antipatiat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin muistaa, että voi olla vain yksi Mestari. Ja hän on helmikuussa koko kansan presidentti.
e ole
Vierailija kirjoitti:
Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.
Ei se sulle aukeakkaan, koska et kuuntele Halla-ahoa vaan elät omassa kuplassa.
Häntä vastustetaan ihan vaan periaatteen vuoksi. Käy lukemassa Suomen uutisten sivuja.
Äänestin Halla-Ahoa siksi kun häntä yle/media haukkuu eniten.
Halla-aho: "Työttömyystuet ja sosiaaliturva ovat yhteiskunnan luksustoimintoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä tarkemmin perverssioistasi ja väkivaltafantasioistasi. Miten ne liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho: "Työttömyystuet ja sosiaaliturva ovat yhteiskunnan luksustoimintoja".
Paradoksaalista kun varmaan 70% äänestäjistä nauttii jotain yhteiskunnan tukea.
Halla-aho välittää tosiasioista eikä vaan kerää pisteitä, toisin kuin muut poliitikot. Tietysti häntä vihataan.
Mistä tosiasioista kun valehteli jopa lapsiensa lukumäärästä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tosiasioista kun valehteli jopa lapsiensa lukumäärästä?
Yhteiskunnallisista tosiasioista.
Tämä ei voi tulla yllätyksenä kenellekään, ei edes Petterille.
Vierailija kirjoitti:
Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.
Johtuu siitä, että sinä et ymmärrä tosiasioita, uskot valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta henkilö, joka on tuomittu rikoksesta ei saisi olla presidenttiehdokkaana.
... eikä eduskunnan puhemiehenä.
Rikos? Tekemällä tehtiin väkisin. Että päästään sanomaan. Olihan homouskin rikos (1971) ja monissa maissa edelleen.Hallituksessa on paljon rikoksista tuomittuja myös muissakin puolueissa kuin ps. Miksi ? Miksi näin? Loppuisiko edustajat..
Vierailija kirjoitti:
Vähiten vastustetaan Ollia, joka on Oxfordista väitellyt ekonomisti, ollut EU:n johtotehtävissä, kokemusta myös Suomen politiikasta ja tällä hetkellä Suomen Pankin pääjohtaja. Hän on ainoa, joka pystyy yhdistämään suomalaiset. Minun valintani on numero 3.
Kuin myös kolme.
Naiset näkevät hänen vaimonsa katseen ja ymmärtävät mikä on sammuttanut ilon.