Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailun ongelma

Vierailija
18.01.2024 |

Onko teillä muilla sitä ongelmaa että ette pysty kiinnostumaan netin kautta ihmisistä? Vieraalle ihmiselle ei jaksa alkaa kertoilla itsestään ja homma tuntuu raskaalta työhaastattelulta ja sitten kun tavataan niin mitään kemiaa ei ole. Itse petyn joka kerta kun tapaan nettideitin vaikka hän ihan kiva olisikin. Ja olen vuosien aikana tavannut useamman kymmentä. Ihastun vain oikeassa elämässä tavattuihin ihmisiin mutta saan aina torjuvan vastaanoton. 

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välillä käyn jos tyyppi vaikuttaa normaalilta vaikkei nyt heti ulkonäkö niin sykähdyttäisikään. Livenä voi löytyä ihan kelpo kaveri ja tutustumallahan sitä paremmin tietää. Tosin miehet yleensä ghostaa treffien jälkeen tai infoaa et ei ole kipinää.

Itsetunto laskenut nettimiesten takia kuin lehmän häntä. 

Monilla treffeillä käynyt eikä ole kukaan ghostannut. Päin vastoin saanut itse olla se osapuoli joka kertoo ettei kipinää ole.

Se kertoo kaiken ulkonäöstäsi.

Omasta mielestäni en ole mikään kaunotar vaan ihan normaalin näköinen nainen. Ehkä sitten miellytän miesten silmää. Hoikka kyllä olen, en polta, enkä juo, hyvä työ, elämä tasapainossa ja kaikki treffit venyy kun juttua riittää sekä huumoria. Luulen että ne ovat myös asioita jotka vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö. Tai ne vaikuttaa ainakin itselle paljon enemmän kuin ulkonäkö, että on peruspalikat kunnossa. 

Vierailija
42/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ketutti, että aina on käsitelty ne kuvat. Itse en käsittele yhtäkään kuvaani. Lopulta laitoin, että en ole käsitellyt profiilini kuvia, toivottavasti et sinäkään. Siihen loppui naisten kiinnostus. En tiedä, oliko tuo liian hyökkäävästi kommentoitu, vaikka minusta on ihan ok sanoa asiasta kun ikinä kuvat ei sitten vastaa totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeitä tähän ongelmaan:

- Mies tekee aina aloitteen, netissä ja kaikkialla.

- Älä hyväksy kahvi/kävelydeittejä. Mies tarjoaa illallisen tai mitään deittejä ei tule. Etkä jousta standardeistasi.

Olen eri, mutta minä en haluaisi ekoilla treffeillä minnekään illalliselle. Ja toisaalta en kyllä näe, miten miehen tarjoama illallinen karsisi pelkän seksin perässä olijat tai ongelmatyypit. 

Vierailija
44/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tinderissä tai muualla netissä todellakaan kannata kauaa lätistä, vaan tapaamaan pikaisesti siitä. Se on ainoa tapa jolla sen sitten näkee oikeasti. Ajanhukkaa tsättäily kun päässään muodostettu mielikuva on kuitenkin valheellinen.

Tämän kun miehetkin ymmärtäisivät. Pari päivää asiallista (ei seksiviestejä) keskustelua ja sit treffeille. Mut ei. Monilla menee pupu pöksyyn. Syykin on selvinnyt, sillä todella moni tindermies on hirveän epävarma. Mä en valitettavasti syty hiiristä.

Älä sitten syty. Syty niistä miehistä, jotka ottavat liidin ja eivät ole epävarmoja. Suomalaiset miehet ovat kohteliaita, ja noudattavat yleistä naisten toivomaa linjaa, että tekstin välityksellä tutustutaan pitkään ennen minkäänlaista tapaamista. Nainen voi sitten tehdä sen tekstin perusteella pohjakartoituksen, kannattaako miestä tavata.

Vierailija
45/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ketutti, että aina on käsitelty ne kuvat. Itse en käsittele yhtäkään kuvaani. Lopulta laitoin, että en ole käsitellyt profiilini kuvia, toivottavasti et sinäkään. Siihen loppui naisten kiinnostus. En tiedä, oliko tuo liian hyökkäävästi kommentoitu, vaikka minusta on ihan ok sanoa asiasta kun ikinä kuvat ei sitten vastaa totuutta.

Tuleehan tuosta vähän negatiiviset vibat. Itse en laittaisi deitti-ilmoitukseen ikinä käsiteltyjä kuvia, mutta tuon tyyppiset kommentit karkottaisivat silti minutkin. Eikö sun olisi ollut helppo valikoida sieltä vaan ne, joilla ei ole kuvissa filtteriä tms? Kyllähän sen huomaa, jos kuvia on tosi rankasti käsitelty tai jos kuvissa on filtteriä, ja sitten taas joku pieni valotuksen korjaus ei muuta henkilön ulkonäköä niin, että antaisi valheellisen kuvan.

Vierailija
46/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en kanssa jaksa innostua. Useiden suomalaisten miesten kommunikaatio viestittelyssä on niin surkeaa ettei kiinnosta edes tavata. Moi mitä kuuluu(sitten kun vastataan niin vaan joku ok ja keskustelu loppuu), ekana kysymyksenä millasesta seksistä pidät, tai jopa suora seksiehdotus, tai sitten vastaus kaikkiin omiin kysymuksiin tai kertomuksiin vaan joku jaa, juu, niinniin jne. Ja keskustelu loppuu. Ja nämä samat tyypit vuosia palvelussa enkä ihmettele miksi. 

Jep, en ymmärrä miksi edes ovat tinderissä, jos eivät viitsi muuta kirjoittaa kuin ok, täh, oukei jne. Jos muutama päivä on liikaa kirjoitella, niin en usko, että edes seksissä viitsivät tehdä muuta kuin pisto, nosto, ravistus. Tulee niin tympeä kuva kaikin puoli. Siks oon treffaillut ulkkiksia. Niillä kun on käytöstavat yleensä paremmin hallussa. T: sosiaalinen hoikka n

Kukaan ei pakota heitä sinne deittisivuille.

Vierailija
47/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tinderissä tai muualla netissä todellakaan kannata kauaa lätistä, vaan tapaamaan pikaisesti siitä. Se on ainoa tapa jolla sen sitten näkee oikeasti. Ajanhukkaa tsättäily kun päässään muodostettu mielikuva on kuitenkin valheellinen.

Tämän kun miehetkin ymmärtäisivät. Pari päivää asiallista (ei seksiviestejä) keskustelua ja sit treffeille. Mut ei. Monilla menee pupu pöksyyn. Syykin on selvinnyt, sillä todella moni tindermies on hirveän epävarma. Mä en valitettavasti syty hiiristä.

Treffit kahvilassa on niin huono konsepti. Miehiä ei nappaa mennä kahvilaan.

Vierailija
48/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pitää pakottaa itsensä keskustelemaan matchien kanssa. Eikä heissä mitään vikaa ole, mutta tuntuu kuin seinälle juttelisi kotona. Ei siis ole koskaan mitään ihastusta netin kautta. En ihastu kuvien perusteella, vaikka ne olisi miten hyvin otettu. Sitten päädynkin painamaan rastia kaikille. Jos pakotan itseni tykkäämään joistakin, niin en jaksaisi millään viestitellä. Eikä huvita tavata livenä, kun ei ole yhtään ihastunut. 

En vaan tapaa koskaan ketään ilman sovelluksia. Päätin silti poistaa profiilin, koska en myöskään jaksa pakottaa itseäni treffeille. Tuntui vapauttavalta antaa itselle ns. lupa olla yksin. 

Vierailija
49/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pitää pakottaa itsensä keskustelemaan matchien kanssa. Eikä heissä mitään vikaa ole, mutta tuntuu kuin seinälle juttelisi kotona. Ei siis ole koskaan mitään ihastusta netin kautta. En ihastu kuvien perusteella, vaikka ne olisi miten hyvin otettu. Sitten päädynkin painamaan rastia kaikille. Jos pakotan itseni tykkäämään joistakin, niin en jaksaisi millään viestitellä. Eikä huvita tavata livenä, kun ei ole yhtään ihastunut. 

En vaan tapaa koskaan ketään ilman sovelluksia. Päätin silti poistaa profiilin, koska en myöskään jaksa pakottaa itseäni treffeille. Tuntui vapauttavalta antaa itselle ns. lupa olla yksin. 

Hyvä, juuri näin! Ja seuraavan kerran, kun mies lähestyy sinua, niin katsot sitten, lähdetkö treffeille. Kunnon maskuliininen mies lähestyy aivan varmasti haluamaansa naista, ilman, että pelkää naisten antamia ohjeita.

Vierailija
50/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välillä käyn jos tyyppi vaikuttaa normaalilta vaikkei nyt heti ulkonäkö niin sykähdyttäisikään. Livenä voi löytyä ihan kelpo kaveri ja tutustumallahan sitä paremmin tietää. Tosin miehet yleensä ghostaa treffien jälkeen tai infoaa et ei ole kipinää.

Itsetunto laskenut nettimiesten takia kuin lehmän häntä. 

Monilla treffeillä käynyt eikä ole kukaan ghostannut. Päin vastoin saanut itse olla se osapuoli joka kertoo ettei kipinää ole.

Se kertoo kaiken ulkonäöstäsi.

Omasta mielestäni en ole mikään kaunotar vaan ihan normaalin näköinen nainen. Ehkä sitten miellytän miesten silmää. Hoikka kyllä olen, en polta, enkä juo, hyvä työ, elämä tasapainossa ja kaikki treffit venyy kun juttua riittää

Olen huomannut että miehet innostuu ulkonäöstä riippumatta kun nainen edes jollain tapaa vaikuttaa innokkaan kiinnostuneelta heistä. Siksi tällaiset iloiset ja puheliaat naiset menee kuin kuumille kiville. Tässä seurannut eräänkin runsaasti ylipainoa omaavan iloisen naisen meininkiä ja joka mies on kyllä ollut kiinnostunut.

Vierailija
51/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen poistanut nettideittiprofiilit. Jos ei livenä joku tuu vastaan niin oonpahan yksin. Sekään ei ole ongelma.

Vierailija
52/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä kyllä ärsytti. Todella käsiteltyjä tai vanhoja kuvia ja ikäkin vähän sinne päin. En tiedä mitä tämmöisten ihmisten päässä liikkuu. Ilmeisesti hakevat lähinnä tykkäyksiä/ihailua. Treffeille näitä onkin sitten vaikeampi jallittaa kun haluaisivat jäädä sinne täydelliseen virtuaalimaailmaansa. T:tinderiin kyllästynyt nainen

Vierailija
53/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on epärehellisiä eivätkä osaa edes hävetä filtteröintejään. Eivätkä ilmeisesti ymmärrä että livenä se huijaus tulee kuitenkin ilmi.

Vierailija
54/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla liian vanhanaikainen nettideittailuun. En vain pysty tuntemattoman kanssa netin välityksellä saamaan sitä mitä on kun tapaa ihmisen irl. Jotenkin lisäksi vaikea lähteä tapaamaan tuntematonta ihmistä vaikka tämän kanssa olisikin kirjoitellut. Iso kynnys lähteä treffeille enkä ole kyllä ollutkaan kuin kaksilla treffeillä. Olisi noita tarjokkaita ollut joitakin, mutta mä en vain jotenkin osaa innostua.

Bella

Treffaus on yhtä epämiellyttävää kuin työhaastattelu. Sen sijaan itse seurustelu ja työn tekeminen on mukavaa. Treffaus ja työhaastattelut pitäisi jättää kokonaan väliin.

Vierailija
55/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi ehdottaa jotain muutakin paikkaa tai vaikkapa kävelyä. Saunaan en lähde. Itseasiassa sellaista ehdottavat ghostaan hyvin nopeasti.

Vierailija
56/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on epärehellisiä eivätkä osaa edes hävetä filtteröintejään. Eivätkä ilmeisesti ymmärrä että livenä se huijaus tulee kuitenkin ilmi.

Sama miehillä. Enenevissä määrin filtteröityjä kuvia vanhojen kuvien sijaan. Treffeillä se tulee kuitenkin ilmi. Mikä järki? Ja vielä se iästä valehtelu...

Vierailija
57/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi ehdottaa jotain muutakin paikkaa tai vaikkapa kävelyä. Saunaan en lähde. Itseasiassa sellaista ehdottavat ghostaan hyvin nopeasti.

Kävely on kaikkein matalimman standardin treffipyyntö. Miksi välttämättä haluat, ettei mies panosta treffeihin ollenkaan? Oletko perehtynyt, miten maskuliinisuus toimii? Jos mies on sellaisen naisen kanssa treffeillä, jonka mies todella sydämessään haluaa, niin hän on valmis lassoamaan vaikka kuun taivaalta, ja se on miehelle kunnia-asia. Kävelytreffeillä tutustut juuri niihin miehiin, jotka odottavat helppoa saantia ilman minkäänlaista vaivannäköä.

Vierailija
58/237 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavatko miehet sitten yrmyilevän naisen, joka vastaa yksitavuisesti? Olisi kyllä jännää keskustelua :D Täh, ugh, ok, nii? Vai pitäisikö naisen viihdyttää arvon miestä :p

Vierailija
59/237 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva tietää, että olen turhaan käynyt noin 35 vuotta kahvilassa yksinkin ollessani. 

Vierailija
60/237 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi ehdottaa jotain muutakin paikkaa tai vaikkapa kävelyä. Saunaan en lähde. Itseasiassa sellaista ehdott

Jos nyt puhutaan nettitreffeistä, niin ei silloin olla ihastuttu tai tosissaan haluta toista. Ollaan kiinnostuttu tutustumaan ja ensitreffien jälkeen kumpikin voi olla fiiliksellä, ettei halua nähdä uudestaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän