38v sinkkuveljeni KOHTUUTON vaatimus naisen suhteen...Yritin häntä parittaa tuttavanaiselle, mutta ei kelvannut
Tuttavanaiseni ei kelvannu koska hänellä on 2 lasta, ja veljeni kuulemma haluaa vain ja ainoastaan LAPSETTOMAN naisen jonka kankssa sitten myöhemmin hankkisi lapsia???
Eikö hän ymmärrä että alkaa jo olla aika iäkäs, ja on ollut niin pitkään sinkkuna että kannattaisi jo laskea kriteereitä?
Tuttavani on todella upea paketti, en ymmärrä mitä lapset haittaavat?
Veljeni varmaan jää yksin tuota menoa, kun jättää tilaisuutensa käyttämättä.
Minusta aivan uskomatonta toimintaa...
Kommentit (169)
En itse seurustelisi koskaan miehen kanssa, jolla on jo lapsia. Ei kiinnosta sellainen elämä. Sen sijaan omien lasten hankkiminen "joskus tulevaisuudessa" tuotta iässä ei ole enää kovinkaan todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että kyseessä on tuttavasi lapset. Ehkä tuttavasi ei nyt vain "iskenyt. Kun joku kolahtaa niin kolahtaa, siinä vaiheessa ei ole väliä onko lapsia vai ei.
No kyllä sillä minulle on väliä. En todellakaan ala seurustelemaan ihmisen kanssa, joka kolahtaa, mutta jonka elämäntyyli ei sovi itselle. En ala seurustelemaan pelkän rakastumisen takia yhtään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että kyseessä on tuttavasi lapset. Ehkä tuttavasi ei nyt vain "iskenyt. Kun joku kolahtaa niin kolahtaa, siinä vaiheessa ei ole väliä onko lapsia vai ei.
No kyllä sillä minulle on väliä. En todellakaan ala seurustelemaan ihmisen kanssa, joka kolahtaa, mutta jonka elämäntyyli ei sovi itselle. En ala seurustelemaan pelkän rakastumisen takia yhtään kenenkään kanssa.
Pakko kysyä: oletko koskaan rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä jotka "rakastuvat" vähän väliä? Itse olin 48 kun rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni. Jos siitä alkanut suhde loppuu, tuskin sitä tapahtuu enää tämän ihmiselämän puitteissa. Minulle tämä ei ole "pelkkä" rakastuminen vaan kirjaimellisesti once in a lifetime -juttu. Ehkä emme ymmärrä siksi toisiamme lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kuinka moni olisi valmis luopumaan lapsihaaveestaan rakastumisen takia pysyvästi, jos rakastuisi ihmiseen, joka ei halua lapsia? Jo olemassaolevat lapset ovat, ja heidän tuleekin olla vanhempiensa elämän ykkösprioriteetti ja tärkeimpiä ihmisiä, joiden tarpeet menevät kaiken ja kaikkien muiden edelle. Itse en halua rakentaa elämäni tärkeintä ihmissuhdetta sellaiselle pohjalle, jossa kumppanini on minulle itselleni kaikkein tärkein, ja minä olen hänelle ehkä toiseksi tai kolmanneksi tärkein, ja arjen asioissakin aina kakkossijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä: oletko koskaan rakastunut?
Ymmärsitkö lukemaasi? Rakastumisesta huolimatta en ala suhteeseen, jos se ei ole sopiva. Rakastuminen on hetken huumaa eikä sen varaan kannata suhdetta rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ihmisiä jotka "rakastuvat" vähän väliä? Itse olin 48 kun rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni. Jos siitä alkanut suhde loppuu, tuskin sitä tapahtuu enää tämän ihmiselämän puitteissa. Minulle tämä ei ole "pelkkä" rakastuminen vaan kirjaimellisesti once in a lifetime -juttu. Ehkä emme ymmärrä siksi toisiamme lainkaan.
En rakastu jatkuvasti. Mutta en luo suhdettani rakastumisen takia. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Rakastaminen tulee taas vuosien saatossa yhä syvemmäksi. Vaikka rakastuisin mieheen, jolla on lapsia, en aloittaisi miehen kanssa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen aikansa hankkia omia lapsia meni jo, yritä saada hänet tajuamaan se
Nyt kiinnostaisi kuulla että millä perusteella meni
Iän perusteella halloo. Ei 38 vuotias saa 25-vuotiasta suomalaisnaista perheentekoon.
Kyllä saa jos on hyvännäköinen ja asiat kunnossa.
T. Nainen 25
Olet aikamoinen h...u,.++o+r..a. 13 v ikäeroa, huh huh.
Oikeastiko rinnastat sen että jollain on lapsi(a) siihen että joku on raiskaaja tai kehitysvammainen? Aika paksua. Enkä malta olla edelleen kertaamatta että jokainen saa tykätä ja olla tykkäämättä just mistä haluaa. Mutta älkää puhuko kaikkien suulla. Itse rakastuin mieheen jolla on lapsi. Paras isä jonka tunnen (ja omanikin on hyvä) sen lisäksi että hän on paras ihminen jonka tunnen ja elämäni rakkaus.