Kauhee nälkä ei mitään ruokaa kaapissa.
Tuet tulee 12 päivän päästä eikä ole rahaa kuin 2.13 tilillä. Kela hylkäs tukihakemuksen koska muka olen tienannut liikaa, sain viime kuussa kulukorvauksia 9 euroa päivässä 15 päivältä ja kela otti ne tuloiksi huomioon. Maksoin laskut ja luulin että saan kulukorvauksia mutta en saa joten nyt ei ole rahaa eikä ruokaa.
Kommentit (63)
Osta uuden seelannin sisäfilettä lidlistä 20€/kg.
Satasella viiniä ja ruokaa tänään,ei tunnu missään.
Mä ostaisin vaikka makaronia koko rahalla ja soittaisin seurakunnan diakoniatyön tekijälle.
Mikäs olikaan eilinen summa minkä ilmoitit 🤣
Ei minullakaan paljoa ole, mutta kyllä sen verran, että kaverille riittäisi. Olen just lämmittämässä muusia ja nakkikastiketta.
Siitä rankaistaan kun menee töihin ja tuet pienenee koska 9 euron kulukorvaus on tuloa.
Mulla on Kela Gold ja rahaa tulee kuin rännistä. Kaapit pursuavat ruokaa, oma auto parkissa ja lomamatkat odottavat kesäkuussa: Gdansk ja Rooma varattuna.
Kaurapuuroa. 0.90e ja margariiniä. 0.95e
Lisäksi tölkkien pullojen keräys päivittäin
827
Taas uusi trolli avaus elämäänsä kyllästyneeltä häiriköltä. Mitä jos imeskelisit kiviä kun ne maistuu ihan hyvältä.
Tukien varassa elävien laiskurielukoitten kannattaisi mennä töihin ja alkaa tienaamaan sekä lopettaa uliseminen kun olette itse syypäitä nälkäänne.
Mene junan alle niin loppuu nälkä kertaheitolla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö huomenna jonottamaan ruokajakoon ?
Onks teillä päin joka päivä?
Kannattiaisko ap:n laittaa perunaan ja muuta kasvamaan niin ei tarvitse elää nälässä. Tuet eivät riitä kaikkien pummi loisten elättämiseen.
Ehdotan tupakoinnnin ja viinan juonnin lopettamista niin rahat riittää paremmin.
Miksi et kerää pulloja niin saisit lisä rahaa ja voisit olla jo miljonääri.
Hei mut jos sulla on sitä majoneesia jääkaapissa niin voit taikoa mitä vaan ruokaa nenän eteen!
Nälkä lähtee syömällä. Nuha taas nussimalla.
Pääsetkö huomenna jonottamaan ruokajakoon ?