Miksi tummatukkaisuus luonnostaan tulee kalliiksi naiselle?
Kommentit (42)
silloin täysin harmaat, tosi tuuheat.
Perin outoa minusta.
Olisi tosi kiva, jos tänne pystyisi laittamaan kuvansa. Voisin sitten kysyä näytänkö epäilyttävältä tummine hiuksineni =)
Mä voin kyllä rehellisesti sanoa, että myöskään ihmisten luotettavuus tai älykkyys ole liitoksissa hiusten väriin. :D
ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!
Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.
Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!
Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...
Mä olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, iho on vaalea ja en ole erityisen karvainen.
Ihan samalla tavalla karvoja voi olla paljon vaaleahiuksisella ihmisellä.
kauniita, uljaita, upeita! Olen tumma ja haluaisin olla vieläkin tummempi. Vaaleat ihmiset ovat minusta jotenkin värittömiä..tylsiä?
M.M. taisi nousta pinnalle muillakin avuilla kuin pelkästään hiustensa värillä? Ja harvalla blondilla on sellainen vetyperoksidiblondaus kuin M.M:llä, ja jos onkin niin se on sellainen ohut hiirenhäntä. Ja kulmakarvat, omaavatko blondit edes niitä?
Vierailija:
ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!
Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.
Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!
Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...
...katsokaapas minkä väriset naiset voittavat AINA POIKKEUKSETTA miss universum yms. tittelit. Ei siellä paljon blondeja näy. siinä teille kauneusihannetta.
Silti mun pitää nyppiä nännien ympäriltä karvoja joka viikko. Inhottavaa!
unohdin siis mainita että ne " viikseni" kyllä ajelen ja/tai vaalennan!
Syy siihen, miksi haluan pitää käsikarvani on se, että minua kiusattiin käsikarvojeni takia. Se kasvatti minut tälläiseksi kuin nyt olen!
Ja ihan 100% hetero olen, en minä karvoistani " nauti" , ne vain ovat osa minua ja minuuttani. Pitääkö sitä sen tarkemmin selvitellä...
Vaaleita on maailmassa 1,8% niin onhan se todennäköisempää että tumma voittaa.
Vierailija:
...katsokaapas minkä väriset naiset voittavat AINA POIKKEUKSETTA miss universum yms. tittelit. Ei siellä paljon blondeja näy. siinä teille kauneusihannetta.
Vierailija:
..kisoissa on (esim. suomalaiset eivät ole vielä tajunneet minkä väriset ovat kauniimpia) mutta kas kummaa eivät ikinä pärjää.
ei siitä pääse yli eikä ympäri. VARSINKIN ne vaaleanpunaiset suomalaiset possut erottaa joka paikassa.
Et kai voi olla niin sokea, ettetkö huomaisi tummien (esim. latinoiden) päätä kääntävää kauneutta?
Vierailija:
Vierailija:
ei siitä pääse yli eikä ympäri. VARSINKIN ne vaaleanpunaiset suomalaiset possut erottaa joka paikassa.
Aivan samalla tavalla 1970-luvulla pärjäsi vaaleat nyt on tummien vuoro.
Tunnen vain harvoja joilla on kauniit puhtaan vaaleat hiukset ja sitten on näitä maantienharmaita " blondeja" . Vaaleanpunaisella iholla varustettuja pönäköitä lössyköitä.
Minulla tummanruskea tukka, mutta vihreät silmät ja vaalea iho. Ihokarvat käsissä ihan vaaleat, eivät edes erotu. Viiksiä ei kasva, oikeastaan edes mitään haituvaa, mitä blondeillakin joskus näkee. Sääriä sheivaan aika ajoin. Ainoa, missä enemmän " työtä" on kainalot, karva aika vahvaa. Mutta vahvaa on kulmissa ja ripsissäkin :) Mieluummin niin :)
Rahaa " tummana olemiseen" ei ole mennyt, mitä nyt silloin tällöin testailen värejä hiuksiin. Mutta tietääkseni niin tekevät blonditkin, usein enemmän.
perimä sen määrää, kuten hiusten värinkin. Mutta värillä ja hiusten päässä pysymisellä ei le mitään keskenäistä tekemistä