Miksi tummatukkaisuus luonnostaan tulee kalliiksi naiselle?
Kommentit (42)
Miten niin kalliiksi? Nyt en ymmärrä. Olen itse tummatukkainen eikä tämä varmaan sen kalliimmaksi ole tullut kuin vaaleammillakaan.
aloitin omien karvojen sheivaamisen käsistä ym. jo 13v.
Vierailija:
Miten niin kalliiksi? Nyt en ymmärrä. Olen itse tummatukkainen eikä tämä varmaan sen kalliimmaksi ole tullut kuin vaaleammillakaan.
ENkä ole mielestäni niitä karvoja ole joutunut sheivaamaankaan yhtään enempää kuin blondikaverini.
Pelkkä tummatukkaisuus ei siis tarkoita sitä, että olisi myös tummat ja runsaat käsikarvat.
Minun vastaukseni on, ettei se sen kalliimmaksi tule kuin vaaleillakaan ihmisillä.
En minä ainakaan ole mitenkään erityisen karvainen. Käsivarsissa on niin hennot karvat, etten niille tee mitään. Kesällä ne vaalenevat eivätkä juurikaan erotu. Jaloissa on kyllä tummat vahvat karvat, mutta ei niiden ajeluun rahaa pala. Viikset eivät ole vielä alkaneet kasvaa.
Onneksi sain rahaa äidiltä käydä säännöllisesti kosmetologilla.
Paljonko menee blondilla rahaa että saa kulmakarvansa näkyviin?
Mistä tietää että blondilla on rahat loppu? siitä kun se on epätoivoisena piirtänyt kynällä kulmakarvansa.
Minulla on blondeja ystäviä, jotka ajelevat karvansa yhtä usein kuin minäkin. Käsikarvat on hillityt ja vaalenevat kesällä entisestään ja viiksiä ei ole näkynyt.
T:11
Vierailija:
Minulla on blondeja ystäviä, jotka ajelevat karvansa yhtä usein kuin minäkin. Käsikarvat on hillityt ja vaalenevat kesällä entisestään ja viiksiä ei ole näkynyt.T:11
suuri kun on muutenkin vaalea tukka.
Vierailija:
Paljonko menee blondilla rahaa että saa kulmakarvansa näkyviin?
Mistä tietää että blondilla on rahat loppu? siitä kun se on epätoivoisena piirtänyt kynällä kulmakarvansa.
Aika jännää, kun luulis että tummahiuksiset jotenkin parempilaatuiset, mutta ei se sitten pidä paikkaansa.
Ei oo tarvinut koskaan mustia ripsiä tai tummia kulmakarvoja värjäillä.
Vierailija:
Ei oo tarvinut koskaan mustia ripsiä tai tummia kulmakarvoja värjäillä.
Mutta omien laskujeni mukaan oman pääni blondaaminen/juurikasvun värjääminen (että erotun maantiestä) on paljon kalliinpaa kuin sheivaaminen, jota sitäkin teen säännöllisin väliajoin.
Olen itse kyllä kateellinen tummahiuksiselle sisaelleni, joka nyt lähellä viitäkymppiä on saanut tyylikkäät harmaat " raidat" . Ei mitään kasoja, vaan kuin kampaajalla raidoitetut hiukset. Ja vanhempana, jos mummoomme tulee, saa upeat hopeiset hiukset.
Ihokarvat kasvaa siinä missä muillakin ja niistä selviää Venuksella. Kasvoihin minulla ei kasva sen enempää karvoja kuin muillekaan suomalaisille. Kaiketi pitää mennä etelämpään, että alkaa parta naisilla kasvaa :D