Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tummatukkaisuus luonnostaan tulee kalliiksi naiselle?

Vierailija
09.01.2007 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perimä sen määrää, kuten hiusten värinkin. Mutta värillä ja hiusten päässä pysymisellä ei le mitään keskenäistä tekemistä

Vierailija
2/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin täysin harmaat, tosi tuuheat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin outoa minusta.

Olisi tosi kiva, jos tänne pystyisi laittamaan kuvansa. Voisin sitten kysyä näytänkö epäilyttävältä tummine hiuksineni =)

Vierailija
4/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä rehellisesti sanoa, että myöskään ihmisten luotettavuus tai älykkyys ole liitoksissa hiusten väriin. :D

Vierailija
5/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!

Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.

Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!

Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...

Vierailija
6/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, iho on vaalea ja en ole erityisen karvainen.

Ihan samalla tavalla karvoja voi olla paljon vaaleahiuksisella ihmisellä.

Vierailija
7/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita, uljaita, upeita! Olen tumma ja haluaisin olla vieläkin tummempi. Vaaleat ihmiset ovat minusta jotenkin värittömiä..tylsiä?

M.M. taisi nousta pinnalle muillakin avuilla kuin pelkästään hiustensa värillä? Ja harvalla blondilla on sellainen vetyperoksidiblondaus kuin M.M:llä, ja jos onkin niin se on sellainen ohut hiirenhäntä. Ja kulmakarvat, omaavatko blondit edes niitä?

Vierailija
8/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja minulla on erittäin tummat ja pitkät käsikarvat, ja niitä on PALJON, enemmän kuin miehelläni! Säärissänikin kasvaa tummaa vahvaa karvaa, samoin selässä ja ylähuuleessa on nähtävissä pienet viikset, (ja ihan nuori vielä olen)!!

Sheivaan säännöllisesti jalkakarvani, samoin bigini alueen.

Käsikarvoilleni en halua tehdä mitään, (olenko outo, apina, miehinen tai muuten vaan kummallinen) koska nämä käsikarvat ovat osa minua ja persoonaani. En halua vaalentaa tai tehdä muutenkaan mitään käsilleni, nämä ovat tämmöiset, eikä mieheni ei ole näistä moksiskaan. En jaksa ajatella aina mitä muut käsistäni miettivät, miettikööt, mutta pitäköön sen sitten omana tietonaan, että käsikarvojani pohtivat!

Nämä käsikarvat olen saanut, ja tälläisena pysyn...

Vierailija
9/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katsokaapas minkä väriset naiset voittavat AINA POIKKEUKSETTA miss universum yms. tittelit. Ei siellä paljon blondeja näy. siinä teille kauneusihannetta.

Vierailija
10/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mun pitää nyppiä nännien ympäriltä karvoja joka viikko. Inhottavaa!

Vierailija
11/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin siis mainita että ne " viikseni" kyllä ajelen ja/tai vaalennan!

Syy siihen, miksi haluan pitää käsikarvani on se, että minua kiusattiin käsikarvojeni takia. Se kasvatti minut tälläiseksi kuin nyt olen!

Ja ihan 100% hetero olen, en minä karvoistani " nauti" , ne vain ovat osa minua ja minuuttani. Pitääkö sitä sen tarkemmin selvitellä...

Vierailija
12/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita on maailmassa 1,8% niin onhan se todennäköisempää että tumma voittaa.

Vierailija:

...katsokaapas minkä väriset naiset voittavat AINA POIKKEUKSETTA miss universum yms. tittelit. Ei siellä paljon blondeja näy. siinä teille kauneusihannetta.

Vierailija
13/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kisoissa on (esim. suomalaiset eivät ole vielä tajunneet minkä väriset ovat kauniimpia) mutta kas kummaa eivät ikinä pärjää.

Vierailija
15/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä pääse yli eikä ympäri. VARSINKIN ne vaaleanpunaiset suomalaiset possut erottaa joka paikassa.

Vierailija
16/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai voi olla niin sokea, ettetkö huomaisi tummien (esim. latinoiden) päätä kääntävää kauneutta?

Vierailija:

Vierailija
17/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei siitä pääse yli eikä ympäri. VARSINKIN ne vaaleanpunaiset suomalaiset possut erottaa joka paikassa.

Vierailija
18/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla tavalla 1970-luvulla pärjäsi vaaleat nyt on tummien vuoro.

Vierailija
19/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain harvoja joilla on kauniit puhtaan vaaleat hiukset ja sitten on näitä maantienharmaita " blondeja" . Vaaleanpunaisella iholla varustettuja pönäköitä lössyköitä.

Vierailija
20/42 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tummanruskea tukka, mutta vihreät silmät ja vaalea iho. Ihokarvat käsissä ihan vaaleat, eivät edes erotu. Viiksiä ei kasva, oikeastaan edes mitään haituvaa, mitä blondeillakin joskus näkee. Sääriä sheivaan aika ajoin. Ainoa, missä enemmän " työtä" on kainalot, karva aika vahvaa. Mutta vahvaa on kulmissa ja ripsissäkin :) Mieluummin niin :)

Rahaa " tummana olemiseen" ei ole mennyt, mitä nyt silloin tällöin testailen värejä hiuksiin. Mutta tietääkseni niin tekevät blonditkin, usein enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan