Miksi tummatukkaisuus luonnostaan tulee kalliiksi naiselle?
Kommentit (42)
Mulla ei ainakaan ole tullut vielä mitään kummempia menoja sen takia, että olisin tumma! Päinvastoin, hiuksia on ihan turha värjätä, kun vain punainen niissä näkyy, hetken. Blondithan joutuvat mun käsittääkseni jatkuvasti blondaamaan hiuksiaan, koska aikuisella harvoin tukka on luonnostaan sellainen elovena, mitä kauniina pidetään. Juurikasvu näkyy myös heti vaaleassa tukassa, tummassa ei juuri ollenkaan (kun ei näy se värikään...).
Varmaan blonditkin nyppivät kulmakarvojaan, ei ne pinsetit kulu yhtään enempää mulla kuin heillä. Lisäksi vaaleammatt joutuvat enemmän värjäämään kulmiaan, että ne näkyisivät mihinkään. Mulla ei myöskään ole tapana poista kaikkia ihokarvojani sen takia, että ne ehkä jonkun silmään pistäisivät. Tavallinen kainaloiden ajelu (höylä), bikinirajan siistiminen (pinsetit/vaha) ja säärikarvojen poisto riittävät (höylä/vaha).
Tuohon harmaantumiseen, musta on ainakin kiva ajatus harmaantua arvokkaasti ja viehättävästi sitten aikanaan. Värjätyt tummat hiukset mummoilla näyttää usein aika korneilta. :) Äitini (54-v) ei ainakaan vielä ole harmaantumaan päin, eikä kaljuuntumaankaan. Mummollani (83-v) on edelleen paksu tukka, tosin harmaa, mutta ylläri! :)
Että ei se tummuus kerro että hiukset päässä pysyy vanhana.