Hmm, en taida olla haluttu mies naisten mielestä koska olen ikisinkku?
Olen itse 178cm ja "iskäkroppanen" jolla on leveät hartiat ja karvoja kasvaa. Töissä käyn ja teen ihan ok palkkaista(omasta mielestä) työtä, työni on sellaista missä saa välillä olla haalarit päällä ja välillä tietokoneella istuen numeroita tuijottaen. Olen raitis ja mt ongelmia ei ole.
Toki olen tosi paljon yksin ja nautin omasta rauhasta. Liikun luonnossa paljon. Kotona tykkään leipoa, tiedän ei ole miehekäs harrastus ja kotitöitä teen kans suht paljon kotonani.
Mistä mun kannattaisi etsiä naisia jos en käytä deittisovelluksia enkä baareissa pyöri? Nainen sais olla 25-45 vuotias mielellään 30-40 vuotias.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä voisit pitää pienempänä pahana sitä että sua pidetään hulluna kun sitä, että missaat mahdollisuuden. Ei sitä kukaan hetken päästä muista ja 100v päästä ollaan kaikki mullissa. Sillä perspektiivillä sama se
Joo on mutta en ole se mikään puheliain tyyppi ja en kehtaa alkaa puhumaa jollekkin naiselle vaikka kaupan hedelmäosastolla säästä.
Ymmärrän. Mutta sä voisit sanoa jotain tommosta. Esim että en oo mikään puheliain tyyppi mutta halusin sanoa että näytät kauniilta ja haluaisitko joskus käydä vaikka kahvilla.
Hyi helvetti jos joku urpo tyrkyttää ruokakaupassakin seuraansa.
Olet alhaista tasoa jos et ole komea,korkeakoulutettu ja palkkasi ei ole häävi. Ei kukaan nainen sun kanssa lapsia halua koska et voi elättää naista ja lapsia. Kasvata lihakset ja hommaa hyvä työ mistä saat palkkaa 5000e/kk niin saatat naisen saada. Nyt saat korkeintaan ruman naisen.
Kuusikymppisellä äijällä ei ole mitään tarjottavaa nuoremmalle naiselle. Mutta joku 80-vuotias Maj-Britt voi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Urpo ja Turpo on hyvät nallet, mikset tykkäisi urpon seurasta.
Tyyppi on 59 ja neitsyt. Mökit on hankittu muttei ihmissuhteita. Ällöä.
Ei kai se Ap oikesti ollu 59v vaa joku muu? Vai Ap 59v etsii keinoa löytää 30v naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin yhtä urpoa vuoden ja paska oli. Olen kyllästynyt miehiin, jotka eivät opi eivätkä kehity vaan pelkästään taantuvat pikkulapsiksi.
Ap tais olla oikeasti 34v eikä 59v. Itse olen 36v nainen ja pohtinut samoja asioita. Olen ihan ok ja kivakin, mutta kumppania ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin yhtä urpoa vuoden ja paska oli. Olen kyllästynyt miehiin, jotka eivät opi eivätkä kehity vaan pelkästään taantuvat pikkulapsiksi.
Yksin on joskus parempi olla. Selvästi liikaa ovat katsoneet urpoa ja turpoa lapsena ja haluavat olla kuin he aikuisina.
En ole 59v vaan 34v, joku trollas täällä.
Tasohemmolle tiedoksi, en ajattele tasoja.
Nainen voi olla vaikka uraohjus, kyllä mä voin olla vaikka koti isä ja kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tiedä sun ikisinkkuuttas. Et ole edes tutustunut naisiin ja nyt jo tuomitset itsesi. Ei me naisetkaan kaikki olla mitään hurjan kokeneita, varsinkaan kun ei miehet Suomessa uskalla edes jutella.
Kokemattomuus on este ainoastaan silloin, jos se aiheuttaa katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Mitään muuta merkitystä sillä ei yleensä ole, kunhan mies on normaali.
Ei ole kyllä kovin normaalia jos päälle kolmekymppinen mies on kokematon. Sellaisella on ihan varmasti jotain ongelmaa pään sisällä tai sitten on vain niin epäsiisti, epäsosiaalinen tai elämänhallintakyvytön ettei sellaisen kanssa seurustelusta tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap tais olla oikeasti 34v eikä 59v. Itse olen 36v nainen ja pohtinut samoja asioita. Olen ihan ok ja kivakin, mutta kumppania ei löytynyt.
Sitä sanotaan että joskus se yllättää kun vähiten sitä odottaa. Minä taas uskon että jokaiselle on jossain se joku. Kyllä se vaan joskus tulee vaikka aikaa veisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan että joskus se yllättää kun vähiten sitä odottaa. Minä taas uskon että jokaiselle on jossain se joku. Kyllä se vaan joskus tulee vaikka aikaa veisikin.
Niin no, enää en huoli kumppania, mukavampaa näin :) Kunhan symppasin ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tiedä sun ikisinkkuuttas. Et ole edes tutustunut naisiin ja nyt jo tuomitset itsesi. Ei me naisetkaan kaikki olla mitään hurjan kokeneita, varsinkaan kun ei miehet Suomessa uskalla edes jutella.
Kokemattomuus on este ainoastaan silloin, jos se aiheuttaa katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Mitään muuta merkitystä sillä ei yleensä ole, kunhan mies on normaali.
Ei ole kyllä kovin normaalia jos päälle kolmekymppinen mies on kokematon. Sellaisella on ihan varmasti jotain ongelmaa pään sisällä tai sitten on vain niin epäsiisti, epäsosiaalinen tai elämänhallintakyvytön ettei sellaisen kanssa seurustelusta tule mitään.
Teet aivan liikaa oletuksia asiasta josta sinulla ei ole tietoa etkä yritä edes hankkia faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, enää en huoli kumppania, mukavampaa näin :) Kunhan symppasin ap:ta.
Nykyään helpoksi tehty yksinolokin kun lapsiakin voi yksin hankkia yms. Enää ei tarttee hankkia miestäkään. Mutta ymmärtää sen että oma tila on paras tila.
Miksei naiset voisi lähestyä miehiä ja tulla näitä vastaan muutenkin? Näissä keskuteluissa tulee aina miehen epävarmuus päällimmäiseksi syyksi olla yrittämättä mitään jäädä surkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole 59v vaan 34v, joku trollas täällä.
Tasohemmolle tiedoksi, en ajattele tasoja.
Nainen voi olla vaikka uraohjus, kyllä mä voin olla vaikka koti isä ja kauneus on katsojan silmissä.
Koita jo ymmärtää että uranainen ei huoli mitään duunaria vaan uranainen halua uramiehen. Kuka täysjärkinen nainen haluaa miehen joka on kotona lasten kanssa? Nosta tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan trolli, mutta ei minusta ainakaan tullut mitenkään normaalimpi parisuhteiden myötä. Pikemminkin sain niistä traumoja ja opittuja tapoja jotka hankaloittavat uusia suhteita. En ymmärrä mikä järki siinä ajatuksessa on että jos ihminen ei ole kelvannut kellekään muulle se ei voi kelvata mulle.
No puhu niistä hedelmistä. Alepassa on heikko valikoima.