Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm, en taida olla haluttu mies naisten mielestä koska olen ikisinkku?

Vierailija
15.01.2024 |

Olen itse 178cm ja "iskäkroppanen" jolla on leveät hartiat ja karvoja kasvaa. Töissä käyn ja teen ihan ok palkkaista(omasta mielestä) työtä, työni on sellaista missä saa välillä olla haalarit päällä ja välillä tietokoneella istuen numeroita tuijottaen. Olen raitis ja mt ongelmia ei ole. 

Toki olen tosi paljon yksin ja nautin omasta rauhasta. Liikun luonnossa paljon. Kotona tykkään leipoa, tiedän ei ole miehekäs harrastus ja kotitöitä teen kans suht paljon kotonani.

Mistä mun kannattaisi etsiä naisia jos en käytä deittisovelluksia enkä baareissa pyöri? Nainen sais olla 25-45 vuotias mielellään 30-40 vuotias.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset voisi lähestyä miehiä ja tulla näitä vastaan muutenkin? Näissä keskuteluissa tulee aina miehen epävarmuus päällimmäiseksi syyksi olla yrittämättä mitään jäädä surkuttelemaan.

Naisilla ei ole mitään velvollisuutta lähestyä miestä jokas ei osaa tehdä mitään oman kiinnostavuutensa eteen. Miestä lähestymällä siihen naiseen luultavasti vain tyydytään ilman oikeaa kiinnostusta.

Mies kehittää itseään ja lähestyy tai sitten jää yksin.

Miksi miehillä se velvollisuus on? Miksi mies on aina se joka joutuu tekemään aloitteen? Eikö naisten itsetunto kestä pakkien saamista? :)

Ei miehillä ole mitään velvollisuutta tehdä aloitetta. Jos haluaa paris

Ei ole edelleenkään naisten vika, että miehet ovat tyrkkyjä joille parisuhteeseen riittää sukupuoli ja seksiin reikä lauteissa.

Vierailija
62/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun kumppanilta. Hän oli ollut yli 10 vuotta yksin kun tapasimme, harrastusporukasta löysimme toisemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes tutustunut keneenkään ja missä? Suomessa ei juuri ihmiset lähesty toisia, ei vaikka olisi kyseessä todellla kaunis nainen.

En oikeastaan ole, missä naisiin voi lähestyä? Työpaikallani on vain miehiä ja se on pieni työpaikka. Kaupassa ei nyt kellekkään viitsi puhua kun pitävät muuten hulluna.

Minua pyysi treffeille mies kaupassa, ensin kysyi "käynkö jotain koulua koska olen tutun näköinen" ja sitten että lähetkö kahville. En kokenut tätä lainkaan hulluna, mitä ihmettä? No ehkä jotkut typerykset kokee, mutta älä niistä välitä. Yritystä kehiin! 

Vierailija
64/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vinkkinä voisi sanoa, että naiset ovat yleisesti ottaen kiinnostuneimpia noin oman ikäisistään ja oman kaltaisistaan, suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa olevista miehistä. Kannattaa tehdä rehellistä itsetutkiskelua ja miettiä, millainen olen itse, ja sitä kautta hahmottaa millainen kumppani sopisi itselle parhaiten. Ehkä näin pystyy tunnistamaan helpommin niitä naisia, jotka voisivat olla sopivimpia parisuhdemielessä.

Vaikka paljon näkee vihamielistä juttua ihmisten tasoista ja siitä, että naiset ovat nirsoja yms., niitä ei kannata uskoa. Parhaiten kumppaninetsinnässä menestyvät ihmiset, jotka ajattelevat positiivisesti niin itsestään kuin muista ihmisistä.

Sosiaalisia taitoja kannattaa vahvistaa ja hakeutua ihmisten ilmoille. Etsi vaikka jokin harrastus, jonka kautta voit tavata uusia ihmisiä ja löytää kavereita, ehkä jopa sen kumppanin. Uusien tuttavuuksien kautta on myös mahdollista tavata sopiva kumppani. Itsestään pitää uskaltaa antaa, jotta voi saada takaisin, ja ollakseen kiinnostava, pitää olla aidosti kiinnostunut muista.

Tärkeintä, että elät rohkeasti oman näköistäsi elämää, pidät huolta itsestäsi ja keskityt itsellesi tärkeisiin asioihin, ja luotat että elämällä on tarjota hyvää meille kaikille. Kumppaninetsintä voi olla haastavaa ja tuoda paljon pettymyksiä ja torjuntaa. Mutta kun on hyvä olla itsensä kanssa ja omassa elämässään, vastoinkäymisistä pääsee kyllä yli suht vaivattomasti.

Vierailija
65/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes tutustunut keneenkään ja missä? Suomessa ei juuri ihmiset lähesty toisia, ei vaikka olisi kyseessä todellla kaunis nainen.

En oikeastaan ole, missä naisiin voi lähestyä? Työpaikallani on vain miehiä ja se on pieni työpaikka. Kaupassa ei nyt kellekkään viitsi puhua kun pitävät muuten hulluna.

Minua pyysi treffeille mies kaupassa, ensin kysyi "käynkö jotain koulua koska olen tutun näköinen" ja sitten että lähetkö kahville. En kokenut tätä lainkaan hulluna, mitä ihmettä? No ehkä jotkut typerykset kokee, mutta älä niistä välitä. Yritystä kehiin! 

Provider-buumin takia jo pelkät kahvideitit ovat naisille silkkaa myrkkyä.

Vierailija
66/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vinkkinä voisi sanoa, että naiset ovat yleisesti ottaen kiinnostuneimpia noin oman ikäisistään ja oman kaltaisistaan, suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa olevista miehistä. Kannattaa tehdä rehellistä itsetutkiskelua ja miettiä, millainen olen itse, ja sitä kautta hahmottaa millainen kumppani sopisi itselle parhaiten. Ehkä näin pystyy tunnistamaan helpommin niitä naisia, jotka voisivat olla sopivimpia parisuhdemielessä.

Vaikka paljon näkee vihamielistä juttua ihmisten tasoista ja siitä, että naiset ovat nirsoja yms., niitä ei kannata uskoa. Parhaiten kumppaninetsinnässä menestyvät ihmiset, jotka ajattelevat positiivisesti niin itsestään kuin muista ihmisistä.

Sosiaalisia taitoja kannattaa vahvistaa ja hakeutua ihmisten ilmoille. Etsi vaikka jokin harrastus, jonka kautta voit tavata uusia ihmisiä ja löytää kavereita, ehkä jopa sen kumppanin. Uusien tuttavuuksien kautta on myös mahdollista tavata sopiva ku

Naiset ovat kiinnostuneita poikkeuksellisen komeista ja vahvoista miehistä. Varsinkin jos puhutaan live-elämän kylmistä lähestymisistä. Vinkkisi olivat surkeita ja todiste siitä, miksi naisia ei pidä kuunnella deittivinkeissä, vaan miehiä, jotka menestyvät naisten kanssa.

Vierailija
67/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja kannattaa vahvistaa ja hakeutua ihmisten ilmoille. Etsi vaikka jokin harrastus, jonka kautta voit tavata uusia ihmisiä ja löytää kavereita, ehkä jopa sen kumppanin. Uusien tuttavuuksien kautta on myös mahdollista tavata sopiva ku

Oletko sinä jokaisessa deittikeskustelussa tyrkyttämässä näitä harrastusdeittejä? Oletko milloin viimeksi kuullut jonkun ihan oikeasti löytäneen seksiä ja/tai parisuhteen noin? Että hakee johonkin harrastukseen, mikä ei edes kiinnosta ja nimenomaan pokausmielessä?

Vierailija
68/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko määrittää tämän oikean iän? Pisin suhteeni oli kuusi vuotta, kahdeksan vuotta nuoremman naisen kanssa. Viimeisin seurustelukumppanini oli minua kuusi vuotta vanhempi. Olen mies.

Vierailija
69/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei pidä paikkaansa. Tätä myyttiä ylläpitävät omien kokemuksieni mukaan eniten miehet, jotka ovat itse kokeneet paljon pettymyksiä kumppaninetsinnässä ja sen sijaan, että ottaisivat itse vastuun kokemuksistaan, alkavat nähdä vikaa muissa ihmisissä. Eli naisissa ja näissä poikkeuksellisen komeissa ja vahvoissa miehissä jotka vievät meidän naiset.

Vierailija
70/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tähän keskusteluun törmäsin sattumalta.

Viimeksi olisiko ollut alkutalvea kun kuulin erään miespuolisen ystäväni tavanneen kiinnostavan naisen työpaikalla. Harrastus ei tässä ollut varsinainen pointti, vaan se, että ylipäänsä lähtee ihmisten ilmoille neutraaleihin ympäristöihin tapaamaan uusia ihmisiä.

Ei niihin harrastuksiin kannatakaan lähteä, jos pääpointtina on pokata naisia, eikä se harrastus edes kiinnosta. Sellainen on todella outoa käytöstä, ja herättää negatiivisella tavalla huomiota.

Sen sijaan kannattaa miettiä mikä harrastus minua kiinnostaa, mitä uutta haluaisin oppia tms. ja lähteä sitä kautta etsimään uutta sisältöä elämäänsä. Tuolloin kumppani voi tulla huomaamatta siinä samalla, kun lähtee kehittämään itseään.

Vierailija
71/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos naiset saavat tietää että keski-ikäinen mies on ikisinkku niin pakostakin miettivät että on jotain vikaa, eikä suinkaan ole mitään voimaantuvia miehiä mielessä.

Vierailija
72/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ole komea sillä naiset kyllä puskevat sinnikkäästi päälle jos ulkonäkö miellyttää ja on omaa tasoa korkeammalla. Sieltä tulee auliisti pyytämättä tuhmaa kuvaa sun muuta sinnikkään viestipommituksen säestämänä.

Vierailija
73/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mollatko, voi olla jonkin verran ujo, myös itsekseen viihtyvä ja aiemmin keskittynyt muihin asioihin.

Mua ei haittaisi, en haluaisi, että. Mies on kovin kokenut, kun en ole itsekään. 

Vierailija
74/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavallisen ruma ällöttävä mies tavis naisten mielestä. Tavis naiset haluaa priimaa eli komeita top 10 miehiä eli jotain huippu urheilijoita ja julkkiksia jotka lähettelee seksiviestejä naisille kuten se aku hirviniemi.

Vierailija
75/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiertävät sinut koska tietävät sinun olevan liian vaikea.

Vierailija
77/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/80 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä johdu, vaan luultavasti siitä, että et koskaan ota mitään kontaktia naisiin. Sen takia sinä olet ikisinkku; ainakin luultavasti.

Vierailija
79/80 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja kannattaa vahvistaa ja hakeutua ihmisten ilmoille. Etsi vaikka jokin harrastus, jonka kautta voit tavata uusia ihmisiä ja löytää kavereita, ehkä jopa sen kumppanin. Uusien tuttav

Naiset ovat kiinnostuneita poikkeuksellisen komeista ja vahvoista miehistä. Varsinkin jos puhutaan live-elämän kylmistä lähestymisistä. Vinkkisi olivat surkeita ja todiste siitä, miksi

Niin, eli kannattaa kuunnella ihan tavallisia, normaalisti käyttäytyviä miehiä, eikä niitä joiden te palstapojat luulette menestyvän naisten kanssa. Ne miehet kun eivät välitä vähääkään naisista, vaan miehiltä saamaastaan ihailusta ja te olette se heitä sokeasti uskova fanipoikajoukko.

Vierailija
80/80 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja kannattaa vahvistaa ja hakeutua ihmisten ilmoille. Etsi vaikka jokin harrastus, jonka kautta voit tavata uusia ihmisiä ja löytää kavereita, ehkä jopa sen kumppanin. Uusien tuttav

Naiset ovat kiinnostuneita poikkeuksellisen komeista ja vahvoista miehistä. Varsinkin jos puhutaan live-elämän kylmistä lähestymisistä. Vinkkisi olivat surkeita ja todiste siitä, miksi naisia ei pidä kuunnella deittivinkeissä, vaan miehiä, jotka menestyvät naisten kanssa.

Ap, ystävällinen neuvo: Nimenomaan ei kannata kuunnella näitä pastan katkeria naisvihaajia, jotka täällä taajaan ja erittäin mielellään kertovat, mitä naiset haluavat. (Siis ihan kaikki maailman naiset, koska naisethan ovat homogeeninen massa 🙄.) He eivät tiedä mitään naisista, koska heillä ei ole koskaan ollut mitään kontaktia eläviin naisiin, vaan kaikki ``tiedot``, asenteet ja mielipiteet on ammennettu netin naisvihasivustoilta.

Toinen neuvo: Tutustumalla ihmisiin tutustuu naisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi