Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm, en taida olla haluttu mies naisten mielestä koska olen ikisinkku?

Vierailija
15.01.2024 |

Olen itse 178cm ja "iskäkroppanen" jolla on leveät hartiat ja karvoja kasvaa. Töissä käyn ja teen ihan ok palkkaista(omasta mielestä) työtä, työni on sellaista missä saa välillä olla haalarit päällä ja välillä tietokoneella istuen numeroita tuijottaen. Olen raitis ja mt ongelmia ei ole. 

Toki olen tosi paljon yksin ja nautin omasta rauhasta. Liikun luonnossa paljon. Kotona tykkään leipoa, tiedän ei ole miehekäs harrastus ja kotitöitä teen kans suht paljon kotonani.

Mistä mun kannattaisi etsiä naisia jos en käytä deittisovelluksia enkä baareissa pyöri? Nainen sais olla 25-45 vuotias mielellään 30-40 vuotias.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tais olla oikeasti 34v eikä 59v. Itse olen 36v nainen ja pohtinut samoja asioita. Olen ihan ok ja kivakin, mutta kumppania ei löytynyt. 

Sitä sanotaan että joskus se yllättää kun vähiten sitä odottaa. Minä taas uskon että jokaiselle on jossain se joku. Kyllä se vaan joskus tulee vaikka aikaa veisikin. 

Niin no, enää en huoli kumppania, mukavampaa näin :) Kunhan symppasin ap:ta.

Nykyään helpoksi tehty yksinolokin kun lapsiakin voi yksin hankkia yms. Enää ei tarttee hankkia miestäkään. Mutta ymmärtää sen että oma tila on paras tila. 

Mies ei voi saada lapsia yksin. Missä tasa-arvo?

Vierailija
42/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tais olla oikeasti 34v eikä 59v. Itse olen 36v nainen ja pohtinut samoja asioita. Olen ihan ok ja kivakin, mutta kumppania ei löytynyt. 

Sitä sanotaan että joskus se yllättää kun vähiten sitä odottaa. Minä taas uskon että jokaiselle on jossain se joku. Kyllä se vaan joskus tulee vaikka aikaa veisikin. 

Niin no, enää en huoli kumppania, mukavampaa näin :) Kunhan symppasin ap:ta.

Nykyään helpoksi tehty yksinolokin kun lapsiakin voi yksin hankkia yms. Enää ei tarttee hankkia miestäkään. Mutta ymmärtää sen että oma tila on paras tila. 

Mies ei voi saada lapsia yksin. Missä

Kyllä kohdullinen mies saa hankkia biologisia lapsia yksin. Kohduton mies voi adoptoida. Yksin adoptointi on laissa ihan yhtä sallittua naisille ja miehille, vaikka monet miehet virheellisesti luulevat, ettei se ole yksinäisille miehille mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset voisi lähestyä miehiä ja tulla näitä vastaan muutenkin? Näissä keskuteluissa tulee aina miehen epävarmuus päällimmäiseksi syyksi olla yrittämättä mitään jäädä surkuttelemaan.

Naisilla ei ole mitään velvollisuutta lähestyä miestä jokas ei osaa tehdä mitään oman kiinnostavuutensa eteen. Miestä lähestymällä siihen naiseen luultavasti vain tyydytään ilman oikeaa kiinnostusta.

Mies kehittää itseään ja lähestyy tai sitten jää yksin.

Vierailija
44/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset voisi lähestyä miehiä ja tulla näitä vastaan muutenkin? Näissä keskuteluissa tulee aina miehen epävarmuus päällimmäiseksi syyksi olla yrittämättä mitään jäädä surkuttelemaan.

Naisilla ei ole mitään velvollisuutta lähestyä miestä jokas ei osaa tehdä mitään oman kiinnostavuutensa eteen. Miestä lähestymällä siihen naiseen luultavasti vain tyydytään ilman oikeaa kiinnostusta.

Miksi miehillä se velvollisuus on? Miksi mies on aina se joka joutuu tekemään aloitteen? Eikö naisten itsetunto kestä pakkien saamista? :)

Vierailija
45/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

44/44 jos lukisit enemmän huomaisit miten paljon naiset tekevät aloitteita myös. Että yleistäminen ei nyt sinänsä toimi tässä koska maailma on muuttunut niin paljon.

Ehkä 20 vuotta sitten olisi voinut yleistää. 

Vierailija
46/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehillä se velvollisuus on? Miksi mies on aina se joka joutuu tekemään aloitteen? Eikö naisten itsetunto kestä pakkien saamista? :)

Eri. Tuossahan se edellisessä viestissä kerrottiin miksei naisen kannata lähestyä.

Vierailija
47/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes tutustunut keneenkään ja missä? Suomessa ei juuri ihmiset lähesty toisia, ei vaikka olisi kyseessä todellla kaunis nainen.

En oikeastaan ole, missä naisiin voi lähestyä? Työpaikallani on vain miehiä ja se on pieni työpaikka. Kaupassa ei nyt kellekkään viitsi puhua kun pitävät muuten hulluna.

Olet oikein sopivaa vävymateriaalia. Eihän sinun tarvitse kuin yksi hurmata kerrallaan. Naiset tykkää kohteliaasta huomaavaisesta miehestä. Ei tarvitse puhua väkisin, hyvä hyväksyvä kuuntelija on parempi. Huumorikin tulee jos on tullakseen. 

Missä tapaisit niin ainakin urheiluseuroissa, vaikka aluksi vapaaehtoisena apumiehenä ja talkoolaisena tapahtumissa. Koiraharrastusyhdistyksissä on vaan vähän miehiä ja reippaita naisia enemmistö.

Kyllä se siitä.

Vierailija
48/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaisuus ja leveät hartiat, kuulostaa kivalta. Mun miehellä tuollaiset. Rohkeasti tutustumaan vian ihmisiin.

MISSÄ JA MISTÄ kysyttiin ?

Vierailija
49/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alhaista tasoa jos et ole komea,korkeakoulutettu ja palkkasi ei ole häävi. Ei kukaan nainen sun kanssa lapsia halua koska et voi elättää naista ja lapsia. Kasvata lihakset ja hommaa hyvä työ mistä saat palkkaa 5000e/kk niin saatat naisen saada. Nyt saat korkeintaan ruman naisen. 

IHASTUTTAVA troollliiii ?

Vierailija
50/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavallisuudesta poikkeava on vähän epäilyttävää, mutta "naiset" eivät ole yhtenäinen ryhmä. Jospa etsisit itsellesi ennakkoluulottomasti ikisinkkunaisen? Vai eikö kelpaa?

Vierailija
51/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Naiset eivät enää kiinnostu kun olen jo 50v. Alle 30-vuotiaana naiset ihastuivat minuun joka paikassa missä vietin aikaa.

Vierailija
52/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaikka kuinka kaunis nainen joka tulisi vastaan niin ei kyllä ikinä tule mieleen aloittaa juttelua... Ei tiedä onko sinkku.. tuskin ja ei tiedä mitään ihmisestä miten edes alottaa.

Koulumaailmassa yms oli eri kun tunsi ihmisestä edes jotain ja oli jotain yhteistä jne. Vaikeaksi mennyt aikuisena. Ei jaksa edes oikein yrittää ja vaivata päät naisilla.

Vierailija
53/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsivät aina miestä joka on parempi tasoisempi kuin mitä nainen itse on eli ap:lla on huonot mahdollisuudet pariutua. Hän kertoo olevansa siis duunari eli amis? Se karsii jo kaikki korkeakoulutetut naiset pois ja ulkoisesti se ei ole kovin komea ja se karsii pois jo normaalipainoiset naiset pois?

Vierailija
54/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole mitään velvollisuutta tehdä aloitetta. Jos haluaa parisuhteen ja sellainen ei ilmesty tyhjästä, silloin täytyy olla tietenkin itse aloitteellinen asian muuttamiseksi, mutta se ei ole sama kuin velvollisuus tehdä aloitteita.

Vierailija
55/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaanto-ongelma tässäkin asiassa. Naisena olen kyllästynyt treffisovelluksiin ja treffeillä juoksemiseen. Vapaa- aika kuluu koiran kanssa metsässä ja pari harrastusta sellaisia joissa ei miehiä näy mailla halmeilla. Ikääkin jo alkaa olemaan, joten olen jo pikkuhiljaa alkanut valmistelemaan ajatusmaailmaani siihen että lapsettomana ikisinkkuna mennään. 

Miksi sinun treffit ovat epäonnistuneet?

Vierailija
56/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on se, että et liiku missään, missä tapaisit naisia etkä ota naisiin mitään kontaktia. Sama ongelma taitaa olla niilläkin miehillä, joiden kontakti rajoittuu Tinder-profiiliin.

Ihmissuhteiden solmiminen vaatii harjoitusta ja uskallusta. Juttele muiden kanssa harjoituksen vuoksi, älä odota liikoja, kun juttelet kiinnostavan naisen kanssa, vaan ota se treeninä. Hedelmätiskillä voi jutella, mutta harvoin siitä treffejä syntyy, joten ei välttämättä kannata pyytääkään.

Kaikkien muidenkin aloitteista suurin osa menee jollain tavalla pieleen, mutta he eivät ota sitä henkilökohtaisesti. Ajan mittaan harjaantuu huomaamaan merkkejä, joista voi päätellä, että treffikutsu kannattaa esittää. Tai sitten voi odotella naista, joka tekee peliliikkeen sen pohjalta, että olet itsekin aktiivinen. 

Olet siis ikisinkku siksi, että olet käytökselläsi viestinyt muuta kuin sisimmässäsi haluat. Kaikki luulevat, että olet ikisinkku omasta tahdostasi, koska et tee sen eteen mitään, että saisit kumppanin. Naisilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. 

Sinun tasoasi ei voi ollenkaan määritellä, koska et ole ollut markkinoilla. Ulkoisten mittojen mukaan olet tavis kuten suurin osa meistä. Leveät hartiat ja karvaisuus ovat plussaa, samoin rauhallinen luonne ja työelämässä oleminen. Jos osaisit viestiä hyvän tasosi ulos, niin sinulla olisi kysyntää. Täysin passiivinen mies kuitenkin viehättää harvaa, mikähän mahtaa olla sen takana, ettet uskalla lähestyä ihmisiä? Monesti suhteet syntyvät kaveripiirienkin kautta.

Vierailija
57/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että et liiku missään, missä tapaisit naisia etkä ota naisiin mitään kontaktia. Sama ongelma taitaa olla niilläkin miehillä, joiden kontakti rajoittuu Tinder-profiiliin.

Ihmissuhteiden solmiminen vaatii harjoitusta ja uskallusta. Juttele muiden kanssa harjoituksen vuoksi, älä odota liikoja, kun juttelet kiinnostavan naisen kanssa, vaan ota se treeninä. Hedelmätiskillä voi jutella, mutta harvoin siitä treffejä syntyy, joten ei välttämättä kannata pyytääkään.

Kaikkien muidenkin aloitteista suurin osa menee jollain tavalla pieleen, mutta he eivät ota sitä henkilökohtaisesti. Ajan mittaan harjaantuu huomaamaan merkkejä, joista voi päätellä, että treffikutsu kannattaa esittää. Tai sitten voi odotella naista, joka tekee peliliikkeen sen pohjalta, että olet itsekin aktiivinen. 

Olet siis ikisinkku siksi, että olet käytökselläsi viestinyt muuta kuin sisimmässäsi haluat. Kaikki luulevat, että olet i

Ai niin, kokkaus- ja leipomistaidot ovat iso plussa. Sinulla on paljon plussia, mutta passiivisesti odottamalla et löydä ketään, kun kotoa ei tunnetusti tulla ketään hakemaan, ellei sitten naapurissa satu asumaan viehättävä ja aktiivinen sinkkunainen.

Vierailija
58/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole mitään velvollisuutta tehdä aloitetta. Jos haluaa parisuhteen ja sellainen ei ilmesty tyhjästä, silloin t

Nainen jos haluaa parisuhteen niin miksi sen ei tarvitse olla aloitteellinen vaan riittää että näyttää hyvälle? Miksi miesten täytyy tehdä aloite jos mies haluaa parisuhteen? Minusta tämä ei ole tasa-arvoista.

Vierailija
59/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen jos haluaa parisuhteen niin miksi sen ei tarvitse olla aloitteellinen vaan riittää että näyttää hyvälle? Miksi miesten täytyy tehdä aloite jos mies haluaa parisuhteen? Minusta tämä ei ole tasa-arvoista."

Olen eri, mutta ei se tasa-arvoista olekaan. Eikä maailma muutenkaan ole reilu ja tasa-arvoinen. Ihmiset eivät saa ansionsa mukaan ja on syrjintää, pahaa oloa ja kärsimystä. Sellaista on elämä. Monissa asioissa vallitsee vahvemman, kauniimman, komeamman tai rikkaamman laki. Viidakon laki ei ole reilu eikä tasa-arvoinen.

Vierailija
60/80 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on varsin yleistä se ettei täällä kumppania kaikki löydä koska on paljon ihmisiä jotka ei oikeastaan missään käy. Monelle ainoa paikka etsiä kumppania on tinderit yms deittiapit. Ei enää ole niitä lavatansseja missä parit kohtasi. Vaikka menet paikkaan missä on muita ihmisiä niin olet silti yksin siellä koska kukaan ei puhu tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi