Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm, en taida olla haluttu mies naisten mielestä koska olen ikisinkku?

Vierailija
15.01.2024 |

Olen itse 178cm ja "iskäkroppanen" jolla on leveät hartiat ja karvoja kasvaa. Töissä käyn ja teen ihan ok palkkaista(omasta mielestä) työtä, työni on sellaista missä saa välillä olla haalarit päällä ja välillä tietokoneella istuen numeroita tuijottaen. Olen raitis ja mt ongelmia ei ole. 

Toki olen tosi paljon yksin ja nautin omasta rauhasta. Liikun luonnossa paljon. Kotona tykkään leipoa, tiedän ei ole miehekäs harrastus ja kotitöitä teen kans suht paljon kotonani.

Mistä mun kannattaisi etsiä naisia jos en käytä deittisovelluksia enkä baareissa pyöri? Nainen sais olla 25-45 vuotias mielellään 30-40 vuotias.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes tutustunut keneenkään ja missä? Suomessa ei juuri ihmiset lähesty toisia, ei vaikka olisi kyseessä todellla kaunis nainen.

Vierailija
2/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus ja leveät hartiat, kuulostaa kivalta. Mun miehellä tuollaiset. Rohkeasti tutustumaan vian ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko sä maalla vai kaupungissa? Riippuu paljon asuinpaikasta, mitä voi tehdä ja harrastaa.

Vierailija
4/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes tutustunut keneenkään ja missä? Suomessa ei juuri ihmiset lähesty toisia, ei vaikka olisi kyseessä todellla kaunis nainen.

En oikeastaan ole, missä naisiin voi lähestyä? Työpaikallani on vain miehiä ja se on pieni työpaikka. Kaupassa ei nyt kellekkään viitsi puhua kun pitävät muuten hulluna.

Vierailija
5/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, oletko haluttu vai et, jos olet ikisinkku? Vai haluatko päästä pois ikusinkkuudesta? 

Vierailija
6/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota missä sen ikäiset pyörii ja sinne vaa etsimää ehdokasta

Vierailija
7/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
8/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko sä maalla vai kaupungissa? Riippuu paljon asuinpaikasta, mitä voi tehdä ja harrastaa.

Asun keskisuuressa kaupungissa eteläsuomessa. Harrastan luonnossa liikkumista,joskus käyn salilla ja kesäisin olen mökilläni saunomassa sekä kalastamassa.

Vierailija
9/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

59v

Vierailija
10/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

Olen itse 34 vuotias eli ikäloppu papparainen jo. Jääpi lapsetkin tekemättä.

Vierailija
11/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei ole sinya koskaan halunnut, et ole haluttu. Asia aivan selvä.

Vierailija
12/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan ole, missä naisiin voi lähestyä? Työpaikallani on vain miehiä ja se on pieni työpaikka. Kaupassa ei nyt kellekkään viitsi puhua kun pitävät muuten hulluna.

Harrasta jotain. Mene kansalaisopiston tanssikurssille. Mene näytelmäkerhoon. Kielikurssille.

Naiset harrastaa kulttuuria ja opiskelua, miehet runkkaamista ja juomista. Ei silloin ketään kohtaa ja juominen on harrastuksista paskin.

Vierailija
13/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voisit pitää pienempänä pahana sitä että sua pidetään hulluna kun sitä, että missaat mahdollisuuden. Ei sitä kukaan hetken päästä muista ja 100v päästä ollaan kaikki mullissa. Sillä perspektiivillä sama se 

Vierailija
14/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

59v

Tuolla suhdetaustalla suosittelisin mieluummin 80+ naisia. Siellä voisi joku kaivata selänpesijää. Sinä, kun et näe ikäeroa ongelmana, kun olet valmis suhteeseen jopa 35 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
15/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä sun ikisinkkuuttas. Et ole edes tutustunut naisiin ja nyt jo tuomitset itsesi. Ei me naisetkaan kaikki olla mitään hurjan kokeneita, varsinkaan kun ei miehet Suomessa uskalla edes jutella.

Kokemattomuus on este ainoastaan silloin, jos se aiheuttaa katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Mitään muuta merkitystä sillä ei yleensä ole, kunhan mies on normaali. 

Vierailija
16/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehteen laita ilmotus että jos sieltä löytyisi saman henkinen ihminen joka haluaisi deittailla. 

Vierailija
17/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voisit pitää pienempänä pahana sitä että sua pidetään hulluna kun sitä, että missaat mahdollisuuden. Ei sitä kukaan hetken päästä muista ja 100v päästä ollaan kaikki mullissa. Sillä perspektiivillä sama se 

Joo on mutta en ole se mikään puheliain tyyppi ja en kehtaa alkaa puhumaa jollekkin naiselle vaikka kaupan hedelmäosastolla säästä.

Vierailija
18/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään Jormia. Jampassako asut? Nähdään huomenna klo 12.00 Jampan Sydämessä lounaalla. Seurakunnassa.

Vierailija
19/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma tässäkin asiassa. Naisena olen kyllästynyt treffisovelluksiin ja treffeillä juoksemiseen. Vapaa- aika kuluu koiran kanssa metsässä ja pari harrastusta sellaisia joissa ei miehiä näy mailla halmeilla. Ikääkin jo alkaa olemaan, joten olen jo pikkuhiljaa alkanut valmistelemaan ajatusmaailmaani siihen että lapsettomana ikisinkkuna mennään. 

Vierailija
20/80 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiedä sun ikisinkkuuttas. Et ole edes tutustunut naisiin ja nyt jo tuomitset itsesi. Ei me naisetkaan kaikki olla mitään hurjan kokeneita, varsinkaan kun ei miehet Suomessa uskalla edes jutella.

Kokemattomuus on este ainoastaan silloin, jos se aiheuttaa katkeruutta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Mitään muuta merkitystä sillä ei yleensä ole, kunhan mies on normaali. 

En minä ole katkera asiasta kenellekkään. Itse en "uskalla" jutella tuntemattomille koska he pitävät minua sitten jollakin tapaa viallisena tai hulluna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi