Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan menisi terapiaan? Eihän sinne kaiketi pakoteta?

Vierailija
14.01.2024 |

Vastenmielinen ajatus.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia on äärimmäistä narsismia. "Katsokaa minua, kuunnelkaa minua, olen tärkeä, minun tunteeni ovat koko maaiman keskipiste, minulla on niin vaikeaa, minä en pärjää, auttakaa, kannatelkaa, säälikää kaikki minua! Potta lapsena oli huono, siksi en nyt koskaan pärjää elämässä eikä minulta voi vaatia mitään!"

Sulla ei selvästikään ole mielenterveys kunnossa, sellaista paskaa tälle palstalle syötät. Kenties olet trolli, mutta ihminen, joka saa nautintoa tällaisesta trollauksesta on hänkin päästään sekaisin. 

Vierailija
142/143 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selkeästi tarvi terapiaa.

Ja yrittää kaikintavoin lytätä asian koskaan edes kokeilematta mitään terapiaa. Uskoo että ihminen on kaikkivoipa ja kykenee itse selviytymään mistä tahansa. Väkivaltainen voi ihan itse korjata ja traumat katoavat itse vaikka olisivat miten pahoja.

Miksi ap:n pitäisi kokeilla terapiaa kun hän ei sitä tarvitse?

Totta. Suljettu osasto kuulostaa enemmänkin hänen paikalta. Vai onko hän sieltä juuri ulos päässyt 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia on äärimmäistä narsismia. "Katsokaa minua, kuunnelkaa minua, olen tärkeä, minun tunteeni ovat koko maaiman keskipiste, minulla on niin vaikeaa, minä en pärjää, auttakaa, kannatelkaa, säälikää kaikki minua! Potta lapsena oli huono, siksi en nyt koskaan pärjää elämässä eikä minulta voi vaatia mitään!"

Sulla ei selvästikään ole mielenterveys kunnossa, sellaista paskaa tälle palstalle syötät. Kenties olet trolli, mutta ihminen, joka saa nautintoa tällaisesta trollauksesta on hänkin päästään sekaisin. 

Näinhän se usein valitettavasti on, että ne jotka sitä apua eniten tarvitsevat eivät itse edes ollenkaan tajua sitä miten pahasti he apua tarvitsisivat. Fiksut osaavat sentään hakea tarvittaessa apua terapiasta.