Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että heidän syömät ruoka-annokset kiinnostavat muita?

Vierailija
14.01.2024 |

?? Ei kiinnosta muiden syömiset.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maailman tylsimmät somesisällöt = ruokakuvat

2. Mistä tietää, että joku on vegaani?

Hän kertoo sinulle siitä.

Vierailija
2/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi mielenkiintoisempaa, vaikkakaan ei tarpeellista sekään, kun kuvaisivat tuon annoksen vasta sen jälkeen kun se on mennyt elimistön läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan jaksa enää yhtään selailla kenenkään julkimonkaan instaa kun niissä toistuu vaan samat kahvikuppi- ja ruoka-annos- sekä pärstäkuvat.

Määrä ei korvaa laatua.

Vierailija
4/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä.

Etenkin kun pikkutarkat listat kuulostavat yleensä joltain sairaalaruoalta. Vaikea on uskoa että kukaan söisi vapaaehtoisesti niin tylsästi.

Vierailija
5/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, ettei postaajalla oli oikein mitään sanottavaa/mielipiteitä/persoonaa, jos vaan ruokia postailee

Vierailija
6/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vrt. Luottomies

Juhis: - Mistä tietää että joku on triatlonisti? - Se kertoo sen.😆

Vierailija
7/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok kuvata jonkun hienon ravintolan kauniita annoksia tai ottaa kuva ihanan näköisestä marjapiirakasta, mutta en näe mitään järkeä siinä, että kuvataan jotain makaronilaatikkoa Teema-lautasella.

Vierailija
8/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että jollain on syömishäiriö? Siitä, että se menee sekaisin aina, kun joku mainitsee veganismin, jolloin sen on pakko alkaa kertoa kaikille, kuinka se ei pärjää ilman lihaa (mikä on siis tieteellisesti mahdotonta eli ihmisellä, joka näin uskoo, on ihan oikeasti syömishäiriö).

Vierailija
9/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse osannut loihtia jotain hienoa ruokaa niin miksei siitä kuvaa ottaisi? Ja jos jossain tilaa jotain todella erikoista ja eksoottista niin ainakin itse sen mielellään jaan muillekkin.

Vähemmän minua kiinnostaa jos otetaan kuvia vaikka autosta tai muista ajoneuvoista. Niin tylsää ja leuhkaa.

Tai oman kaveripiirin yleisin jaettu kuva jostain yökerhon drinkistä valotikkuineen.

Vierailija
10/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia kuin se että ihmiset luulevat että heidän jälkikasvunsa kuvat kiinnostavat muita ihmisiä.

Vierailija
11/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kuin se että ihmiset luulevat että heidän jälkikasvunsa kuvat kiinnostavat muita ihmisiä.

Leuhkivat ihmisille jotka haluaisi perheen mutteivät ole sellaista saaneet. Katsokaa olemme teitä parempia ja meillä on sisältöä elämässä.

Vierailija
12/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse osannut loihtia jotain hienoa ruokaa niin miksei siitä kuvaa ottaisi? Ja jos jossain tilaa jotain todella erikoista ja eksoottista niin ainakin itse sen mielellään jaan muillekkin.

Vähemmän minua kiinnostaa jos otetaan kuvia vaikka autosta tai muista ajoneuvoista. Niin tylsää ja leuhkaa.

Tai oman kaveripiirin yleisin jaettu kuva jostain yökerhon drinkistä valotikkuineen.

Katsokaa tein hienoa ruokaa. Olen parempi kuin te. Sama lomakuvissa joissa poseerataan suupielet korvissa niin että hampaat näkyy  ja isot aurinkolasit päässä.

Vierailija
13/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te katsotte niitä? Kai ne luulee että kiinnostaa jos niitä seuraatte.

Taas joku Ritva 70 vee ja Pena 59 ei tajua, miten internet toimii 

Vierailija
14/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt ketään kiinnostaa toisten ruoka juomat, sohvat, kukat  lapset, koirat , talousasiat ne. 

Ihmiset on kiinnostuneita eri asioista. Itse kyllä ruokakuvia katselen insipiraation lähteenä mutta raha, eläimet ja lapset on ankeinta sisältöä somessa ja poistuvat mun fiidistä heti.

Vierailija
15/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä, älä täällä.

Vierailija
16/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa etnisesti mahdollisimman autenttiset reseptit. Samalla oppinut tukun kokkaustekniikoita, joita ei makaroonilaatikkoa ja kinkkukiusausta vääntäessä opi.

Vierailija
17/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan jaksa enää yhtään selailla kenenkään julkimonkaan instaa kun niissä toistuu vaan samat kahvikuppi- ja ruoka-annos- sekä pärstäkuvat.

Määrä ei korvaa laatua.

Mikä idea edes on kuvata jatkuvasti/päivittäin omaa naamaansa jossa on aina se sama ja ihan kummallinen, vääntynyt ilme tai sitten kroppaansa joka on aivan ihmeellisellä mutkalla? Tai sitten noita samannäköisiä kahvikuppeja joita on kaikkien muidenkin instat täynnä?

Ja sitten nämä julistaa kuinka on just niin siistii kun vihdoinkin kaikki saa olla ihan omia, uniikkeja itsejään eikä kenenkään tarvitse mahtua mihinkään muottiin ja olla sopuli kuten ennen.

Oh the irony.

Vierailija
18/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä, ettei postaajalla oli oikein mitään sanottavaa/mielipiteitä/persoonaa, jos vaan ruokia postailee

Jos ne ruokajutut ovat hänelle tärkeitä, niin miksi ei postaisi? Eikö jokainen voi postata mitä haluaa ja ei niitä tarvitse katsoa, jos ei kiinnosta. 

Vierailija
19/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaneille jokainen syöty kuivunut lantunviipalekin on SUPERhyvää🥰

Vierailija
20/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ok kuvata jonkun hienon ravintolan kauniita annoksia tai ottaa kuva ihanan näköisestä marjapiirakasta, mutta en näe mitään järkeä siinä, että kuvataan jotain makaronilaatikkoa Teema-lautasella.

Niitä hienon näköisiä ravintola-annoksia ja marjapiirakoita on kuvina netissä miljardi. Ja tekoäly tekee toisen miljardin sekunnissa.