Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt saavatko pillifarkut nykyään näyttämään vanhalta ja ummehtuneelta?

Vierailija
13.01.2024 |

Minulla on ongelma. Omissa silmissäni pillifarkut (siistit, nilkkamittaiset, tasaväriset, ehjät) näyttävät yksinkertaisesti paremmilta, naisellisemmilta ja tyylikkäämmiltä kuin suorat leveät tai bootcut-farkut. Kaikkialla silti kuulee että pillifarkut ovat out.

Kaduilla näkee nuoria naisia joilla on löysät homssuiset farkut. En tajua miten voi olla mahdollista että ne muka näyttävät nyt hyvältä.

Onko minun tyylitajuni rikki vai onko nykytyylissä vikaa?

N46

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mitä väliä mitä joku gen zeeläinen ajattelee sun vaatteista? Yritätkö näyttää kakskymppiseltä?

Pukeudu just niinku tykkäät. Kyllä mun työpaikalla on ainakin alle kolmekymppisilläkin kapeita farkkuja. Niin on mullakin. Kaikille kroppamalleille ei edes sovi nuo leveämpilahkeiset mallit. Mulla on leveä lantio ja ne näyttää aivan hullulta mun päällä, joten en käytä.

Aivan sama mitä toi kertakäyttömuotiin painostava media tyrkyttää mielipiteeksi. Ei kiinnosta tän kevään trendit. Pukeudun jatkossakin oman kroppamallin sekä maun mukaan ja kestäviin vaatteisiin, joita voi käyttää vuosia, eivätkä hajoa heti.

Vierailija
82/85 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä pillifarkkuja. Sopii hyvin pitkien neuletakkien ja saapikkaiden kanssa. Tuskin on muodissa, mutta näyttää huomattavasti paremmalta minun silmääni, kuin leveät farkut, ylisuuri paita ja maiharit. Minulle sopii kyllä hyvin leveälahkaisetkin housut, mutta sitten suosin mustia kangashousuja ja lyhyempää neuletta tai jakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän siis olet vanha. Pillifarkut ei saa näyttämään sua vanhalta, eikä kyllä mitkään muutkaan housut, sä olet vanha joka tapauksessa

25-vuotias joka käyttää pillifarkkuja näyttää vanhalta pillifarkkujen takia

Vierailija
84/85 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei pillit sovi enkä tykkää, mutta se joka tykkää saa mun puolesta ihan rauhassa käyttää, ei mun palleja purista. Olen viimeiset 40 vuotta käyttänyt bootcut ihan buutsien kanssa. Mulle sopii ja on niissä hyvä ja "minä" olo. 

N57

Vierailija
85/85 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pillit mun silmään näyttää nyt auttamattoman vanhoilta ja epämuodikkailta. Itse siirryin jo pari vuotta sitten bootcuteihin. Tykkään kovasti siitä, että leveämmät housut on taas muotia.