Sanokaa nyt saavatko pillifarkut nykyään näyttämään vanhalta ja ummehtuneelta?
Minulla on ongelma. Omissa silmissäni pillifarkut (siistit, nilkkamittaiset, tasaväriset, ehjät) näyttävät yksinkertaisesti paremmilta, naisellisemmilta ja tyylikkäämmiltä kuin suorat leveät tai bootcut-farkut. Kaikkialla silti kuulee että pillifarkut ovat out.
Kaduilla näkee nuoria naisia joilla on löysät homssuiset farkut. En tajua miten voi olla mahdollista että ne muka näyttävät nyt hyvältä.
Onko minun tyylitajuni rikki vai onko nykytyylissä vikaa?
N46
Kommentit (85)
pillifarkut tulee olemaan aina muodissa. onko se trendi tällä hetkellä? -ehkä ei, mutta pillifarkut ovat silti parhaimman näköiset naisilla.
m30
Ketä kiinnostaa mikä on "in" ja "out". Pidät niitä päällä mistä tykkäät ja mitkä omasta mielestäsi ovat tyylikkäät.
Paras vaan miettiä omaa vartalotyyppejä. Itse omenavartaloisena pidän parhaana hyvin kapeita farkkuja, js sitten paita väljä.
Mä olen käyttänyt pillifarkkuja viimeiset 17v. (Ikä 15->32). Kieltämättä tuntuu että housu tyyli on jämähtänyt teini ajoille. Muut vaan tuntuu tyhmältä päällä.
Kapealahkeiset ok, mutta pillit todella näyttää siltä, että on jämähtänyt menneisiin vuosiin. Pillifarkut, korolliset leveävartiset saapikkaat ja a-linjainen takki..
Sanoisin että riippuu millaiset pillifarkut ja mitä niihin yhdistää. Itelle ei kyllä tule mieleen vanha ja ummehtunut pillifarkuista. Pintamuoti onkin juuri enemmän nuorisolaisten juttu, me kypsemmät voidaan käyttää melkeinpä mitä vaan.
Aapeen tyylitaju on tosiaan rikki. Ei välttämättä siksi että hän tykkää pillifarkuista (vaikka ne on kyllä aika menneen ajan tunkkaiseksi käynyttä estetiikkaa). Vaan siksi että hän pitää muita farkkumalleja homssuisina, vaikkeivät ne ollenkaan ole sitä,
Mulla on iso perse, mutta vahvuutena pitkät hyvännäköiset jalat. Jos laitan mom jeanssit, näytän vain valtavalta laatikolta. Pilleissä sentään mun hyvännäköiset kintut näyttää hyviltä. Vatuttaa, kun keksin tämän vasta juuri siinä kohtaa kun ne meni muodista. Huoh.
🇺🇦🇮🇱
Keski-ikäisyyteen liittyy aika vahvasti se, että jämähtää nuoruuden farkkumuotiin. Se on ihan ok. Mutta muiden silmin se kyllä näyttää - jämähtäneeltå.
Kyllä minä käytän edelleen. Löytyy myös mom-malleja, suoria, bootcuteja (jotka eivät kyllä oikein minun kropalle sovi) ja käyttelen erilaisten yläosien kanssa ja erilaisissa käyttötarkoituksissa.
Aikuinen teinivermeissä, nuorisofarkuissa näyttää tosi nololta. Pukeudu, kuten haluat, pilleihin jos haluat. Revityt mammafarkut voit jättää huomiotta.
Parempi pillifarkut kuin leggingsit, joita monet nykyään pitää lyhkästen paitojen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisyyteen liittyy aika vahvasti se, että jämähtää nuoruuden farkkumuotiin. Se on ihan ok. Mutta muiden silmin se kyllä näyttää - jämähtäneeltå.
Pelkät pillifarkut ei saa ketään näyttämään jämähtäneeltä, vaan se kokonaisuus. Ja täytyy kyllä sanoa, että moni bootcuteja käyttävä nimenomaan näyttää siltä, että on jäänyt sinne 2000-luvun alkuun.
Pillifarkut on vain vaatekappale ja paljon vaikuttaa mitä muuta on. Yleensä löysä yläosa&takki ja kengät voi olla muodolliset loaferit, tennarit, nilkkurit..hyvälle näyttää.
Jos kaikki on makkarankuorta niin äärimmäisen harvaa pukee, toki heitäkin on.
Ap. Keksi taas uusi päliseminen... Tatskoista.. Huulista.. Jostain julkkiksesta ... Hyi...
Mä en suostu käyttämään muita kuin pillifarkkuja. Ne sopivat itselleni parhaiten, ihan sama ovatko in vai out tai pitääkö joku minua jumittuneena. Bootcuteista yms. tulee oma teini-ikä 90-luvulla mieleen, enkä kerta kaikkiaan vaan pysty käyttämään sen mallisia housuja enää. N40
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen teinivermeissä, nuorisofarkuissa näyttää tosi nololta. Pukeudu, kuten haluat, pilleihin jos haluat. Revityt mammafarkut voit jättää huomiotta.
Mitä ovat teinivermeet ja nuorisofarkut?
Luulis tietävän tuossa iässä. Mä käytän pillifarkkuja ja bootcut farkkuja. Sopii mun vartalolle.