Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?
Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Yli 1000 kommenttia, joissa naiset uskottelee itselleen, että sinkkumiehet ovat onnettomia ja hyökkäävät jokaisen onnellisen sinkkumiehen kimppuun, kun eivät voi sietää sinkkumiehiä, jotka ovat onnellisia.
Nuoret miehet matkustelee vuosittain Japaniin seksilomille ja elävät huoletonta elämää.
Miksi tämä satuttaa sinkkunaisia?
Eniten täällä on #vihaviestejä. Teitä on tasan kaksi "onnellista" sinkkumiestä linhjoilla. Sinä matkailija ja #vihamies. muita tunnistettavia ei ole.
Välillä on ollut yritystä asialliseenkin keskusteluun, mut nää onnelliset sinkkumiehet torppaa ne nopiaan.
Se on kyl omituinen yhdistelmä: noin suuri määrä #vihaa ja onnellisuus. Siinä on eräänlainen ristiriita.
Kiva, että sinulla on kivaa. Minä oon surullinen. Sun juttus (ja jonkun muun) ovat niin kamalia.
Erona sun juttuun on se, että kerron oikeista ihmisistä. Sinä keksit esimerkkis. Oletko yllättynyt, ettei niitä peukuteta.
Toinen ero on se, että sinä iloitset kaikesta siitä, missä näet #miesvihaa. Se kun lisää sun #naisvihaa. Ja saat siitä jonkun elämäntarkoituksen.
Minua ei ilahduta yksikään #viha, koska se on myrkkyä. Ja ymmärrän sen, että ihmisillä on huonoja kokemuksia, joka heidät katkeroittaa. Kukaan normaali ei voimaannu ja onnellistu mistään v ihasta!
Palsta on täynnä ketjuja joissa naiset yleistävät ja haukkvuat miehiä. Tämä on yksi niistä tuhansista.
Jos ette iloitse siitä niin miksi nauratte "jätä se sika" tasoisesti miehille? Miksi haukutte niitä? Miksi myllytätte miehiä näissä miesvihaketjuissa? Aivan, te voimaannutte miesvihastanne mutta ette kestä kun sen vihan näyttää peilillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotenkin ymmärtää tota miesvihakiimanarttupalstaulia paremmin kun sai tietää ton lapsuuskohtalon.
Teidän ansiosta mä nautin aina kun joku nainen hakataan :) Onneksi sitä tapahtuu todella paljon.
Aiemmin väitit, ett 2/3 vakavasta väkivallasta on naisen aiheuttamaa. Puhut siis itsesi kanssa ristiin. Ja ihan sairaalla tavalla.
Vakavasta lähisuhdeväkivallasta. En väkivallasta.
Mä selailin tätä ketjua sieltä täältä, että miks tää koko ajan kelluu pinnalla. Hirveetä loanheittoa näyttäis taas olevan. Mutta miks tuo yks tyyppi jankuttaa koko ajan kukista? Joka sivulla osui silmään sen postaus, jossa kukkakimppu sitä, kukkakimppu tätä. Onks se joku floristi buffaamassa omaa firmaansa vai? 😅
Vierailija kirjoitti:
"Eiväthän naiset ole kotiäiteinä... Tuo on nyt kuitenkin ihan ajankäyttötilastointia. Kertokaa siellä jos hoidatte lasta 14h vuorokaudessa eikä mies käy palkkatöissä :)
Vähän tarpeetonta keksiä tarinoita ja uhriutua fantasioissa jotta saisi kumottua tilastot.Ja ai että tuo on koomista... 37min enemmän kotitöitä = nainen tekee kaiken. 45min enemmän palkkatöitä "EI TARVITSE OTTAA PUHEEKSI"Kannattais keksiä jotain muuta mistä uhriutua, tuo on jo lähellä tasa-arvoa. Seuraavaksi laitetaan kuntoon se, etteivät köyhät naiset pariudu rikkaampien kanssa. Miltäs kuulostaa?"
Sä et nyt ihan tajunnu. Pointti oli se, että jos palkkatyö ja kotityö pitää laskea yhteen, niitä pidetään silloin yhtä arvokkaina. Nainen, joka on hoitanut lasta 10h silläaikaa kun mies on ollut 10h kodin ulkopuolella töissä, on tehnyt yhtä arvokkaan ja tärkeän työn kuin mieskin.
Ajankäyttötutkimus ei ota kantaa työn arvokkuutteen, mutta olen osin samaa mieltä. Sanotaanko vaikka että minulle maksetaan 50€ tunti töissä. Kakun leipomiseen menee pari tuntia jolloin sen arvo on periaatteessa 100€ jos tekisin töitä (-verot). Sillä saa jo jonkinlaisen kakun. Samalla teemalla... lähtisikö vaimon mieliksi sukuloimaan toiselle paikkakunalle... tulee muuten aika kalliiksi, eikä varmasti heru kiitosta.
Mutta laskitkos sä vain naisten kotityöt eli jos mies "kiillottaa ovenkarmia" niin se on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 1000 kommenttia, joissa naiset uskottelee itselleen, että sinkkumiehet ovat onnettomia ja hyökkäävät jokaisen onnellisen sinkkumiehen kimppuun, kun eivät voi sietää sinkkumiehiä, jotka ovat onnellisia.
Nuoret miehet matkustelee vuosittain Japaniin seksilomille ja elävät huoletonta elämää.
Tämän ketjun naiskommentoijat ovat todiste siitä, että sinkkumiehet ovat todellisuudessa sinkkunaisia onnellisempia. Ja parisuhteessa olevat naiset ovat onnellisempia kuin parisuhteessa olevat miehet.
Mutta antaa näiden naisten jatkaa itselleen valehtelemista. Yksikään mies ei alistu uskomaan näihin naisten "tutkimuksiin" ja "tilastoihin".
Hei ei teidän tietenkään tarvi mitään faktoja uskoa!! Teillä on ihan oikeasti oikeus uskoa vain valeuutisia. Kovin vakuuttaviksi ette sillä tule, mut tärkeintähän on, että ootte onnellisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan ole itkenyt tuollaisia asioita. Kehittelet väitteitä, joilla todistat omat väitteet. Siis itekses vänkäät!
Palstalla on jatkuvasti keskustelua "kuuluuko miesten maksaa treffit" (jos ei maksa, ei tule seuraavia) tai nyt on sellainen menossa missä mies harmittelee kun maksoi naisen herkkukaakaon ja paninin (?)... Siellä pihit miehet lynkataan :)
Samaten miesten haluttomuudesta ostaa kukkia tai muutenkaan huomioida puolisota "pikkujutuilla" kuten hieronnoilla ja lahjakorteilla hemmottelupalveluihin... lähes kaikissa ketjuissa missä jauhatte miehistä nuo asiat nostetaan tapetille puutteina miehissä.
Mutta se passaaminen... ei ole nykypäivää eikä se sovi naisille.
Äläkä ymmärrä väärin, minua ei todellakaan yksikään nainen passaa.
Ok, luulin puhuttavan tästä ketjusta. Vaikea ottaa kantaa juttuihin, mitä ei ole itse lukenut.
Onhan täällä vedottu miestenkin toilalussa toisiin ketjuihin. Ne sä vissiin sit olet lukenut kun et niissä takerru tuohon yksityiskohtaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotenkin ymmärtää tota miesvihakiimanarttupalstaulia paremmin kun sai tietää ton lapsuuskohtalon.
Teidän ansiosta mä nautin aina kun joku nainen hakataan :) Onneksi sitä tapahtuu todella paljon.
Aiemmin väitit, ett 2/3 vakavasta väkivallasta on naisen aiheuttamaa. Puhut siis itsesi kanssa ristiin. Ja ihan sairaalla tavalla.
Voi herranjumala sentään. Oletko sä edes likimain normaali, vai mikä diagnoosi?
Sulla on kyllä ihan hirveän paha olla. Voi että.
Väärin, olen tutustunut naisten ajatusmaailmaan, Tiedän millaisia olette.
Kuten naisetkin täällä kertovat mieskokemustensa tulevan jjodelista ja tältä palstalta :) Kerron vain ettei kannata passata. Ja ettehän te passaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten täällä on #vihaviestejä. Teitä on tasan kaksi "onnellista" sinkkumiestä linhjoilla. Sinä matkailija ja #vihamies. muita tunnistettavia ei ole.
Välillä on ollut yritystä asialliseenkin keskusteluun, mut nää onnelliset sinkkumiehet torppaa ne nopiaan.
Se on kyl omituinen yhdistelmä: noin suuri määrä #vihaa ja onnellisuus. Siinä on eräänlainen ristiriita.
Vihaa? Jos aloituksessa ei valehdeltaisi niin keskustelu voisikin olla asiallista. Nyt keksitte valheita miehistä ja alatte selittämään mistä se johtuu. Se on sitä miesvihaa. Siinä sä olet ihan itse mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankäyttötutkimuksilla nyt voi pyyhkiä sanonko mitä. Mies rassaa jotain ovenkarmia tunnin. Samassa ajassa nainen vaihtaa lakanat, imuroi huushollin, tyhjentää tiskikoneen, pyyhkii keittiön tasot ja valmistaa ruoan, kärsien samalla menkkakrampeista. Lopputuloksena molemmat ovat tehneet kotitöitä tunnin, mutta kertooko se tasa-arvosta yhtikäs mitään, no ei.
Kas kun siellä painotetaan ihan osa-alueittain mitä kukin tekee. Mutta teillä mies siis rassaa ovenkarmia tunnin etkä mainitse asiasta? Melkoista.
Mutta hyvä huomio. Meillä vaimo laittaa pyykkikoneen pyörimään ja sit se merkkaa pyykänneensä 2h 44min + ripustamiset päälle.. Samalla se kuitenkin katsoo netflixiä mutta ei merkkaa sitä koska vuorokaudessa on vain 24 tuntia.
Vaimosi siis valehtelee? Ja sillä perusteella luulet, että kaikki naiset valehtelee? Ja sit ihmetellään, miksi miesten tekoja yleistetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun naiskommentoijat ovat todiste siitä, että sinkkumiehet ovat todellisuudessa sinkkunaisia onnellisempia. Ja parisuhteessa olevat naiset ovat onnellisempia kuin parisuhteessa olevat miehet.
Mutta antaa näiden naisten jatkaa itselleen valehtelemista. Yksikään mies ei alistu uskomaan näihin naisten "tutkimuksiin" ja "tilastoihin".
Hei ei teidän tietenkään tarvi mitään faktoja uskoa!! Teillä on ihan oikeasti oikeus uskoa vain valeuutisia. Kovi
Olen eri mutta mihin faktoihin?
Siihen mitä aloituksessa sanotaa eli "Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina " ? Sehän on valhe. Linkitetyn tutkimuksen mukaan onnellisia naisia oli 60% sinkuista ja onnellisia miehiä 50% sinkuista. Ei kovinkaan merkittävä ero, ainakaan sellainen että se oikeuttaisi tuon väitteen.
Sen sijaan naisilla on kovin suuri tarve dissata ajankäyttötutkimukset miesten valheina. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
On mutta sellaisen ehdottamista monikaan nainen ei ota hyvällä ja pitää suoraan epäluottamuksen osoituksena.
Sama ongelma ilmenee isyystestien kanssa. Tutkimusten mukaan n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia. Niistä päästäisiin kun isyystesti hoidettaisiin rutiinitoimenpiteenä. Se olisi nimittäin lasten etu, laissa kun taataan lapsen oikeus biologiseen isäänsä. Senhän takia keinoalkuisille lapsille voidaan luovuttaa tieto sukusolujen luovuttajasta.
Miksi tuo ei toteudu parisuhteissa?
Mitä saat tosta harhaisesta väittämästä, jota olet viljellyt pitkään. Tuo luku vain suurenee. Nyt se on jo 85 kertaa isompi, kuin todellinen luku.
Luin tästä artikkelin. Siinä todettiin, että miehet käyttävät nyt enemmän aikaa lastenhoitoon, kuin ennen, mutta kotitöitä eivät muuten tee enempää. Erojen kaventuminen miesten ja naisten välillä johtuu siitä, että naisten kotitöihin käyttämä aika on lyhentynyt johtuen tekniikan kehittymisestä. Mm. robotti-imurit vähentävät kotitöitä. Samoin kaupassakäynnit vähentyneet kotikuljetusten avulla.
Muistettiinko artikkelissa kertoa ettei miehet keskimäärin enää korjaa autoaan niin paljoa kuin ennen, se kun ostetaan palveluna?
Se ettei miehet tee enempää kotitöitä osoittaa että miehet ovat ennenkin tehneet kotitoitä ja nyt korjaantui lastenhoitokin. Silti syyllistätte miehiä 80-luvun lukujen perusteella koska ne ovat mommoikäisten keskustelijoiden viimeinen muistikuva omasta miehestään.
Hyvin te vedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala sentään. Oletko sä edes likimain normaali, vai mikä diagnoosi?
Etkö ymmärrä mikä noissa kahdessa on ero?
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa sen jankutuksen palkkatyöstä. Mies tekee pidempää päivää just silloin, kun lapset ovat alle kouluikäisiä. Eli silloin kun kotona on työläintä, mies pakenee töihinsä ja jättää vaimon yksin selviytymään töistä ja kotitöistä. Silloinhan nainen ei tosellakaan voi tehdä pidempää päivää ja tehdä sitä tiliä, kun ne lapsetkin pitää hoitaa.
Tiedätkö... mä uskon että tuo sun tarina on voinut pitää paikkansa 50 vuotta sitten kun sinä sait lapsesi. Se on sun oma kokemus joten mikä minä olen asiaa kiistämään.
Tilastokeskuksen tietojen mukaan nykymiehet tekee asiat toisin. Ne osallistuvat enemmän kuin se sun kelvoton ukkos 60-luvulla.
Älä siis puhu asioista joista sulla ei ole tietoa.
Tuo luki siinä kotityötilastoraportissa. En ollut ihan elävien kirjoissa vielä kuuskytluvulla. Ei ole tapana kehittää väitteitä päästä, vaan kerron vain tutkimuspohjaisia faktoja. Mutta kuten sanottu, sinulla oikeus olla uskomatta faktoihin. On oikeus loputtomasti polkea jalkaansa maahan ja jankuttaa: Enuskoenuskoenusko...ku toi totuus ei oo kiva!
Voin uskoa, että lakia olet valmis rikkomaan. Niin syvä on#naisvihasi. Mutta et kuulosta kovin onnelliselta. Katkeruus ja onnellisuus eivät mahdu samaan persoonaan.
Kerron nyt mitä minulle sanottiin muutama vuosi sitten:
En minä miehiä vihaa, ainoastaan palstamiehiä.
Näin se palaa teille takaisin: en minä naisia vihaa. Ainoastaan palstamammoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankäyttötutkimuksilla nyt voi pyyhkiä sanonko mitä. Mies rassaa jotain ovenkarmia tunnin. Samassa ajassa nainen vaihtaa lakanat, imuroi huushollin, tyhjentää tiskikoneen, pyyhkii keittiön tasot ja valmistaa ruoan, kärsien samalla menkkakrampeista. Lopputuloksena molemmat ovat tehneet kotitöitä tunnin, mutta kertooko se tasa-arvosta yhtikäs mitään, no ei.
Kas kun siellä painotetaan ihan osa-alueittain mitä kukin tekee. Mutta teillä mies siis rassaa ovenkarmia tunnin etkä mainitse asiasta? Melkoista.
Mutta hyvä huomio. Meillä vaimo laittaa pyykkikoneen pyörimään ja sit se merkkaa pyykänneensä 2h 44min + ripustamiset päälle.. Samalla se kuitenkin katsoo netflixiä mutta ei merkkaa sitä koska vuorokaudessa on vain 24 tuntia.
Vaimosi siis valehtelee? Ja sillä perusteella luulet, että kaikki naiset valehtelee? Ja sit ihmetellään, miksi miesten tekoja yleistetään.
Sinäkö et valehtele kun kerrot että "mies rassaa ovenkarmia tunnin"
Kuka mies? Isäsi? Veljesi? Miehesi? Poikasi?
Vitsi, miestä tai poikaa sinulla ei onneksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tarinan. Aika moni nainen pystyy kokemuksistaan kertomaan saman.
Miten sulla oli asiat lapsuudenkodissa? Tekivätkö äiti ja isä yhtä paljon kotitöitä, hoitivat lapsia yhtä paljon? Vaadittiinko lapsilta tasapuolista osallistumista kotitöihin, riippumatta olivatko tyttöjä tai poikia?
Unohdin että täällä on eläkeikäiset mummelit selittämässä nykypäivän ilmiöitä omilla lapsuuden kokemuksillaan.
No mä olen syntynyt -88 ja mun serkut -82 ja -85. Meidän kaikkien vanhemmat ovat eronneet, koska isät eivät hoitaneet meitä eivätkä tehneet kotitöitä.
Mut hei, huijaat kuitenkin, koska onnelliset sinkkumiehet niin sanoo!!
Sulla on kyllä ihan hirveän paha olla. Voi että.