Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?
Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkunaisten ei tarvitse huolehtia itsensä lisäksi kenestäkään ja sinkkumiehistä taas kukaan ei huolehdi.
Sinkkumiehet huolehtii itse itsestään ja ovat onnellisempia kuin naiset. AP on vain miesvihaaja.
En ole koskaan pystyvä elämään naisena enkä ymmärrä naisen mieltä, niin ei kinosta vertailu ollenkaan, t neitsytpoikamies 40
Pojat kasvatetaan aika avuttomiksi. Kun mieheni eli opiskelijakämpässä, äiti kävi siivoamassa sitä ja toi ruuat kaappiin. Tuo tuli ilmi vasta vuosia myöhemmin 😖
Ilmankos oli vätys yhteenmuuton jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkunaisten ei tarvitse huolehtia itsensä lisäksi kenestäkään ja sinkkumiehistä taas kukaan ei huolehdi.
Sinkkumiehet huolehtii itse itsestään ja ovat onnellisempia kuin naiset. AP on vain miesvihaaja.
Päihteiden liikakäyttö ja epäterveelliset elintavat ovat siis miehillä onnen ilmentymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo i n c e l i t tunnetusti onnellista sakkia
Incelit? Sinkkumiehet ei ole inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Pojat kasvatetaan aika avuttomiksi. Kun mieheni eli opiskelijakämpässä, äiti kävi siivoamassa sitä ja toi ruuat kaappiin. Tuo tuli ilmi vasta vuosia myöhemmin 😖
Miksi pojan isä eli mies ei opettanut elämässä tarvittavia taitoja? Kaikki on aina naisten vastuulla.
Naiset ei voi sietää sinkkumiehiä, jotka ovat onnellisia. :)
Olen itse ikisinkkumies ja olen onnellinen.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu hehheh
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei voi sietää sinkkumiehiä, jotka ovat onnellisia. :)
Ok, M28. Sovitaan nin, niin voit lopettaa jankuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, Incelhullu tämänkin ketjun takana. Mene hoitoon tuon pakkomielteesi kanssa ja jätä ihmiset rauhaan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni oli onneksi hyvissä ajoin itsenäistynyt ja irtaantunut äidin talutus (napa)nuorasta.
Miehet ovat naisia onnellisimpia sinkkuina. Ja se on ihan tutkittu fakta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mieheneä (ja sinkkuna) en ymmärrä - Vai tässäkö onkin syy sinkkuuteni viihdyn ja nautin sinkkuudestani liian paljon, Mutta myös huolehtien niin itsestäni ja yrittäen huomioida läheisieni, kun tähän mennessä olen jo oppinut, että ihmissuhteista on pidettävä huolat, eikä kuvitella niiden säilyvän vain muiden ylläpitäessä ja minun minun voidessa nauttia vain niiden hedelmistä En jaksa tai viitsi nähdä erityisen paljon vaivaa löytääkseni itselleni kumppanin.
Olen kai vähän naivi ja sinisilmäinen kun kuvittelen, että kohtaan ja löydän kumppanin itselleni, jos niin on tarkoitettu, ellen niin jatkan sinkkuna mahd. suunnilleen smaan tapaan kuten tähänkin asti.
- Vosihan sitä joskue kokeilla itseni likoon laittamsita jollain somen deittipalvelimista kun toistaiseksi en ole niitä tullut kokeilleeksi.
Koska sinkkunaiset saavat halutessaan helposti kaikki parisuhteen edut ilman, että sitoutuvat keneenkään mieheen. Tämän lisäksi naiset ovat kasvatettu jo vuosituhansia paremmin pärjäämään nykyisen kaltaisessa elämässä miestä paremmin. Nainen on aina osannut hoitaa leirin/kodin ja miehen tehtävät ovat olleet jotain aivan muuta. Miesten perinteisiä tehtäviä ei enää tarvita, joten miehet ovat aika pulassa, että mikä rooli nykyään pitäisi ottaa.
Naiset ei voi sietää miesten onnellisuutta sinkkuina. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu hehheh
Incel-runkkarit, pikkuiset seksirikolliset siis. Ennen seksirikollisen leima oli iso häpeä, persujen myötä siitäkin on tullut pelkkä sulka hattuun.
Katkerat feministi vihreät itkemässä taas vauva foorumilla kun eivät ole saaneet pippeliä. Naurattaisi jos ei säälittäisi niin paljon tuollaiset katkerat naiset :(
Perumiehen (oman) pippeli on parasta mitä tämä mamma tietää
-T. Mamma, 32v ;)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naisia onnellisimpia sinkkuina. Ja se on ihan tutkittu fakta.
Oman käsitykseni mukaan naiset ovat paljon yhtenäisempi ryhmä - Meillä sinkkumiehillä on asema janan molemmissa ääripäissä. Ts jos sukupuoleen katsomattakaikista sinkuista muodostetaan jana, niin sen molemmissa ääripäissä on mies enemmistö; miehet ovat heitä, joilla menee sinkkuna eritavoin (, kuten taloudellsiesti, sosiaalisesti, terveydellsiesti jne) mitattuna kaikkien parhaiten että olemme heitä, joilla menee eritavoin mitattuna kaikkein surkeiten. - Perustellusti voikin väittää, että osa miehistä on elämänlaadultaan huomattavasti lähempänä naissinkkuja kuin osaa miehistä.
Siksi ettei asia ole noin vaan päinvastoin.