Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
741/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Päivän naurut! 😂

Kyllä se vain niin on, että sinkkumiehet ovat HUOMATTAVASTI onnellisempia kuin sinkkunaiset. Sinkkunaiset vain purkaa pahaa oloaan väittämällä, että naiset voittaa miehet tässä aiheessa. Ja toinen huomio on se, että naiset hyökkää jokaisen Japanissa ja Koreassa matkustelevan nuoren miehen kimppuun ja massa-alapeukuttavat miesten kommentteja. Tämä saa naiset uskomaan omaan tarinaansa. Kuinka nainen muka voisi tehdä Aasiassa matkustelevan miehen onnellisemmaksi?

Se vaan, et tässä on tutkimus taustalla. Ihan sama mitä väität. Aasian maista naisia hakevat miehet saavat alapeuklua vain ja ainoastaan sen takia, että myötätunto on näiden naisten puolella.

Se vaan, että tutkimus sanoo että sinkkunaiset jotka eivät hae parisuhdetta ovat onnellisempia kuin

Ei, kyllä siinä ihan yleisesti todettiin, että sinkkunaiset ovat tyytyväisempiä elämäänsä sinkkuna. Mutta on toki tyytyväisiä miehiäkin. Tätä ei nyt pahalla tahdollakaan saa kilpailuksi. Asiat ovat, kuten ne ovat. Mielestäni on vain hyvä asia, että myös miessinkut ovat nykyään onnellisempia, kuin ennen. Se ei ole pois keneltäkään.

Vierailija
742/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti kannattaa huomioida se, että yh naisia ei ole laskettu tilastoihin yksin asuviksi, eli sinkuiksi lainkaan .

Niinpä. Jos laskettaisiin niin sinkkunaisten määrä lisääntyisi järjettömän paljon ja tilastot kääntyisivät päälaelleen surkeiden yyhhoo reppanoiden takia.

En voi kuin ihmetellä. Olen eronnut ja ylpeä lapsistani. Eikö se ole miehen häpeä, jos ei kykene eron jälkeen kasvattamaan lapsiaan viikko-viikko, vaan jättää ne naisen vastuulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vihdoin tajunneet arvonsa. Hyvä juttu. 

Vierailija
744/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen onnellinen sinkkumies. Harrastan matkustelua Aasiassa ja shakkia. Mutta jos naiset väittää, että elämäni olisi parempaa, jos ottaisin naisen, niin pakkohan sen on olla totta.

Vierailija
745/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä nykymiesten onnettomuus on alkanut just siitä, kun naiset ovat tasa-arvoistuneet, eivätkä enää ole jyrän alla. Toiset miehet eivät vaan kestä sitä. Tarvitsevan jonkun olemaan alamainen. Surullista toki. 

Mikä onnettomuus? 

Miehet ovat todenneet ettei naisilla ole heille mitään tarjottavaa. Ei ole tasa-arvoa valittaa 10min erosta kotitöiden hoitamisessa ja samalla ottaa miehen rahat käyttöön kun huolii vain ukon joka tienaa kolminkertaisesti kuin itse.

Naisten siis pitäisi tarjota miehille kodinhoitopalveluita, ilman niitä mies ei halua naista parisuhteeseen. Selvä. Siinä syy miksi niin moni nainen ja mies on sinkku. 

Jep! Ei teillä ole oikein muuta tarjottavaa miehille. Jos tuo ei suju ilman lapsia, niin ei varmasti suju enää lasten kanssa ja lastenteon jälkeen... joo antaa olla vaan.

Vierailija
746/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti kannattaa huomioida se, että yh naisia ei ole laskettu tilastoihin yksin asuviksi, eli sinkuiksi lainkaan .

Niinpä. Jos laskettaisiin niin sinkkunaisten määrä lisääntyisi järjettömän paljon ja tilastot kääntyisivät päälaelleen surkeiden yyhhoo reppanoiden takia.

En voi kuin ihmetellä. Olen eronnut ja ylpeä lapsistani. Eikö se ole miehen häpeä, jos ei kykene eron jälkeen kasvattamaan lapsiaan viikko-viikko, vaan jättää ne naisen vastuulle? 

Eronneena tiedät siis varmasti että lapsilla voi olla vain yksi "kotiosoite" riippumatta siitä missä ne viettävät puolet ajastaan. Mihin siis väitteesi perustuikaan? Se näyttää täyttävän miesvihan tunnusmerkit.

Vierailija
747/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkuista ovat yliedustettuina korkeasti koulutetut naiset ja matalasti koulutetut miehet. 

Selvähän se on, koska naiset ovat lompakkoloisia. Koska miehen pitää olla naista varakkaampi/parempituloinen, jää niitä parempituloisia (=korkeakoulutettuja) naisia väkisinkin enemmän sinkuiksi. Miehet kun eivät ole lompakkoloisia, vaan heille kelpaa köyhäkin nainen, joka on muuten heille sopiva. 

Eikö täällä just kirjoitettu, että naisen pitää maksaa puolet kuluista ja sen vähemmän tienaavan takia mies ei suostu alentamaan elintasoaan, joten köyhä nainen ei juuri siksi kelpaa? 

No kuule tavataan. Valitse toinen:

1. köyhempi nainen joka suostuu tukemaan miestään hakemalla lapset tarhasta eikä uhriudu asiasta (se 30

Eli köyhempi nainen, joka vaatii 50/50 jaon kotitöihin ja lastenhoitoon ei kelpaa, koska mies ei suostu laskemaan elintasoaan köyhemmän tasolle, jotta köyhä nainen pystyy maksamaan puolet elinkustannuksista. Mies vaatii mieluummin naiselta kotitöitä uhriutumalla siitä että maksaa enemmän. 

Vierailija
748/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä isät? Eikö se tasoita tilastoa. Vai onko nykymiehet niin nössöjä, että jättävät eron tullen lapsetkin tai näkevät niitä kerran kuussa?

Ovat. Minusta miesten pitäisi taistella enemmän saadakseen oma osoitteensa lasten pääasialliseksi kodiksi (ei voi olla kahta) jolloin naiset saisivat maksaa elareita miehelle ja kuskata niitä kouluun vuoroviikoin jos mies päättää muuttaa lasten kanssa 100km päähän äidistä.

Voi hyvänen aika. Jos on viikko-viikko, kumpikaan ei maksa elareita kummallekaan. Tiedän tämän. Mun tuttavapariskunta erosi. Kävivät oikein käräjillä taistelemassa elareista ja hultajuudesta. Lopputulos oli se, että kumpikin määrättiin maksamaan toisilleen sama summa/kk ja lapset viikko-viikko :D 

Vierailija
749/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Päivän naurut! 😂

Kyllä se vain niin on, että sinkkumiehet ovat HUOMATTAVASTI onnellisempia kuin sinkkunaiset. Sinkkunaiset vain purkaa pahaa oloaan väittämällä, että naiset voittaa miehet tässä aiheessa. Ja toinen huomio on se, että naiset hyökkää jokaisen Japanissa ja Koreassa matkustelevan nuoren miehen kimppuun ja massa-alapeukuttavat miesten kommentteja. Tämä saa naiset uskomaan omaan tarinaansa. Kuinka nainen muka voisi tehdä Aasiassa matkustelevan miehen onnellisemmaksi?

Se vaan, et tässä on tutkimus taustalla. Ihan sama mitä väität. Aasian maista naisia hakevat miehet saavat alapeuklua vain ja ainoastaan sen takia, että myötätunto on näiden naisten puolella.

Milloin Sinä lähdet sinne "Aasiaan" hakemaan sen naisen? Olet asiasta jaihanut täällä viimeiset 5

En tiedä, kehen viittaat, mutta en ole koskaan noin kirjoittanut. Tai edes ajatellut.

Vierailija
750/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä naiset juurikin valittaa sinkkuudestaan. Mä en ollu myöskään koskaan onnellinen sinkkuna enkä myöskään suhteessakaan ennen kuin löysin sen täydellisen sielunkumppanin. Elämä vain on sata kertaa parempaa hyvässä parisuhteessa kuin yksin. Perhe on ykkönen.

Tämähän se olisi se paras vaihtoehto. Itse olen avioeroni jälkeen ajatellut etten enää etsi ketään koska avioliitto alkoholiongelmaisen väkivaltaisen pettäjämiehen kanssa oli sen verran kova kokemus että kynnys on korkealla jotta parisuhteeseen uudelleen lähtisin. Se mun sielunkumppanimies saattaa ehkä ollakin naimisissa vastaavanlaisen hirviönaisen kanssa 😌 molemmissa sukupuolissa on sekä hyviä että huonoja versioita.

Vierailija
751/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Ei teillä ole oikein muuta tarjottavaa miehille. Jos tuo ei suju ilman lapsia, niin ei varmasti suju enää lasten kanssa ja lastenteon jälkeen... joo antaa olla vaan.

Naiset mielellään ottavat miehen rahat samalla kun laittavat sen siivoamaan sotkut (joita naisilla syntyy paljon enemmän kuin miehillä). Nyt ne uhriutuvat kun miehet toteavat "ei kiitos"

Vierailija
752/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse huolehtia kuin itsestään ja lapsista.

Saa syödä mitä haluaa, milloin haluaa, minkä verran haluaa. (Olen aina painanut alle 50kg, mutta ex-miehellä silti ollut tapana kommentoida syömisiäni). 

Saa nukkua milloin haluaa. (Toinen ex ei antanut nukkua, jos hän ei nuku). 

Ei tarvitse sietää ilkeilyä. 

Ei tarvitse pelätä milloin seuraava riita syntyy ja mistä. 

Ei tarvii stressata pettääkö mies ja entä sitten kun rupsahdan ja hän löytää nuoremman rinnalle. 

Siinä ekana mieleen tulleet syyt. N31

Muuten hyvä, mutta sinä olet perheellinen, et sinkku, joten tämä keskustelu ei oikeastaan koske Sinua lainkaan. Yksinhuoltaja ei ole sinkku vaan perheellinen sehän on päivänselvä asia.

Mitäh :D enpä ole ennen moista k

Sinkku on lapseton yksin asuva ihminen. 

Porsineelle lastensa kanssa elävästä eronneesta naisesta käytetään taas nimitystä yksinhuoltaja , eli yyhhoo. 

Ja jos naisella on lapsia ja hänen puolisonsa on kuollut, hänestä käytetään nimitystä Leski.

Nyt ne termit haltuun jo senkin hompsantuusa.

Vierailija
753/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Päivän naurut! 😂

Se vaan, että tutkimus sanoo että sinkkunaiset j

Olen sen jo linkannut. Etsi itse.

Vierailija
754/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä naiset juurikin valittaa sinkkuudestaan. Mä en ollu myöskään koskaan onnellinen sinkkuna enkä myöskään suhteessakaan ennen kuin löysin sen täydellisen sielunkumppanin. Elämä vain on sata kertaa parempaa hyvässä parisuhteessa kuin yksin. Perhe on ykkönen.

Tämähän se olisi se paras vaihtoehto. Itse olen avioeroni jälkeen ajatellut etten enää etsi ketään koska avioliitto alkoholiongelmaisen väkivaltaisen pettäjämiehen kanssa oli sen verran kova kokemus että kynnys on korkealla jotta parisuhteeseen uudelleen lähtisin. Se mun sielunkumppanimies saattaa ehkä ollakin naimisissa vastaavanlaisen hirviönaisen kanssa 😌 molemmissa sukupuolissa on sekä hyviä että huonoja versioita.

No oliko ees jännää?

Vierailija
755/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli köyhempi nainen, joka vaatii 50/50 jaon kotitöihin ja lastenhoitoon ei kelpaa, koska mies ei suostu laskemaan elintasoaan köyhemmän tasolle, jotta köyhä nainen pystyy maksamaan puolet elinkustannuksista. Mies vaatii mieluummin naiselta kotitöitä uhriutumalla siitä että maksaa enemmän. 

Miksi pitäisi kelvata? Mies saa haluamansa elintason ilman naistakin ja jos kerran joutuu hoitamaan puolet kotitöistä, niitä syntyy paljon vähemmän ilman naista.

Vierailija
756/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mielellään ottavat miehen rahat samalla kun laittavat sen siivoamaan sotkut (joita naisilla syntyy paljon enemmän kuin miehillä). Nyt ne uhriutuvat kun miehet toteavat "ei kiitos"

Millä tavalla uhriutuvat? Naisethan ovat todenneet "ei kiitos" jo ajat sitten. Kuten tässä on nyt todettu, naiset ovat keskimäärin onnellisempia sinkkuina kuin parisuhteessa. Jos miehetkin ovat tähän tyytyväisiä ja onnellisia omassa sinkkuudessaan niin mikäs sen parempaa.

Vierailija
757/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kun olen sinkku minun ei tarvitse siivota miehen sotkuja eikä huolehtia miehestä. Joillekin miehille on utopiaa, että kotitöitä pitää tehdä.

Vierailija
758/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta kyllä näkee, että joillain täytyy olla todella paha olla. Kun täytyy la-iltana purkaa kiukkuaan vauva-palstalla anonyymeille. Surullista. 

Vierailija
759/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kun olen sinkku minun ei tarvitse siivota miehen sotkuja eikä huolehtia miehestä. Joillekin miehille on utopiaa, että kotitöitä pitää tehdä.

Olen sinkkumies ja teen 100% kaikista kotitöistä itse. :) :) :)

Vierailija
760/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheensä harjoittanut yksinhuoltaja Nainen mitenkään sopiva keskustelemaan parisuhteiden laaduista saati neuvomaan itseään paremmin asioitaan hoitaneita kunnon ihmisiä? Hän voi toimia parhaiten vain huonona esimerkkinä. Käsi ylös virheen merkiksi jokainen yyhhoo ja myöntämään että mokasi oman parisuhteensa. Se parantumis prosessi lähtee siitä eteenpäin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan